Ορίστε σωστά τα cookie GDPR

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) έχει τεθεί σε ισχύ σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ από τις 25 Μαΐου 2018. Επειδή ο GDPR δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα cookies και σημαίνει ότι σημαντικοί νέοι κανονισμοί τίθενται σε ισχύ για τους χειριστές ιστότοπων, έχουμε συγκεντρώσει μια επισκόπηση των πιο σημαντικών πληροφοριών για εσάς.

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

GDPR

Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, έχουμε συγκεντρώσει τις πιο συχνές ερωτήσεις εδώ.

  • Τι είναι το GDPR;

    Το GDPR σημαίνει Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, στα αγγλικά είναι γνωστός ως GDPR ή Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων. Πρόκειται για κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ρυθμίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ιδιωτικές εταιρείες πρέπει να χειρίζονται προσωπικά δεδομένα. Η ρύθμιση τέθηκε σε ισχύ στις 27 Απριλίου 2016 και είναι υποχρεωτική από τις 25 Μαΐου 2018. Αυτό σημαίνει ότι τα πρότυπα προστασίας δεδομένων θα είναι τυποποιημένα και δεσμευτικά σε ολόκληρη την ΕΕ . Το κείμενο GDPR είναι αρκετά γενικό και προορίζεται να εφαρμοστεί σε συγκεκριμένο εθνικό δίκαιο. Ο λεγόμενος κανονισμός ePrivacy προορίζεται για αυτόν τον σκοπό.

  • Τι είναι ο κανονισμός ePrivacy ;

    Στο μέλλον, ο Κανονισμός ePrivacy θα ρυθμίζει τον χειρισμό προσωπικών δεδομένων, ιδίως στην ηλεκτρονική επικοινωνία (διαδίκτυο, email κ.λπ.). Δεν πρέπει να συγχέεται με την Πολιτική ePrivacy («Πολιτική Cookie»), η οποία τέθηκε σε ισχύ πριν από τον GDPR και περιορίζει τη χρήση των cookies. Δεδομένου ότι ο GDPR ασχολείται με την προστασία δεδομένων γενικά, τα κράτη μέλη χρειάζονται πιο συγκεκριμένους νόμους και κανονισμούς για συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης. Η προστασία δεδομένων στο Διαδίκτυο διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, καθώς πολλά προσωπικά δεδομένα συλλέγονται και επεξεργάζονται εδώ, συχνά με τρόπο που δεν είναι διαφανής για τον χρήστη. Ο Κανονισμός ePrivacy , ο οποίος δεν αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το νωρίτερο το 2025, θα εισαγάγει αυστηρότερους κανόνες για τα cookies και τις τεχνολογίες παρακολούθησης. Ο συνδυασμός του GDPR και του κανονισμού ePrivacy καθιστά ακόμη πιο σημαντική την αντιμετώπιση των cookies και άλλων τεχνολογιών παρακολούθησης.

Ποιος πρέπει να συμμορφώνεται με τα cookies GDPR;

Όταν πρόκειται για διαδικτυακή διαφήμιση, τα cookies DSGVO παίζουν ρόλο, μεταξύ άλλων:

  • ο εκδότης εδρεύει στην Ε.Ε
  • ο διαφημιστής εδρεύει στην ΕΕ
  • οι διαμεσολαβητές/δίκτυα/μεσίτες/… έχουν/έχουν έδρα στην Ε.Ε
  • ο επισκέπτης της ιστοσελίδας / αποδέκτης της διαφήμισης έχει έδρα στην Ε.Ε
  • ένα τρίτο μέρος που εμπλέκεται (π.χ. πάροχος διακομιστή διαφημίσεων) έχει έδρα στην ΕΕ

Αυτό σημαίνει ότι ο GDPR ισχύει επίσης για εταιρείες που δεν έχουν έδρα στην ΕΕ αλλά παρέχουν διαφημίσεις σε πολίτες της ΕΕ .

Consent-Lösungen für Agenturen

Στην ασφαλή πλευρά

Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με το κείμενο του GDPR;

Τα προσωπικά δεδομένα απαιτούν ειδική προστασία. Ο όρος αναφέρεται σε οποιαδήποτε πληροφορία που σχετίζεται με ένα αναγνωρίσιμο άτομο. Ειδικότερα, ο χρήστης πρέπει να δώσει ρητά τη συγκατάθεσή του πριν γίνει επεξεργασία, αποθήκευση ή διαβίβαση των δεδομένων του.

  • Συμμετοχή και εξαίρεση cookie GDPR

    Αυτή η συγκατάθεση αναφέρεται ως “opt-in” . Γνωρίζετε τη διαδικασία από τα ενημερωτικά δελτία, για παράδειγμα: Πρέπει να εγγραφείτε ενεργά και ακόμη και να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση e-mail (διπλή συμμετοχή). Οι εταιρείες δεν επιτρέπεται να σας στέλνουν αυτόκλητες διαφημίσεις.

    Για παράδειγμα, ορισμένοι νόμοι περί απορρήτου, όπως ο CPRA της Καλιφόρνια (California Privacy Rights Act), ο οποίος αντικαθιστά τον πρώην CCPA (California Consumer Privacy Act), προβλέπουν εξαίρεση. Σε αυτήν την περίπτωση τα cookies ορίζονται από προεπιλογή. Ο CPRA διευρύνει τα δικαιώματα των καταναλωτών και εισάγει αυστηρότερες απαιτήσεις προστασίας δεδομένων για περαιτέρω βελτίωση της προστασίας των προσωπικών πληροφοριών.

  • Ειδικά δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων

    • Υποχρέωση ενημέρωσης του υπεύθυνου: Πρέπει να ενημερώσετε τον επισκέπτη ολοκληρωμένα και πλήρως για την επεξεργασία των δεδομένων. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τους σκοπούς/στόχους/προθέσεις και άλλους παραλήπτες, όπως τρίτους παρόχους. Πρέπει επίσης να ενημερώσετε τον χρήστη σχετικά με τα δικαιώματά του στην ειδοποίηση για τα cookie GDPR
    • Δικαίωμα ενημέρωσης : Κατόπιν αιτήματος του ενδιαφερομένου, πρέπει να παρέχετε πλήρεις πληροφορίες για το εάν και ποια δεδομένα έχετε αποθηκεύσει ή διαβιβάσει, για ποιο σκοπό κ.λπ.
    • Δικαίωμα διόρθωσης : Εάν ο χρήστης συναινεί στην επεξεργασία των δεδομένων, πρέπει να τα διορθώσετε ή να τα ενημερώσετε κατόπιν αιτήματος.
    • Δικαίωμα διαγραφής (“να ξεχαστεί”): Ο χρήστης μπορεί να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του καθώς και να διατάξει άμεση διαγραφή.
    • Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας: Το υποκείμενο των δεδομένων μπορεί να σας ζητήσει να περιορίσετε τη χρήση των δεδομένων που συλλέγονται, ακόμη και αν η προηγούμενη συγκατάθεση προέβλεπε ευρύτερη επεξεργασία.

Τι σημαίνουν τα cookies GDPR για το διαδικτυακό μου μάρκετινγκ;

Ο GDPR έχει την ακόλουθη ιδιαίτερη σημασία για τη διαδικτυακή διαφήμιση:

  1. Η ρύθμιση των cookies δεν είναι πλέον δυνατή χωρίς συγκατάθεση. Αυτό σημαίνει ότι επιτρέπεται να παρακολουθείτε μόνο ενέργειες για τις οποίες ο χρήστης έχει δώσει ρητά τη συγκατάθεσή του. Όλα τα άλλα cookies πρέπει να αποκλειστούν. Χρειάζεστε ένα κείμενο ειδοποίησης για cookie GDPR.
  2. Η αποθήκευση προσωπικών δεδομένων δεν είναι πλέον δυνατή χωρίς συγκατάθεση. Σε σχέση με το διαδικτυακό μάρκετινγκ, αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη διεύθυνση IP του επισκέπτη.
  3. Η μεταφορά προσωπικών δεδομένων δεν είναι πλέον δυνατή χωρίς συγκατάθεση. Για παράδειγμα, στο πλαίσιο του OpenRTB ή με τη μορφή placeholders, δεν μπορείτε πλέον να μεταβιβάζετε δεδομένα όπως η διεύθυνση IP του επισκέπτη.
Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Άρθρο 9 GDPR

Επεξεργασία ειδικών κατηγοριών

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι ακόμη πιο ενδιαφέρουσα για τους διαφημιστές, όσο πιο λεπτομερείς πληροφορίες είναι διαθέσιμες για την ομάδα-στόχο τους. Ο GDPR προστατεύει ρητά ορισμένες προσωπικές πληροφορίες ακόμη πιο έντονα.

  • περιορισμούς της επεξεργασίας δεδομένων

  • Συνεπώς, η επεξεργασία των ακόλουθων δεδομένων απαγορεύεται ρητά σύμφωνα με το άρθρο 9 GDPR:
    • Εθνική καταγωγή
    • Πολιτικές Γνώμες/Ένωση
    • πεποίθηση/θρησκεία
    • Γενετικά/βιομετρικά δεδομένα
    • δεδομένα υγείας
    • σεξουαλικό προσανατολισμό
  • Εξαιρέσεις στο άρθρο 9 GDPR

    Οι εξαιρέσεις ορίζονται στο άρθρο 9 παράγραφος 2 του ΓΚΠΔ:

    • Το υποκείμενο των δεδομένων συμφωνεί ρητά με την επεξεργασία για συγκεκριμένους σκοπούς. Η επεξεργασία είναι απαραίτητη προκειμένου το υποκείμενο των δεδομένων να μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του και να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του.
    • Ζωτικά Συμφέροντα
    • Επεξεργασία από μη κερδοσκοπικό οργανισμό κατά τη διάρκεια της νόμιμης δραστηριότητας ή μέλους του. Εάν το υποκείμενο των δεδομένων είναι μέλος ενός πολιτικού κόμματος, για παράδειγμα, μπορεί να επεξεργάζεται τις πληροφορίες σχετικά με την ένταξη στο κόμμα εσωτερικά.
    • Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δημοσιοποιήσει τα δεδομένα
    • Σε δικαστικές πτυχές
    • Σημαντικό δημόσιο ενδιαφέρον
    • υγειονομική περίθαλψη και ιατρική της εργασίας
    • Δημόσια Υγεία / Αντιμετώπιση Επειγόντων Περιστατικών
    • Αρχειακή εργασία, επιστημονική, ιστορική έρευνα και περιορισμένη για στατιστική

Άρθρο 9 Διαφήμιση cookie GDPR

Τρίτα μέρη ορίζουν cookies και συλλέγουν δεδομένα στον ιστότοπό σας. Ως χειριστής, είστε υπεύθυνοι για την ενημέρωση των επισκεπτών σας και την επιβεβαίωση των cookies. Εάν τρίτα μέρη θέλουν να συλλέγουν και να επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα κατά την έννοια του άρθρου 9 του GDPR, το banner cookie GDPR πρέπει να περιέχει τους καθορισμένους σκοπούς. Επομένως, πρέπει να αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη ευαισθησία από τις γενικές δηλώσεις σχετικά με την ηλικία, το φύλο κ.λπ. Μέσω της διαφάνειας, κερδίζετε ικανοποίηση πελατών και υψηλότερο ποσοστό αποδοχής. Επίσης, λαμβάνετε περισσότερες πωλήσεις μέσω των διαφημιστικών εσόδων από τους διαφημιστές στον ιστότοπό σας.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Τι σημαίνουν τα cookies GDPR για τον ιστότοπό μου;

Εάν είστε εκδότης, εκδότης, δίκτυο, SSP, εταιρεία ή διαφημιστής, πιθανότατα θα χρειαστεί να λάβετε τη συναίνεση του χρήστη στο μέλλον. Για να το κάνετε αυτό, χρειάζεστε έναν πάροχο διαχείρισης συναίνεσης όπως ο διαχειριστής συναίνεσης .

  • Banner cookie GDPR

    Ένα banner cookie ενημερώνει τον επισκέπτη για το σύνολο των cookies και τον τρόπο λειτουργίας τους . Τα cookies που απαιτούνται για τη λειτουργία του ιστότοπου πρέπει (λογικά) να γίνονται αποδεκτά. Η ειδοποίηση για τα cookie GDPR δεν πρέπει να περιέχει κανένα σημάδι που έχει οριστεί εκ των προτέρων. Ο νόμος δεν ορίζει πώς πρέπει να είναι το banner cookie GDPR. Επομένως, χρησιμοποιήστε το περιθώριο και την ελευθερία για να σχεδιάσετε την ειδοποίηση cookie με τον καλύτερο δυνατό τρόπο . Με τη σωστή τεχνογνωσία είστε νομικά συμμορφωμένοι και ταυτόχρονα φιλικοί προς τον πελάτη!

  • Ορίστε τα cookie GDPR με consentmanager

    Με τον πάροχο διαχείρισης συναίνεσης έχετε μια πλήρη επισκόπηση των cookies GDPR που χρησιμοποιείτε. Με έτοιμα σχέδια και κείμενα σε περισσότερες από 30 γλώσσες, μπορείτε να ξεκινήσετε αμέσως και είναι βέβαιο ότι θα είστε πάντα συμβατοί με το GDPR. Ο ενσωματωμένος ανιχνευτής cookie ελέγχει καθημερινά τον ιστότοπό σας για νέους παρόχους και αποκλείει αυτόματα όλα τα cookie χωρίς συναίνεση. Το εργαλείο μας μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε κοινό σύστημα και είναι συμβατό με όλες σχεδόν τις εφαρμογές. Μπορείτε να προσαρμόσετε το banner cookie GDPR στο σχεδιασμό και τη διατύπωσή σας και να κάνετε περαιτέρω ρυθμίσεις, για παράδειγμα σε σχέση με τα κουμπιά. Το σύστημα χρησιμοποιεί δοκιμές A/B για να καθορίσει ποιες ρυθμίσεις λειτουργούν καλύτερα, δηλαδή έχουν το καλύτερο ποσοστό αποδοχής μεταξύ των επισκεπτών.

  • Η προστασία δεδομένων έγινε εύκολη

    Εάν οι χρήστες κάνουν χρήση των δικαιωμάτων τους, πρέπει να ενεργήσουν αμέσως. Πρέπει να παρέχετε πλήρεις πληροφορίες , να περιορίσετε τα δεδομένα ή να τα διαγράψετε εντελώς. Αυτό σας παρουσιάζει την πρόκληση να μπορείτε να προσδιορίσετε όλες αυτές τις πληροφορίες, να τις επεξεργαστείτε και να τις αλλάξετε ανάλογα. Αυτό είναι πολύ εύκολο με consentmanager μας. Όχι μόνο σας προσφέρει πολύτιμο χρόνο εργασίας , αλλά εξασφαλίζει επίσης ασφάλεια δικαίου και γρήγορη επεξεργασία των ερωτημάτων των χρηστών. Η επαγγελματική σας αντίδραση και ο υποδειγματικός χειρισμός ευαίσθητων δεδομένων θα αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών σας. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας (στα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας κ.λπ.).

Πακέτα

Basic

0
Μόνιμα δωρεάν για
μία ιστοσελίδα
  • 5.000 προβολές / μήνα συμ.
  • Συμβατό με GDPR
  • Προκατασκευασμένα σχέδια
  • 1 ανίχνευση/εβδομάδα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • πρόσθετος Προβολές με δυνατότητα κράτησης
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Beginner

19
Μηνιαία για
μία ιστοσελίδα
  • 100.000 προβολές / μήνα συμ.
  • πρόσθετος Προβολές:0.1  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • 3 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών
Πολύ δημοφιλής

Standard

49
Μηνιαία έως και
3 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 1 εκατομμύριο προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,05  / 1000
  • Συμβατό με τον GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 10 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: Ticket & Email
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Agency

195
Μηνιαία έως και
20 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 10 εκατομμύρια προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με τον GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 100 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • 10 επιπλέον λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Enterprise

Κατα παραγγελια
Μηνιαία τιμή με ατομική συμφωνία
  • Οποιεσδήποτε προβολές / μήνας
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με τον GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • Οποιεσδήποτε ανιχνεύσεις/ημέρα
  • οποιαδήποτε προσθήκη. λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Ευθύνη και κυρώσεις

  • Σύμφωνα με το άρθρο 82 παρ. 2 GDPR , όλοι οι υπεύθυνοι για την επεξεργασία είναι υπεύθυνοι για ζημιές. Εφόσον ο επισκέπτης στον ιστότοπό σας δίνει τη συγκατάθεσή του για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, είστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση της συναίνεσης σύμφωνα με τον GDPR.
  • Σύμφωνα με το άρθρο 83 παρ. 1 Ο GDPR πρέπει να είναι αποτελεσματικός, αναλογικός και (ρητά!) αποτρεπτικός σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση. Το ύψος των κυρώσεων εξαρτάται από το είδος και τη σοβαρότητα της παράβασης κατά των cookies GDPR. Ο νομοθέτης αποδίδει μεγάλη σημασία στην προστασία των δεδομένων. Οι πελάτες σας το βλέπουν με τον ίδιο τρόπο. Επομένως, η συμμόρφωση με τον GDPR είναι προς το συμφέρον σας τόσο για οικονομικούς λόγους όσο και για λόγους φήμης.
  • Παράδειγμα: Παραβιάσεις της συναίνεσης (όπως το άρθρο 9 GDPR) ή παραβιάσεις των δικαιωμάτων των θιγόμενων ενδέχεται να επιφέρουν πρόστιμο έως 20 εκατομμύρια ευρώ ή 4% του παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών . το μεγαλύτερο ποσό μετράει.
  • Η επιβολή του GDPR έχει γίνει πιο αυστηρή τα τελευταία χρόνια, με σημαντικά πρόστιμα να επιβάλλονται για παραβάσεις. Πρόσφατες κρίσεις έδειξαν ότι τόσο οι υπεύθυνοι επεξεργασίας όσο και οι υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων μπορούν να θεωρηθούν εξίσου υπεύθυνοι. Ιδιαίτερα επισημάνθηκαν οι παραβιάσεις των διεθνών οδηγιών μεταφοράς δεδομένων, όπως και η ανάπτυξη μη συμμορφούμενων banner cookie και η παράνομη επεξεργασία δεδομένων παιδιών. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες θα πρέπει να επανεξετάζουν και να προσαρμόζουν συνεχώς τις πρακτικές προστασίας δεδομένων τους για να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα και να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του GDPR.

Έλεγχος ιστότοπου GDPR

Με τον δωρεάν έλεγχο ιστότοπου GDPR, μπορείτε να ελέγξετε τον ιστότοπό σας για συμμόρφωση με τον GDPR. Ο ανιχνευτής cookie που είναι ενσωματωμένος στον consentmanager πραγματοποιεί αυτόν τον έλεγχο ιστότοπου GDPR αρκετές φορές την ημέρα για να βρει και να κατηγοριοποιήσει νέους παρόχους και cookie. Έτσι είστε πάντα στην ασφαλή πλευρά.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Τώρα βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας συμμορφώνεται με το TTDSG/TDDDG

  • Ο νόμος για την προστασία δεδομένων ψηφιακών υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών (TDDDG) αντικαθιστά το TTDSG και ενημερώθηκε στις 14 Μαΐου 2024. Έχει προσαρμοστεί για να ευθυγραμμίσει τη γερμανική νομοθεσία με τον Ευρωπαϊκό Νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA). Το (TDDDG) προστατεύει το απόρρητο των τηλεπικοινωνιών και θεσπίζει ειδικούς κανονισμούς για την προστασία των προσωπικών δεδομένων στις τηλεπικοινωνίες και τις ψηφιακές υπηρεσίες. Καθιερώνει απαιτήσεις απορρήτου σχετικά με τις εισερχόμενες κλήσεις, την καταστολή αναγνώρισης κλήσης, την αυτόματη προώθηση κλήσεων και τους καταλόγους τελικού χρήστη. Οι πάροχοι ψηφιακών υπηρεσιών πρέπει να λαμβάνουν τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των δεδομένων και την παροχή πληροφοριών σχετικά με τα δεδομένα αποθέματος και χρήσης. Ο νόμος ρυθμίζει επίσης την προστασία του απορρήτου για τελικές συσκευές και καθορίζει τις αρμόδιες εποπτικές αρχές για την προστασία δεδομένων στις τηλεπικοινωνίες, λαμβάνοντας υπόψη τις ευθύνες που απορρέουν από τη νομοθεσία του κράτους και τον Ομοσπονδιακό Νόμο για την Προστασία Δεδομένων.
  • Δοκιμάστε consentmanager και προσφέρετε στους επισκέπτες σας απτή προστιθέμενη αξία που θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη. Τους τελευταίους μήνες υπήρξαν αναφορές για διαρροές δεδομένων και ανεπαρκή προστασία της ιδιωτικής ζωής. Με ένα επαγγελματικό ερώτημα από τον διαχειριστή συναίνεσης, δείχνετε στους επισκέπτες σας ότι παίρνετε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά.
  • Επιπλέον: αναθέτετε όλες τις αποφάσεις με διαφάνεια στα χέρια των πιθανών πελατών σας από την αρχή. Αυτό θα έχει θετική επίδραση στην εικόνα και τη σοβαρότητα της ιστοσελίδας σας . Όχι μόνο διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων, αλλά επενδύουν ενεργά στην ικανοποίηση των επισκεπτών. Οι κατατάξεις και οι μετατροπές μπορούν να βελτιστοποιηθούν μειώνοντας το ποσοστό εγκατάλειψης και αυξάνοντας τη διάρκεια παραμονής.
  • Μπορείτε να δείτε εδώ ότι consentmanager δεν μπορεί να σας αποζημιώσει μόνο για το σημαντικό επίπεδο προστασίας δεδομένων. Ο νέος νόμος για τα δεδομένα έχει στρατηγική σημασία από τότε που ελήφθη η απόφαση το αργότερο. Με consentmanager μπορείτε να εφαρμόσετε μια ολιστική λύση από την οποία εσείς ως διαχειριστής ιστότοπου θα επωφεληθείτε σε πολλά επίπεδα. Μπορείτε να κάνετε τα πρώτα βήματα τώρα.

Η ιστορία του GDPR

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δημοσιεύει μια πρώτη σύσταση
Η Επιτροπή Πολιτικών Ελευθεριών, Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έχει την πρώτη της «ψηφοφορία προσανατολισμού»
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και η Επιτροπή ολοκληρώνουν τις διαπραγματεύσεις τους
Η επιτροπή της ΕΕ ψηφίζει υπέρ των διαπραγματεύσεων μεταξύ των τριών μερών
Το Συμβούλιο της ΕΕ αποδέχεται τη σύσταση
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποδέχεται τη σύσταση
Οι κανονισμοί τίθενται σε ισχύ
Οι κανονισμοί πρόκειται να εφαρμοστούν πλέον σε όλα τα κράτη μέλη
Η απόφαση Schrems II κηρύσσει την ασπίδα προστασίας προσωπικών δεδομένων ΕΕ-ΗΠΑ άκυρη
Εισάγονται νέες τυπικές συμβατικές ρήτρες (SCC) για τις διεθνείς μεταφορές δεδομένων
Εγκρίνεται η διάδοχη συμφωνία του Schrems II, του πλαισίου προστασίας προσωπικών δεδομένων ΕΕ-ΗΠΑ
Τεράστια πρόστιμα GDPR επιβάλλονται στη Meta και σε άλλους τεχνολογικούς κολοσσούς
Συνεχείς εξελίξεις στον τομέα της προστασίας δεδομένων και της παγκόσμιας νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των ενημερώσεων στον Κανονισμό ePrivacy που αναμένονται έως το 2025

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, TDDDG και ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό ePrivacy και τον GDPR, τα cookie πρέπει να επιλέγονται μέσω opt-in. Αυτό σημαίνει ότι κανένα δεν επιλέγεται εκ των προτέρων (προεπιλογή). Σύμφωνα με τον GDPR, πρέπει να συμφωνήσετε ρητά και ενεργά με τα cookies εάν θέλετε να επιτρέψετε την επεξεργασία της αντίστοιχης κατηγορίας. Ένα banner cookie GDPR εξηγεί τους τύπους των cookies και τη χρήση τους. Η συγκατάθεση είναι υποχρεωτική μόνο για εκείνα τα cookies GDPR που διασφαλίζουν τη λειτουργία του ιστότοπου.

Με τον δωρεάν έλεγχο ιστότοπου GDPR μπορείτε να ελέγξετε εάν ο ιστότοπός σας δέχεται σωστά τα cookies GDPR
βάζει. Με το Consentmanager, ο έλεγχος συμμόρφωσης πραγματοποιείται αυτόματα.

Προκειμένου τα cookies να είναι συμβατά με τον GDPR, απαιτούν τη συναίνεση του χρήστη. πρέπει να τον
ενημερώστε ολοκληρωμένα και πλήρως με ένα banner cookie GDPR. Σύμφωνα με τον GDPR, είναι cookies
για αποκλεισμό χωρίς συγκατάθεση.

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!