Πανό cookie για εκδότες και εκδότες

ανάγκες και οφέλη

Ως εκδότης ή διαχειριστής εκδοτικού οίκου, η προστασία δεδομένων έχει διαδραματίσει εξέχοντα ρόλο τουλάχιστον μετά τον GDPR. Τα cookies και άλλοι ιχνηλάτες απαιτούν τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών σας. Αυτό ισχύει επίσης για τους τροποποιημένους νόμους περί προστασίας δεδομένων σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ που θα τεθούν σε ισχύ το 2023. Το όνομά μας τα λέει όλα. Με τον Διαχειριστή συναίνεσης cookie για εκδότες είστε ασφαλής – ακόμη και σε διεθνές επίπεδο με το νέο Standard IAB GPP.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

απαιτείται συμμετοχή

Συναίνεση cookie για τους εκδότες και το νομικό υπόβαθρο

  • Το τι κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας είναι προσωπική υπόθεση. Ως εκ τούτου, το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (BGH) αποφάσισε ότι τα cookies, τα οποία συλλέγονται για σκοπούς έρευνας αγοράς και διαφήμισης , απαιτούν γενικά την ενημερωμένη συγκατάθεση του χρήστη. Αυτή η κρίση θέτει τους εκδότες με ένα διπλό δίλημμα. Από τη μία πλευρά, υπάρχει το ζήτημα της πρακτικής εφαρμογής. από την άλλη βέβαια το πρόβλημα των διαφημιστικών εσόδων που έτσι κι αλλιώς μειώνεται . Εάν οι χρήστες αρνηθούν τη συγκατάθεσή τους, η αποτελεσματικότητα των κλασικών διαδικτυακών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ παραμένει αδιαφανής. Οι θυγατρικές εκτοξεύονται και μπορούν να αποκτηθούν λιγότερο. Ως εκ τούτου, παρέχουμε λύσεις που σέβονται το απόρρητο , αλλά προσκαλούν τους πελάτες να συναινέσουν στη διαφήμιση cookie.
  • Διασφαλίζουμε τη διαφάνεια. Οι λύσεις μας για cookie για εκδότες απευθύνονται σε χειριστές πύλης που θέλουν να το παίξουν με ασφάλεια. Και θέλετε να παίξετε ένα κεντρικό στοιχείο εμπιστοσύνης με το σύστημα διαχείρισης συναίνεσης. Διότι δεν έχει σημασία αν είναι ένα διαδικτυακό κατάστημα ή μια πύλη ειδήσεων. Η εμπιστοσύνη είναι πάντα η βάση για την οικονομική επιτυχία. Μελέτες το αποδεικνύουν και στο Διαδίκτυο. Και αυτό που ισχύει για τα διαδικτυακά καταστήματα είναι πάντα ζήτημα σοβαρότητας για τους εκδότες. Εάν ο αναγνώστης δώσει τη συγκατάθεσή σας, μπορείτε να αποθηκεύσετε και να αξιολογήσετε νόμιμα δεδομένα. Ως αποτέλεσμα, αυτές οι πληροφορίες παρέχουν προγνωστική προστιθέμενη αξία. Πώς φτάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας; Τι διαβάζεται, ποια άρθρα κοινοποιούνται; Αυτή είναι η αποστολή μας, την οποία υλοποιούμε και για εσάς. Τεχνικά και νομικά ενημερωμένο.

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, το TTDSG και το ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.

επισκόπηση και ανάγκες

Διαχειριστής συναίνεσης cookie για εκδότες

  • Οι λόγοι

    Οι λόγοι για τους οποίους εμπλέκονται οι διαχειριστές συναίνεσης είναι σαφείς. Κάθε φορά που λειτουργεί ένας ιστότοπος, τα δεδομένα πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τους διαφημιστικούς σκοπούς ενός εκδότη, αλλά και για τις καθημερινές λειτουργίες.

  • Οι καλές λύσεις cookie για εκδότες μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στον ιστότοπο. Η διαισθητική λειτουργία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη δυνατότητα ρύθμισης περιεχομένου cookie για εκδότες χωρίς μεγάλη τεχνική εξειδίκευση.
  • Διαχείριση συναίνεσης που συμμορφώνεται με το IAB

    Υπάρχει ένα τυποποιημένο πλαίσιο για τη λήψη της συναίνεσης των επισκεπτών σας με νομικά ασφαλή τρόπο. Αυτό παρουσιάστηκε από τον βιομηχανικό σύνδεσμο IAB Europe (International Advertising Bureau) τον Απρίλιο του 2018.

    Το λεγόμενο Πλαίσιο Διαφάνειας & Συναίνεσης IAB (IAB TCF) προορίζεται να διασφαλίσει ότι η συναίνεση είναι τυποποιημένη σε ολόκληρο τον κλάδο. Η διαφάνεια είναι το καλύτερο και το τέλος. Όλα τα μέτρα επαγγελματικής διαφήμισης και διαδικτυακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν δεδομένα από διαφορετικούς παρόχους υπηρεσιών.

  • Αυτό καθιστά την εργασία πολύπλοκη: οι πληροφορίες σχετικά με τη συγκατάθεση των επισκεπτών πρέπει να παραμένουν ανιχνεύσιμες σε ολόκληρη τη διαδικασία διαδικτυακού μάρκετινγκ. Διαχειριζόμαστε αυτήν την πολυπλοκότητα και μεταφράζουμε το ζήτημα της ενοποίησης δεδομένων σε μια φιλική προς τον χρήστη και νομικά έγκυρη εμπειρία.
  • IAB GPP – το νέο τεχνικό Standard

    Το IAB GPP (Global Privacy Platform) είναι μια περαιτέρω ανάπτυξη του IAB TCF v2. Η ανάπτυξη κατέστη αναγκαία για την προσαρμογή των αλλαγών στη διεθνή νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων επίσης. Από το 2023, αυτό θα περιλαμβάνει τη νομοθεσία των πολιτειών των ΗΠΑ της Καλιφόρνια (CCPA/CPRA), της Βιρτζίνια (VCDPA), του Κολοράντο (CPA), της Γιούτα (UCPA) και του Κονέκτικατ (CAPDP), καθώς και για το εθνικό απόρρητο των ΗΠΑ.

    Χωρίς συμμορφούμενες με το νόμο εφαρμογές opt-in/opt-out σε ιστότοπους ή εφαρμογές, οι υπεύθυνοι για τον ιστότοπο αντιμετωπίζουν σοβαρά πρόστιμα. Η CMP από consentmanager έχει ήδη τις τεχνικές απαιτήσεις για να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

  • Απαιτήσεις Google για διαφημίσεις στον ΕΟΧ και στο Ηνωμένο Βασίλειο

    consentmanager είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που πληροί τις απαιτήσεις της Google για πλατφόρμες διαχείρισης συναίνεσης (CMP) με ενσωματωμένο πλαίσιο TCF για προβολή διαφημίσεων στον ΕΟΧ και στο Ηνωμένο Βασίλειο . Εδώ, consentmanager ξεχωρίζει ως ένα αξιόπιστο εργαλείο που διασφαλίζει τα υψηλότερα πρότυπα συμμόρφωσης και διαχείρισης cookie. Η εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων αποτελεί σημαντική εγγύηση για τους εκδότες ότι η CMP που χρησιμοποιούν πληροί τα κριτήρια απορρήτου της Google. Αυτή η απαίτηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για συνεργάτες που χρησιμοποιούν τα προϊόντα εκδοτών της Google – Google AdSense, Ad Manager ή AdMob .

Συναίνεση και διαχείριση cookie επόμενου επιπέδου

χαρακτηριστικά διαχείρισης συναίνεσης

Δοκιμή A/B

Η ενσωματωμένη δοκιμή A/B και η αυτόματη βελτιστοποίηση βοηθούν στην εμφάνιση της καλύτερης σχεδίασης για τους επισκέπτες σας.

Ανιχνευτής cookie

Το ενσωματωμένο πρόγραμμα ανίχνευσης cookie θα σαρώσει αυτόματα τον ιστότοπό σας και θα βρει όλα τα cookie.

Βελτιστοποιημένο για επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά, AMP, inApp Android και iPhone/iOS

Ως μία από τις λίγες λύσεις, το CMP μας μπορεί να ενσωματωθεί σε όλες τις συσκευές και λειτουργεί με όλα τα μεγέθη οθόνης.

Ασφαλές στην Ευρώπη

Όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται από εμάς σε προστατευμένες βάσεις δεδομένων και αποκλειστικά σε διακομιστές στην Ευρώπη.

αποκλεισμός διαφημίσεων

Το CMP μας μπορεί αυτόματα να αποκλείσει ή να καθυστερήσει όλες τις διαφημίσεις στον ιστότοπό σας έως ότου ο επισκέπτης δώσει τη συγκατάθεσή του.

Συμμόρφωση με τους νόμους περί απορρήτου των ΗΠΑ

Με το CPM του, ο consentmanager υποστηρίζει τις τρέχουσες αλλαγές (2023) στους νόμους περί προστασίας δεδομένων των πολιτειών της Καλιφόρνια, της Βιρτζίνια, του Κολοράντο, της Γιούτα και του Κονέκτικατ των ΗΠΑ. Το πρόσφατα αναπτυγμένο τεχνικό πρότυπο IAB GPP (Παγκόσμια Πλατφόρμα Απορρήτου) διασφαλίζει μια νομικά ασφαλή ενοποίηση των ρυθμίσεων opt-in και opt-out σε διεθνές επίπεδο.

Τα πακέτα μας για εκδότες και εκδότες

Basic

0
Μόνιμα δωρεάν για
έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή
  • 5.000 προβολές / μήνα συμ.
  • Συμβατό με GDPR
  • Προκατασκευασμένα σχέδια
  • 1 ανίχνευση/εβδομάδα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • πρόσθετος Προβολές με δυνατότητα κράτησης
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Beginner

19
Μηνιαία για
έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή
  • 100.000 προβολές / μήνα συμ.
  • πρόσθετος Προβολές:0.1  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • 3 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών
Πολύ δημοφιλής

Standard

49
Μηνιαία έως και
3 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 1 εκατομμύριο προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,05  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 10 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: Ticket & Email
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Agency

195
Μηνιαία έως και
20 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 10 εκατομμύρια προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 100 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • 10 επιπλέον λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Enterprise

Κατα παραγγελια
Μηνιαία τιμή με ατομική συμφωνία
  • Οποιεσδήποτε προβολές / μήνας
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • Οποιεσδήποτε ανιχνεύσεις/ημέρα
  • οποιαδήποτε προσθήκη. λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Συνιστάται από δικηγόρους και υπαλλήλους προστασίας δεδομένων

Πλεονεκτήματα των διαχειριστών συναίνεσης cookie για εκδότες

Με κάθε φιλική προς τον χρήστη προετοιμασία: Με τον διαχειριστή συναίνεσης cookie για εκδότες, η νομική συμμόρφωση είναι φυσικά η προτεραιότητα. Οι προδιαγραφές του IAB TCF v2 – η τροποποιημένη έκδοση του Πλαισίου Διαφάνειας και Συναίνεσης GDPR (TCF) – είναι δεσμευτικές εδώ. Μέσω αυτού του πλαισίου μεταδίδονται σήματα συναίνεσης μεταξύ εκδοτών και τρίτων παρόχων όπως η Google, η Taboola ή η Xandr. Αυτό εγγυάται τη βασική απαίτηση για να είστε σε θέση να διεξάγετε επαγγελματικά διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Αυτό το Standard συνεχίζεται από τη νέα Παγκόσμια Πλατφόρμα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GPP) από το IAB. Βοηθά τους εκδότες και τους εκδοτικούς οίκους σε παγκόσμιο επίπεδο να συμμορφώνονται με τη νομοθεσία κατά την εφαρμογή των νόμων περί προστασίας δεδομένων που ισχύουν εκεί. Από το 2023, αυτό θα ισχύει ειδικά για τους νέους κανονισμούς προστασίας δεδομένων σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ. consentmanager προσφέρει ήδη το νέο Standard , το οποίο δίνει στους εκδότες και στους εκδότες μια βελτιωμένη θέση στην αγορά.

Εξετάζουμε επίσης δημιουργικές λύσεις. Συνδρομές PUR, για παράδειγμα. Όπως και με την ηλεκτρονική πύλη «Spiegel» ή την αυστριακή « Standard », οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν εάν θα πρέπει να παρέχεται μια περιορισμένη έκδοση χωρίς διαφήμιση ή πληρωμένη πρόσβαση.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Φυσικά consentmanager συνεργάζεται και με…

CMP για εκδότες

Επωφελείστε από τον διαχειριστή συναίνεσης για εκδότες. Και από πολλές απόψεις. Ως τεχνική πλατφόρμα, αυτοματοποιούν τη διαδικασία λήψης συναίνεσης με νομικά συμβατό τρόπο. Σύμφωνα με τις οδηγίες του GDPR και σύμφωνα με τις τρέχουσες κρίσεις, όπως στα πανό cookie. Υποστηρίζουμε επίσης τη διεθνοποίηση. Με ειδικές λύσεις που λαμβάνουν υπόψη τη συμμόρφωση με διεθνείς οδηγίες όπως το CCPA.

Ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα των διαχειριστών συναίνεσης για τους εκδότες είναι ότι ένα τέτοιο εργαλείο συμβάλλει στη διατήρηση και αύξηση των διαφημιστικών εσόδων. Ο λόγος είναι, μεταξύ άλλων, ότι σημαντικοί διαφημιστές τοποθετούν τις διαφημίσεις τους μόνο σε ιστότοπους που συμμορφώνονται με το GDPR .

Αυτό που μας ξεχωρίζει

Προσανατολισμός στον πελάτη μέσω της διαφάνειας

  • Αυτό που σας προσφέρουμε το μεταφέρετε και στους πελάτες σας. Οι διαχειριστές συναίνεσης cookie για εκδότες αντιπροσωπεύουν λύσεις τελευταίας τεχνολογίας με τις οποίες επικοινωνείτε ένα πράγμα: η ασφάλεια και η προστασία δεδομένων λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. Αυτό που οι χρήστες θέλουν να αφήσουν πίσω στον ιστότοπό σας παραμένει διαφανές. Από την αρχή. Ως αποτέλεσμα, τα συστήματα διαχείρισης συναίνεσης cookie είναι κεντρικά για τη δημιουργία σχέσεων με πελάτες που βασίζονται στην εμπιστοσύνη .
  • Μια γρήγορη, προσαρμόσιμη σχεδίαση είναι αυτονόητη με σύγχρονες λύσεις cookie για εκδότες. Η εμφάνιση του banner συναίνεσης προσαρμόζεται στο αντίστοιχο λειτουργικό σύστημα (π.χ. Windows, iOS ή Android) και ταιριάζει σε διαφορετικές μορφές οθόνης. Αυτή είναι η συμβολή μας στη βέλτιστη εμπειρία χρήστη σε όλες τις τυπικές συσκευές
  • Για εμάς, ο προσανατολισμός προς τον πελάτη σημαίνει επίσης: Οι λύσεις διαχείρισης συναίνεσης πρέπει επίσης να ενσωματώνονται εύκολα και διακριτικά σε υπάρχοντες ιστότοπους από άποψη σχεδιασμού . Έτσι ώστε να διατηρείται μια αρμονική συνολική εμφάνιση και οι επισκέπτες να λαμβάνουν μια αξιόπιστη εντύπωση σε κάθε μορφή. Δεν έχει σημασία αν είναι σε smartphone, iPad ή tablet Android. Αυτή είναι η συμβολή μας στη βέλτιστη εμπειρία χρήστη σε διαφορετικές τελικές συσκευές. Και βίωσε τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό.

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Το πρότυπο IAB GPP προσφέρει στους εκδότες και τους εκδότες τις τεχνικές απαιτήσεις για να συμμορφωθούν με την προστασία δεδομένων του ιστότοπού ή της εφαρμογής τους. Η εστίαση είναι στη διεθνή πτυχή. Το IAB GPP χρησιμοποιείται ειδικά σε σχέση με νέους νόμους περί προστασίας δεδομένων, όπως σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ. Οι εταιρείες που δεν συμμορφώνονται με το νόμο απειλούνται με υψηλά πρόστιμα που μπορεί να επιβληθούν από τον ομοσπονδιακό γενικό εισαγγελέα.
Επιπλέον, η χρήση του νέου προτύπου εξασφαλίζει μελλοντικά διαφημιστικά έσοδα για εκδότες και εκδότες, διότι χωρίς το νέο πρότυπο δεν θα προσφέρεται και δεν θα πωλείται η διαδικτυακή διαφήμιση τους επόμενους μήνες ούτε στην Ευρώπη ούτε στις ΗΠΑ. Και φυσικά οι μεμονωμένοι πελάτες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Ο χρήστης γίνεται όλο και πιο περιοριστικός με τη συναίνεση των δεδομένων του, εάν δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι οι εταιρείες θα το αντιμετωπίσουν με νομικά συμμορφούμενο τρόπο.

Σε κάθε περίπτωση, η στρατηγική συναίνεσης cookie περιλαμβάνει τη χρήση ενός banner συναίνεσης. Ένα καλά μελετημένο Cookie ConsentManager για εκδότες θα βοηθήσει στην αποφυγή νομικού κινδύνου. Επιπλέον, θα πρέπει να διασφαλίζετε ότι η δήλωση προστασίας δεδομένων σας ενημερώνεται τακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου (ΔΕΚ). Αυτό περιλαμβάνει επίσης την πολιτική cookie με τις πληροφορίες σας σχετικά με τη λειτουργία των cookies και τα δικαιώματα πρόσβασης.

Οι Cookie ConsentManagers για εκδότες είναι λύσεις λογισμικού για νομικά ασφαλή συναίνεση στη χρήση cookies. Παίζουν ένα πανό στους επισκέπτες. Αυτό ζητά από τους επισκέπτες όταν επισκέπτονται τον ιστότοπο για τη συγκατάθεσή τους για τη χρήση των cookies. Αυτό συμβαίνει ακόμη και πριν οι πελάτες δουν το πραγματικό περιεχόμενο. Οι επισκέπτες είναι ελεύθεροι να αρνηθούν τη συγκατάθεση ή να την επιτρέψουν σε κάποιο βαθμό.

Εάν οι χρήστες αρνηθούν τη συγκατάθεσή τους, δεν θα διαβιβαστούν αντίστοιχα δεδομένα. Πέραν αυτού, απαιτούνται τα cookies που είναι τεχνικά απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου. Όλα τα άλλα cookies πρέπει να αποκλειστούν.

Από το 2018, οι κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ για την προστασία δεδομένων απαιτούν από τους επισκέπτες του ιστότοπου να ζητείται η συγκατάθεσή τους προτού ακόμη ο ιστότοπος ορίσει cookies και άλλους ιχνηλάτες. Στο παρελθόν, πολλοί πάροχοι ιστοτόπων ερμήνευσαν την απαίτηση ως εξαίρεση. Τα cookies γενικά ορίστηκαν ενώ οι χρήστες έπρεπε πρώτα να αντιταχθούν. Αυτό αλλάζει με τη συμμετοχή που παρέχεται τώρα ρητά: Τα cookie μπορούν να οριστούν μόνο εάν οι χρήστες (π.χ. μέσω ενός Cookie ConsentManager για εκδότες) έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους.

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!