Google Consent Mode v2

Υποχρεωτικό για ιστότοπους και εφαρμογές από τον Μάρτιο του 2024

Η Google θα απαιτήσει από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές να χρησιμοποιούν τη Google Consent Mode v2 από τον Μάρτιο του 2024 . Μια CMP πιστοποιημένη από την Google είναι τότε σημαντική. Ο consentmanager βοηθά τους διαφημιζόμενους με την ενσωματωμένη Google Consent Mode v2 να καταγράφουν τα δεδομένα μετατροπών των πελατών τους προστατεύοντας παράλληλα το απόρρητο. consentmanager σας προσφέρει, μεταξύ άλλων:

  • Πιστοποιημένο CMP από την Google
  • Πλήρης υποστήριξη για τη Google Consent Mode v2
  • Πλήρης υποστήριξη για το IAB TCF 2.2
  • Για ιστότοπους, εφαρμογές και CTV
  • +30 γλώσσες και προσαρμόσιμος σχεδιασμός
  • Ενσωματωμένος ανιχνευτής και πολλά άλλα
Google Consent Mode und consentmanager ein zertifizierter Partner

Συνιστάται από πολλούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη Google Consent Mode v2

Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα Google Consent Mode , τα cookie, τον GDPR και τη νομικά συμβατή χρήση των υπηρεσιών Google, συνοψίσαμε τις πιο συχνές ερωτήσεις για εσάς εδώ.

  • Τι είναι η Google Consent Mode;

    Η Google Consent Mode είναι μια λειτουργία από την Google που λειτουργεί με το banner cookie ή το γραφικό στοιχείο απορρήτου στον ιστότοπό σας. Αυτή η τεχνολογία στέλνει αυτόματα σήματα από το banner cookie σας στα εργαλεία Google που είναι ενσωματωμένα στον ιστότοπό σας. Επομένως, μπορεί να παρέχει δεδομένα για να βοηθήσει την Google να κατανοήσει τις μετατροπές του ιστότοπού σας, ακόμη και υπό περιορισμένες συνθήκες προστασίας δεδομένων. Τα σήματα που στέλνει το banner cookie στην Google περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τα αναλυτικά στοιχεία, τις διαφημίσεις, την εξατομίκευση και την κοινή χρήση δεδομένων. Χωρίς αυτά τα σήματα, η Google δεν είναι σε θέση να παρακολουθεί δεδομένα χρήστη ή ηλεκτρονικού εμπορίου ή να πραγματοποιεί εξατομίκευση. Και για να μπορείτε να στείλετε αυτά τα σήματα, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε ένα πιστοποιημένο CMP από την Google.

  • Πώς ακριβώς λειτουργεί η Google Consent Mode;

    Όταν ένας χρήστης δίνει τη συγκατάθεσή του, το banner cookie του consentmanager στέλνει το σήμα Google Consent Mode στις Ετικέτες Google στον ιστότοπό σας και όλα λειτουργούν ως συνήθως. Εάν ένας χρήστης δεν δώσει τη συγκατάθεσή του, η Google περιορίζει τη συλλογή δεδομένων για αυτήν την κατηγορία χρηστών και δεν μετράει πλέον. Χρησιμοποιώντας τη Google Consent Mode, το banner cookie στέλνει ένα σήμα στην Google, ώστε η Google να κατανοήσει την απόφαση του χρήστη. Στη συνέχεια, η Google χρησιμοποιεί, μεταξύ άλλων, μοντελοποίηση μετατροπών με μηχανική εκμάθηση για να δημιουργήσει συνδέσεις μεταξύ συγκεκριμένων αλληλεπιδράσεων και συμβάντων μετατροπής. Για τους διαφημιζόμενους, αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο παρακολούθησης των στόχων μετατροπής τους – χάρη στη μοντελοποίηση, αυτό θα ισχύει ακόμα κι αν ο επισκέπτης δεν έχει συναινέσει.

  • Τι είναι η ενημέρωση Google Consent Mode v2; Και τι είναι το EUUCP;

    Όλοι οι εκδότες και οι διαφημιζόμενοι που τοποθετούν διαφημίσεις στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Google θα υπόκεινται στο μέλλον στην «Πολιτική συναίνεσης χρηστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση της Google» ή στην EUUCP. Η Google υπαγορεύει επομένως στους χειριστές ιστοτόπων πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι υπηρεσίες Google όσον αφορά την προστασία δεδομένων. Ο σημαντικότερος κανονισμός: Από τον Μάρτιο του 2024, οι ιστότοποι θα υποχρεούνται να ένα banner συναίνεσης από, για παράδειγμα Πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) πιστοποιημένη από την Google και για χρήση της Google Consent Mode v2. Επιπλέον, η συμπεριφορά της Google κατά την καταμέτρηση διαφημιστικών καμπανιών (π.χ. παρακολούθηση παραγγελιών) αλλάζει: η καταμέτρηση γίνεται μόνο εάν ο χρήστης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του και Το αντίστοιχο σήμα επιστράφηκε στην Google μέσω του Google Consent Mode v2. Εάν θέλετε να μετράτε τις μετατροπές στο μέλλον, είναι σημαντικό να έχετε πιστοποιημένο CMP με Google Consent Mode v2.

  • Για να μην χάνετε καμία σημαντική ενημέρωση, εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο .

Σύγκριση τρόπουGoogle Consent Mode

Οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ του παλιού και του νέου Google Consent Mode v2 με μια ματιά:

Παλιά Google Consent Mode

🔴 Η Google Consent Mode είναι προαιρετική και χρησιμοποιείται για την ενεργοποίηση της μοντελοποίησης

🔴 Η χρήση μιας πλατφόρμας διαχείρισης συναίνεσης πιστοποιημένης από την Google είναι προαιρετική

🔴 Η καταμέτρηση πραγματοποιείται όταν ο χρήστης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, είτε μέσω υπηρεσιών Google είτε μέσω άλλων υπηρεσιών τρίτων

Google Consent Mode v2

✅ Απαιτείται η Google Consent Mode για την παρακολούθηση

✅ Η χρήση μιας πλατφόρμας διαχείρισης συναίνεσης πιστοποιημένη από την Google είναι πλέον υποχρεωτική . Η περίοδος υλοποίησης διαρκεί έως τον Μάρτιο του 2024 .

✅ Η καταμέτρηση πραγματοποιείται μόνο εάν ο χρήστης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του και το αντίστοιχο σήμα έχει σταλεί πίσω στην Google μέσω της Google Consent Mode v2

Συνιστάται από δικηγόρους και υπαλλήλους προστασίας δεδομένων

Για ποιον αφορά η Google Consent Mode (GCM);

Η Google Consent Mode είναι σχετική για εκδότες, διαφημιστές, εταιρείες μάρκετινγκ, εταιρείες ιστού και εταιρείες που εφαρμόζουν banner συναίνεσης και χρησιμοποιούν το Google Analytics ή το Google Ads.

  • Διαφημιστές

    Οι διαφημιστές μπορούν να παρακολουθούν αποτελεσματικά την απόδοση των διαφημίσεών τους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δαπάνες διαφημιστικής καμπάνιας και βελτιστοποιήστε τις στρατηγικές υποβολής προσφορών για διαφημίσεις.

  • Digital marketers, πρακτορεία

    Οι διαδικτυακοί έμποροι που πρέπει να λάβουν τη συναίνεση του χρήστη για διαφημίσεις και αναλυτικά στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη Google Consent Mode και να συνεχίσουν να συλλέγουν σημαντικά δεδομένα. Αυτό οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα μάρκετινγκ απόδοσης.

  • Οι χειριστές ιστοτόπων που ορίζουν το Google Ads ή το Analytics στον ιστότοπό τους

    Για τους κατόχους ιστοτόπων, αυτό σημαίνει καλύτερη κατανόηση της διαδρομής του χρήστη μέσω πιο συγκεντρωτικών δεδομένων σχετικά με τις μετατροπές στον ιστότοπό τους.

Πώς λειτουργεί αυτό το μοντέλο μετατροπής;

Η Google Consent Mode v2 προσφέρει μια σειρά από νέες βελτιστοποιήσεις για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Αυτά περιλαμβάνουν ειδικότερα:

  • Μοντελοποίηση συμπεριφοράς στο Google Analytics 4
    Η Google χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να αναδημιουργήσει τη συμπεριφορά των χρηστών που δεν έχουν συμφωνήσει με τα cookie του Analytics και τη συγκρίνει με τους χρήστες που έχουν συμφωνήσει με τα cookie του Analytics. Αυτό καθιστά διαθέσιμα περισσότερα δεδομένα στο GA4.
  • Μοντελοποίηση μετατροπών στο Google Analytics 4 και στο Google Ads
    Οι μετατροπές (π.χ. παραγγελίες ή εγγραφές σε ενημερωτικά δελτία) από χρήστες που δεν έχουν συναινέσει διαμορφώνονται βάσει εμπειριών με άλλους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερες μετατροπές θα είναι ορατές στο GA4 και στο Google Ads.
Diagram of Conversion Modeling Google Consent Mode

Κατά μέσο όρο, περίπου το 65% των μετατροπών ανακτώνται με τη Google Consent Mode που θα είχαν χαθεί χωρίς τη λειτουργία συναίνεσης εάν ο χρήστης δεν συναινούσε. Αυτό το σημείο δεδομένων υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα της προσέγγισης μοντελοποίησης μετατροπών στην ανάκτηση χαμένων μετατροπών χωρίς ρητή συναίνεση. Ωστόσο, οι διαφημιστές πρέπει να γνωρίζουν ότι απαιτείται ένας ελάχιστος αριθμός 100 κλικ σε διαφήμιση την ημέρα για τη χρήση μοντελοποίησης. Επομένως, οι διαφημιστές θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι διαφημιστικές τους καμπάνιες φθάνουν αυτό το όριο.

Οι χρήστες του Google Consent Mode v2 έχουν επίσης την επιλογή να επιλέξουν μεταξύ των επιλογών “Σύνθετες” (χωρίς αποκλεισμό) και ” Basic ” (με “σκληρό” αποκλεισμό) στη Google Consent Mode. Επιλέγοντας μεταξύ αυτών των επιλογών, οι διαφημιστές μπορούν να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις συναίνεσης χρήστη και παρακολούθησης στις συγκεκριμένες ανάγκες απορρήτου τους.

Λήψη PDF: Google Consent Mode v2

Λάβετε τη δωρεάν περίληψή σας τώρα – κάντε κλικ εδώ!

Πλεονεκτήματα για τους διαφημιστές

  • Υψηλότερη ποιότητα δεδομένων

    Μόνο με τη Google Consent Mode μπορείτε να παρακολουθείτε και να μετράτε όλα τα δεδομένα σας. Η ενσωματωμένη μοντελοποίηση μετατροπών σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε επιπλέον δεδομένα που χάνονται λόγω επιλογής συναίνεσης χρήστη. Η μοντελοποίηση μετατροπής χρησιμοποιείται για να κλείσει αυτά τα κενά δεδομένων.

  • Καλύτερη συμμόρφωση

    Google Consent Mode v2 μπορεί να βοηθήσει τους ιστότοπους να συμμορφώνονται καλύτερα με τον GDPR και ePrivacy . Δεδομένου ότι η Google έχει επιλεγεί ως ένας από τους «φύλακες» για τον νέο νόμο για τις ψηφιακές αγορές που επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εδώ πρέπει να εφαρμοστούν υψηλότερες απαιτήσεις προστασίας δεδομένων. Επομένως, η Google Consent Mode v2 απαιτείται από την Google για όλους τους επισκέπτες/χρήστες εφαρμογών από τον ΕΟΧ + ΗΒ (ανεξάρτητα από τη χώρα του ιστότοπου ή του κατόχου της εφαρμογής).

  • Εύκολη ενσωμάτωση

    Η Google Consent Mode μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τις ακόλουθες υπηρεσίες Google.

    • Google Ads (συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης μετατροπών και του επαναληπτικού μάρκετινγκ του Google Ads)
    • Google Analytics
    • Google Floodlight
    • Google Conversion Linker
  • Χρησιμοποιήστε ένα πιστοποιημένο CMP από την Google
    Λάβετε υπόψη ότι σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Google, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε ένα πιστοποιημένο CMP από την Google που υποστηρίζει τη Google Consent Mode v2.

Πώς να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία συναίνεσης Google v2

Αυτό είναι πολύ εύκολο με consentmanager . Απλώς ακολουθήστε αυτό το βίντεο βήμα προς βήμα μέσω του πίνακα ελέγχου του consentmanager . Με λίγες μόνο ρυθμίσεις έχετε ήδη ενεργοποιήσει τη Google Consent Mode και έχετε κάνει τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας πλήρως νομικά συμβατή. Κάντε κλικ εδώ για λεπτομερή περιγραφή κάθε βήματος.

ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Ποιο νομικό πλαίσιο είναι σχετικό για τη Google Consent Mode;

Δεν είναι όλοι οι νόμοι περί προστασίας δεδομένων παγκοσμίως σχετικοί με τη χρήση της Google Consent Mode, αλλά γενικά οι νόμοι περί προστασίας δεδομένων που επιβάλλουν σημαντικές απαιτήσεις σε ιστότοπους και εταιρείες σχετικά με τον τρόπο συλλογής, επεξεργασίας και χειρισμού των δεδομένων χρηστών είναι σχετικοί με τη Λειτουργία συναίνεσης Google. Επομένως, οι εταιρείες που συμμορφώνονται με αυτούς τους κανονισμούς θα πρέπει να επανεξετάσουν επειγόντως τη χρήση της Google Consent Mode:

  • Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) & Κανονισμός ePrivacy

    Αυτός ο νόμος περί προστασίας δεδομένων ισχύει σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, ακόμη και αν οι εταιρείες δεν έχουν απαραίτητα την έδρα τους στην ΕΕ αλλά έχουν πελάτες ή επισκέπτες στην ΕΕ. Ο GDPR ή η «αδελφή» του, ο Κανονισμός ePrivacy , απαιτεί από τους χρήστες του ιστότοπου να δίνουν ρητή, ενημερωμένη συγκατάθεση για την επεξεργασία δεδομένων σε ορισμένες περιπτώσεις.

  • Οδηγία συναίνεσης χρηστών της ΕΕ (EUUCP)

    Η Πολιτική συναίνεσης χρηστών της ΕΕ (EUUCP) είναι μια πολιτική της Google που απαιτεί από τους χρήστες των υπηρεσιών Google να αποκαλύπτουν τη χρήση cookies στον ιστότοπο ή την εφαρμογή τους και να λαμβάνουν τη συναίνεση από τους τελικούς χρήστες στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή η πολιτική αντικατοπτρίζει τις απαιτήσεις των δύο κύριων ευρωπαϊκών νόμων για την προστασία δεδομένων, του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και της Οδηγίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και της σχετικής νομοθεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου για την προστασία δεδομένων.

  • Η Google Consent Mode συμβάλλει στη συμμόρφωση με αυτήν την πολιτική, επιτρέποντας στους εκδότες και τους διαφημιζόμενους να προσαρμόζουν δυναμικά τη συμπεριφορά των ετικετών Google με βάση τις προτιμήσεις συναίνεσης των χρηστών, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν αποστέλλονται αναγνωρίσιμες πληροφορίες στην Google εάν δεν έχει παρασχεθεί συναίνεση .

 

Λάβετε υπόψη ότι η χρήση της Google Consent Mode δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπος/η εφαρμογή σας συμμορφώνεται με τον GDPR. Για να διαπιστώσετε εάν συμμορφώνεστε με τον GDPR, μπορείτε να εκτελέσετε μια γρήγορη σάρωση με τον σαρωτή συμμόρφωσης GDPR εδώ.

.

  • Τι είναι consentmanager και πώς μπορεί consentmanager να βοηθήσει την εταιρεία σας;

    consentmanager είναι ένα εργαλείο CMP πιστοποιημένο από την Google – με απλά λόγια, ένα “banner cookie”. Σας βοηθά να συμμορφώνεστε με όλους τους σημαντικούς κανονισμούς προστασίας δεδομένων παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, consentmanager έχει συνεργαστεί στενά με την Google για να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με τις νέες απαιτήσεις Google Consent Mode v2 και να εξασφαλίσει την υποστήριξη της Λειτουργίας συναίνεσης για τους πελάτες του. Με διακομιστές που βρίσκονται αποκλειστικά στην ΕΕ, consentmanager είναι έτοιμος να σας υποστηρίξει ως διαφημιζόμενος στις διαφημιστικές σας δραστηριότητες. Με το Cookie Website Scanner, ο ιστότοπός σας θα ειδοποιείται για τυχόν αλλαγές στην πολιτική απορρήτου.

    consentmanager CMP είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 30 γλώσσες και είναι κατάλληλο για εταιρείες όλων των τύπων και μεγεθών, από εκδότες και διαφημιστές έως εταιρείες μάρκετινγκ, εμπόρους μάρκετινγκ και χειριστές ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι εκτεταμένες δυνατότητες του CMP μας κυμαίνονται από πανό με μεγάλη δυνατότητα προσαρμογής, ζωντανές αναφορές ή ενσωματωμένο πρόγραμμα ανίχνευσης έως λειτουργίες που σας βοηθούν να αυξήσετε το ποσοστό αποδοχής των cookie. Χάρη στις ενσωματωμένες δοκιμές A/B και βελτιστοποίηση με μηχανική εκμάθηση, οι πελάτες μας επιτυγχάνουν συνήθως έως και 15% υψηλότερα ποσοστά αποδοχής.

  • consentmanager , συνεργάτης Google και πιστοποιημένο CMP από την Google

    Ως πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) με πιστοποίηση από την Google consentmanager έχει πολλά να σας προσφέρει ως διαχειριστής ιστότοπου ή προγραμματιστής εφαρμογών. Το εργαλείο μας ενσωματώνεται απρόσκοπτα στις υπηρεσίες της Google. Σας παρέχουμε μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή που σας παρέχει λεπτομερή έλεγχο της συναίνεσης των χρηστών και επιτρέπει τη συμμόρφωση με τους παγκόσμιους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Χάρη στην πολυετή εμπειρία στον κλάδο της τεχνολογίας διαφημίσεων, με ρυθμιστικές αρχές ή φορείς τυποποίησης όπως το IAB, προσφέρουμε προσαρμογή, συμβατή καταγραφή δεδομένων και συμβαδίζουμε με τις μεταβαλλόμενες νομικές απαιτήσεις. Προσφέρουμε στους πελάτες μας διάφορες επιλογές ενοποίησης, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών για WordPress, Magento και Shopify, καθώς και ολοκληρωμένα εργαλεία παρακολούθησης και αναφοράς με περισσότερες από 12 διαστάσεις και περισσότερες από 30 μετρήσεις στο εργαλείο αναφορών μας.

    Αφήστε consentmanager να είναι η αξιόπιστη CMP της Google για να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους διαφημιστικούς σας στόχους και να μεγιστοποιήσετε τα ποσοστά αποδοχής των cookie.

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, TDDDG και ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.

Βίντεο διαδικτυακού σεμιναρίου: Google Consent Mode

Μάθετε λεπτομερώς και με τη βοήθεια “ζωντανών” επεξηγήσεων από τον ειδικό μας στο θέμα πώς λειτουργεί Google Consent Mode v2 και πώς μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να εξασφαλίσετε τα διαφημιστικά σας έσοδα. Μαζί θα περάσετε από τις νομικές βασικές αρχές και θα μάθετε πώς μπορείτε να τις προσαρμόσετε στις διαδικασίες και το μέγεθος της εταιρείας σας.

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Η νέα Λειτουργία συναίνεσης Google v2 είναι μια τεχνολογία για την αποστολή της απόφασης του επισκέπτη στους κωδικούς Google που είναι ενσωματωμένοι στον ιστότοπό σας. Επιτρέπει καλύτερη συλλογή δεδομένων, όπως η λεγόμενη μοντελοποίηση μετατροπής.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με consentmanager ως επίσημο συνεργάτη της Google CMP σε αυτόν τον σύνδεσμο. Μαζί μας είστε στην ασφαλή πλευρά!

Η εφαρμογή της Λειτουργίας συναίνεσης της Google μπορεί να γίνει με μερικές γραμμές κώδικα πάνω από την καθολική ετικέτα ιστότοπου ή το κοντέινερ του Διαχειριστή ετικετών. Αν ψάχνετε τρόπους για να συμμορφωθείτε με τους κανονισμούς απορρήτου και να μετρήσετε τις μετατροπές, έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Λάβετε πιο ακριβείς αναφορές και βεβαιωθείτε ότι μεγιστοποιείτε τις διαφημιστικές επενδύσεις σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα υλοποίησης μας για οδηγίες βήμα προς βήμα.

Ναι, εάν συλλέγετε και επεξεργάζεστε δεδομένα χρηστών και προβάλλετε διαφημίσεις Google σε χρήστες στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, πρέπει να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία συναίνεσης για να συνεχίσετε τη συλλογή δεδομένων κοινού.

Για να ελέγξετε αν είναι ενεργοποιημένη η Λειτουργία συναίνεσης Google, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν πρόγραμμα ανίχνευσης ιστότοπου. Απλώς εισαγάγετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας εδώ και πραγματοποιήστε κύλιση στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων του προγράμματος ανίχνευσης, όπου μπορείτε να δείτε εάν η λειτουργία συναίνεσης Google είναι ενεργοποιημένη.

Η λειτουργία συναίνεσης Google είναι συμβατή με τον GDPR, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτή δεν είναι η μόνη ενέργεια που πρέπει να κάνετε για να συμμορφωθείτε πλήρως με τον GDPR. Για να μάθετε ποιες απαιτήσεις πρέπει να πληροίτε και εάν ο ιστότοπός σας περνά τη δοκιμή συμμόρφωσης, δοκιμάστε τον δωρεάν σαρωτή μας.

Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR), η ρητή συγκατάθεση του χρήστη δεν απαιτείται για συγκεκριμένη επεξεργασία δεδομένων. Αυτό περιλαμβάνει την επεξεργασία δεδομένων για έννομα συμφέροντα, συμβατικές ανάγκες, νομικές υποχρεώσεις, ζωτικά συμφέροντα, δημόσια καθήκοντα και ιστορική, στατιστική ή επιστημονική έρευνα. Αν και αυτές οι νομικές βάσεις δεν απαιτούν συναίνεση, πρέπει να τηρούνται οι αρχές του GDPR όπως η ελαχιστοποίηση των δεδομένων και η διαφάνεια και οι εταιρείες πρέπει να τηρούν αρχεία για να αποδεικνύουν τη συμμόρφωσή τους.

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!