Διαχειριστής συναίνεσης cookie για λιανικό / ηλεκτρονικό εμπόριο

Η άνοδος των εφαρμογών για κινητά έχει αυξήσει τον όγκο των δεδομένων που συλλέγονται από τους καταναλωτές. Αυτό έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και την ασφάλεια λιανικής. Για να είναι σε θέση να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες λιανικής , οι εταιρείες πρέπει να συλλέγουν και να αξιολογούν δεδομένα πελατών στους ιστότοπούς τους. Πώς μπορούν λοιπόν οι έμποροι λιανικής να πείσουν τους πελάτες τους να συναινέσουν στην παρακολούθηση και τα cookies; Με το Consentmanager, μπορείτε να το κάνετε αυτό αποτελεσματικά και σύμφωνα με τη νομοθεσία ανά πάσα στιγμή.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Συνιστάται από πολλούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου

GDPR Retail: Πώς μπορώ να αποκτήσω έγκυρη συγκατάθεση;

  • Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι κατανοούν σε τι συμφωνούν όταν σας δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Σύμφωνα με τον GDPR , η συναίνεση πρέπει να είναι δωρεάν, συγκεκριμένη, ενημερωμένη και ξεκάθαρη .

    • Η συναίνεση είναι δωρεάν εάν ο ιστότοπος μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από τον πελάτη χωρίς cookie ανάλυσης (λογικά, τα τεχνικά απαραίτητα cookies δεν μπορούν να αποεπιλεγούν). Το Consentmanager αποκλείει αυτόματα όλα τα cookies χωρίς συγκατάθεση . Αυτό διασφαλίζει ότι είστε στην ασφαλή πλευρά.

    • Η συναίνεση είναι συγκεκριμένη εάν μπορούν να επιτραπούν μεμονωμένα cookies και η συγκατάθεση δεν χρειάζεται να είναι γενική. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η συγκεκριμένη επιλογή πρέπει να μπορεί να αλλάξει από τον χρήστη ανά πάσα στιγμή. Με τα banner συγκατάθεσης cookie από το Consentmanager, οι ξεχωριστές συναινέσεις είναι εύκολα δυνατές και διαχειρίσιμες. Σύμφωνα με τον GDPR, οι πελάτες έχουν επίσης δικαίωμα ενημέρωσης και διαγραφής. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μπορείτε να εντοπίσετε ή να διαγράψετε μεμονωμένα cookies κατόπιν αιτήματος. Λάβετε υπόψη τον χρόνο και τους εργατικούς πόρους που απαιτούνται μόνο για αυτήν τη νομοθετική απαίτηση. Το Consentmanager απλοποιεί και επιταχύνει αυτή τη διαδικασία.

    • Η συναίνεση ενημερώνεται εάν καθοδηγήσετε πλήρως και με διαφάνεια τον πελάτη σχετικά με τα ακριβή δεδομένα και τη χρήση τους (επεξεργασία/διαβίβαση σε τρίτους). Οι ειδοποιήσεις cookie του Consentmanager είναι πάντα νομικά συμβατές και διατίθενται σε περισσότερες από 30 γλώσσες.

    • Η συγκατάθεση είναι αδιαμφισβήτητη εάν πρόκειται για διαδικασία επιλογής και ο πελάτης εκφράζει ενεργά τη βούλησή του σημειώνοντας τις επιλογές. Δεν επιτρέπονται οι προεπιλεγμένες επιλογές πλαισίου ελέγχου. Τα banner cookie του Consentmanager ακολουθούν το διεθνές πρότυπο TCF 2.0 (Transparency Consent Framework).

  • Πολλά banner cookie δεν έχουν σχεδιαστεί για να συμμορφώνονται με το νόμο και ενέχουν υψηλό κίνδυνο προειδοποιήσεων. Εάν διαχειρίζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής ή εξαρτάστε πλήρως από τον ιστότοπό σας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, θα πρέπει να εξασφαλίσετε υψηλό επίπεδο νομικής προστασίας και προστασίας δεδομένων στο ηλεκτρονικό εμπόριο με το Consentmanager.

Συνιστάται από δικηγόρους και υπαλλήλους προστασίας δεδομένων

Πού μπορούμε να σας παραλάβουμε;

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ, οι διαχειριστές CRM και οι έμποροι λιανικής είναι συχνά δύσπιστοι σχετικά με τη συλλογή δεδομένων λόγω των πολλών κανονισμών του GDPR. Η συλλογή δεδομένων πρέπει να γίνεται σωστά, διαφορετικά αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια της ιδιωτικής ζωής και, συνεπώς, σε πρόστιμα. Η μη συλλογή δεδομένων δεν αποτελεί επιλογή, επειδή οι καμπάνιες μάρκετινγκ πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στα στοχευόμενα είδη κοινού.

Οι προκλήσεις λιανικής με τη διαχείριση συναίνεσης

Η γνωριμία και η ανάλυση της ομάδας στόχου είναι πολύ καλύτερη για τους λιανοπωλητές στο ηλεκτρονικό εμπόριο παρά στο σταθερό εμπόριο λόγω του όγκου των δεδομένων και της επεξεργασίας δεδομένων. Εκεί οι πελάτες πηγαινοέρχονται ανώνυμα χωρίς να αφήνουν ίχνη.

Χάρη στο Google Analytics, τα cookies & Co., έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και επομένως μπορείτε να ρυθμίσετε τις καμπάνιες και τις στρατηγικές σας πιο αποτελεσματικά. Ταυτόχρονα, οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι για τα σωστά προϊόντα ή προσφορές. Με εξατομικευμένες καμπάνιες που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις των πελατών, θα επιτύχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα και θα μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την τεχνογνωσία σας για τοπικό εμπόριο.

Η όλη πρόκληση της διαχείρισης συναίνεσης έγκειται στην εξατομίκευση . Προσαρμόζεστε στις επιλογές των πελατών σας και τους ζητάτε να επιλέξουν πώς θέλουν να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Αυτό τους δίνει τον έλεγχο των προτιμήσεών τους. Το πελατοκεντρικό μάρκετινγκ είναι σημαντικό μέρος κάθε επιχείρησης.

Μια επιχείρηση πρέπει να κατανοήσει πώς να χρησιμοποιεί τα σωστά εργαλεία για να πετύχει τους στόχους της. Μια επιχείρηση πρέπει επίσης να γνωρίζει τι είδους πληροφορίες χρειάζεται να συλλέγει από τους πελάτες της.

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη με τη διαχείριση συναίνεσης

Η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα θέματα όσον αφορά την προστασία δεδομένων στο λιανικό εμπόριο. Επομένως, μην κρίνετε τους κανονισμούς για την προστασία δεδομένων ως αναγκαίο κακό, αλλά χρησιμοποιήστε τους ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Δείξτε στους πελάτες σας ότι προστατεύετε τα προσωπικά δεδομένα και υποστηρίζετε πλήρως τις ανάγκες της ομάδας-στόχου σας. Χτίζω εμπιστοσύνη.

Φυσικά, αυτό ξεκινά με τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς GDPR για τα banner cookie. Αλλά με το Consentmanager προχωράτε παραπέρα: Σχεδιάζετε το σχέδιο σύμφωνα με τις επιθυμίες σας και εμφανίζετε τις ρυθμίσεις της εταιρικής σας ταυτότητας με την πρώτη επαφή. Κάντε το banner cookie μέρος της επωνυμίας σας. Αυτό εξασφαλίζει μια αξία αναγνώρισης για την επωνυμία σας.

Επιπλέον, η επεξεργασία δεδομένων επιτρέπεται μόνο με ρητή συγκατάθεση. Οι πελάτες μπορούν να ανακαλέσουν αυτήν τη συγκατάθεση ανά πάσα στιγμή. Ένα απλό e-mail αρκεί για αυτό. Τα δικαιώματα επεξεργασίας δεδομένων παραμένουν μετά την ανάκληση της συγκατάθεσης. Μπορεί επίσης να ζητηθεί ο περιορισμός της επεξεργασίας δεδομένων.

Χάρη στην απλή διαχείριση της συγκατάθεσης cookie, μπορείτε να επεξεργαστείτε τα ερωτήματα των πελατών γρήγορα και αξιόπιστα. Ακόμα κι αν η συγκατάθεση ανακληθεί προς το παρόν, έχετε εκμεταλλευτεί την ευκαιρία για να κάνετε εξαιρετική και επαγγελματική εντύπωση. Αυτή είναι η σύγχρονη πίστη πελατών.

Βάλτε τον πελάτη σας στον έλεγχο

Η προστασία δεδομένων είναι κάτι περισσότερο από την απλή προστασία των προσωπικών δεδομένων. Πρόκειται για την παροχή στους πελάτες ελέγχου σχετικά με τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους. Βεβαιωθείτε ότι συλλέγετε σχόλια χρηστών και τα χρησιμοποιείτε για να βελτιώσετε το προϊόν σας . Οι χρήστες σας θα πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με το προϊόν σας και, αν δεν είναι, κάντε αλλαγές για να διορθώσετε το πρόβλημα

Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Ευχρηστία και ικανοποίηση πελατών χάρη στο Consentmanager

Με το Consentmanager βελτιώνετε τα σχόλια των πελατών και την εμπειρία χρήστη με διάφορους τρόπους. Διαθέτουμε πολυετή εμπειρία στον βέλτιστο σχεδιασμό, τοποθέτηση κ.λπ. cookie banner. Οι δοκιμές A/B με αυτοματοποιημένη βελτιστοποίηση και αξιολόγηση αυξάνουν το ποσοστό έγκρισης και μειώνουν το ποσοστό εγκατάλειψης.

Ακριβώς όπως στο λιανικό εμπόριο από τούβλα και κονιάματα μπορείτε να πραγματοποιήσετε πωλήσεις μόνο όταν οι πελάτες περάσουν από την πόρτα και εισέλθουν στο κατάστημά σας, έτσι και ο ιστότοπός σας πρέπει να εισέλθει. Με το Consentmanager αυξάνετε τον αριθμό των πιθανών πελατών που περνούν το κατώφλι.

Η αυξημένη αποδοχή των cookies και η μεγαλύτερη παραμονή σάς δίνει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας και να συγκεντρώσετε γνώσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις της ομάδας-στόχου σας.

Μια καλύτερη εμπειρία πελάτη οδηγεί σε υψηλότερο ποσοστό μετατροπής, δηλαδή περισσότερες πωλήσεις και, σε συνδυασμό με τη διάρκεια διαμονής και το χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης, στέλνει σημαντικά μηνύματα σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google ή το Bing. Η καλή διαχείριση συναίνεσης γίνεται έτσι μέρος της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Η θετική εμπειρία με τον ιστότοπό σας γίνεται αισθητή στο σταθερό εμπόριο, καθώς η επωνυμία σας συνδέεται με την εμπιστοσύνη, τη χρηστικότητα, την ασφάλεια και τη διαθεσιμότητα.

Παρεμπιπτόντως: Το Consentmanager μπορεί να ενσωματωθεί γρήγορα και εύκολα

Δεν απαιτείται αλλαγή στο σύστημα του καταστήματός σας για να χρησιμοποιήσετε το Consentmanager: Το εργαλείο cookie μας είναι συμβατό με όλα τα κοινά συστήματα: από WordPress έως Typo3, WooCommerce και Shopware έως Drupal, Joomla και πολλά άλλα. Το Consentmanager αλληλεπιδρά εύκολα με όλα τα σημαντικά εργαλεία ανάλυσης, όπως το Google Tag Manager, το Google Analytics και πολλά άλλα.

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Η διαχείριση συναίνεσης είναι μια διαδικασία που βοηθά τους λιανοπωλητές να κατανοήσουν τι θέλουν οι πελάτες από αυτούς και πώς αλληλεπιδρούν μαζί τους . Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία καλύτερων εμπειριών πελατών, οι οποίες τελικά οδηγούν σε υψηλότερες πωλήσεις.

Η συγκατάθεση cookie αφορά τη συγκατάθεση του χρήστη για τη ρύθμιση και την επεξεργασία τεχνικά περιττών cookies και προσωπικών δεδομένων. Οι πελάτες μπορούν, για παράδειγμα, να αποτρέψουν ή να περιορίσουν συγκεκριμένα την παρακολούθηση από τρίτους. Μια ειδοποίηση cookie επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν ακριβώς τι συλλέγεται, πώς γίνεται η επεξεργασία και τα δικαιώματά τους.

Με το Consentmanager είναι Πάροχος Διαχείρισης Συναίνεσης (CMP) έχετε νομική βεβαιότητα όσον αφορά τη Συναίνεση για τα cookie και τον GDPR. Θα αυξήσετε επίσης την ικανοποίηση των πελατών και τα ποσοστά έγκρισης. Αυτό σας δίνει βαθύτερες πληροφορίες για την ομάδα-στόχο σας, σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να επιτύχετε καλύτερα ποσοστά μετατροπών.

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!