Banner cookie HubSpot

Προστασία δεδομένων συμβατή με τον GDPR με τον Διαχειριστή συναίνεσης

Με τον διαχειριστή συναίνεσης κάνετε τον ιστότοπό σας HubSpot να συμμορφώνεται με το GDPR:

  • Εύκολο στην ενσωμάτωση
  • Συμβατό με GDPR και ePrivacy
  • Επίσημο IAB TCF v2 CMP
  • Συμβατό με όλους τους διακομιστές διαφημίσεων (συμπεριλαμβανομένου του GAM/AdSense)
  • Πλήρως προσαρμόσιμο στο σχέδιό σας
  • ενσωματωμένο πρόγραμμα ανίχνευσης cookie
  • Εμφάνιση σε περισσότερες από 30 γλώσσες
Cookie Banner

Νομικά συμβατό μάρκετινγκ με το Hubspot

Cookies HubSpot και GDPR

Η HubSpot είναι μια εταιρεία λογισμικού μάρκετινγκ με έδρα τη Βοστώνη, MA. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1999 και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ . Το 2015, το HubSpot είχε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσια έσοδα και πάνω από 50.000 πελάτες παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα μάρκετινγκ βοηθά τις εταιρείες να χτίσουν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες τους. Παρέχει πωλήσεις, μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και εργαλεία ομάδας υποστήριξης για την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών, την παρακολούθηση της απόδοσης και τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών. Τα προϊόντα της εταιρείας περιλαμβάνουν:

  • Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ : Μια σειρά εργαλείων μάρκετινγκ που βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται όλες τις πτυχές των καμπανιών μάρκετινγκ. Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη ζωή πιο εύκολη για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αυτοματοποιώντας πολλές μη αυτόματες διαδικασίες, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν σε εργασίες υψηλότερης αξίας.
  • CRM (Customer Relationship Management): Ένα εργαλείο για την παρακολούθηση δυνητικών πελατών, υποψήφιων πελατών, πελατών και άλλων σημαντικών επιχειρηματικών πληροφοριών. Αυτό περιλαμβάνει τη βαθμολογία δυνητικού πελάτη, την καλλιέργεια, την τμηματοποίηση και τα αναλυτικά στοιχεία.
  • Ενοποίηση Salesforce : Μια ενοποίηση μεταξύ του CRM του HubSpot και του Salesforce που επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν επαφές από το ένα σύστημα στο άλλο.
  • Στρατηγική περιεχομένου : Ένα εργαλείο που σας βοηθά να σχεδιάζετε, να προγραμματίζετε και να δημοσιεύετε περιεχόμενο σε πολλά κανάλια.

Το HubSpot έχει βοηθήσει χιλιάδες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν παρέχοντάς τους πολύ καλό λογισμικό μάρκετινγκ. Πώς όμως αντιμετωπίζει το εργαλείο τα προσωπικά δεδομένα;

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, το TTDSG και το ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.

Hubspot και Προσωπικά Δεδομένα

  • Το HubSpot συλλέγει προσωπικά δεδομένα;

    Το HubSpot συλλέγει πληροφορίες από τους χρήστες του, συμπεριλαμβανομένων διευθύνσεων email, αριθμών τηλεφώνου, ονομάτων, τίτλων εργασίας, ονομάτων εταιρειών και διευθύνσεων IP. Χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για την αποστολή στοχευμένων email και μηνυμάτων κειμένου και για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων στον ιστότοπό της. Η εταιρεία μοιράζεται επίσης δεδομένα χρήστη με τρίτα μέρη , συμπεριλαμβανομένων των Facebook , Twitter , Google και LinkedIn.

  • Το εργαλείο χρησιμοποιεί cookies για την παρακολούθηση των επισκεπτών σε ιστότοπους. Εάν οι πελάτες επιθυμούν να αποκλείσουν τα cookies HubSpot, ανατρέξτε στην πολιτική απορρήτου του Hubspot για περισσότερες πληροφορίες. Λάβετε υπόψη ότι τμήματα ενός ιστότοπου ενδέχεται να μην λειτουργούν σωστά εάν οι επισκέπτες απενεργοποιήσουν όλα τα cookie HubSpot.

  • Τι λέει η πολιτική απορρήτου για τα cookie HubSpot;

    Τα cookies HubSpot χρησιμοποιούνται για δύο σκοπούς:

    1. να παρέχει λειτουργικότητα στον ιστότοπο
    2. να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο
  • Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια σειρά από εργαλεία για να βοηθήσει τους χρήστες της να παρακολουθούν τις μετατροπές από διάφορες πηγές. Αυτό περιλαμβάνει, για παράδειγμα, το Google Analytics , το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε ποιες σελίδες επισκέπτονται οι χρήστες και εάν πραγματοποιούν μετατροπές. Στη συνέχεια, μπορεί να δημιουργήσει αναφορές με βάση αυτές τις πληροφορίες.

Ποιος ρυθμίζει τον χειρισμό των προσωπικών δεδομένων;

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) , που ψηφίστηκε το 2016, δίνει στα άτομα περισσότερο έλεγχο σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των προσωπικών τους δεδομένων . Ο παρών κανονισμός ισχύει για όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ και χώρες εκτός ΕΕ που παρέχουν αγαθά και υπηρεσίες σε πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο GDPR απαιτεί επίσης από τους οργανισμούς να ειδοποιούν τους χρήστες για αλλαγές στην πολιτική απορρήτου τους.

Ο νέος νόμος έχει εκτεταμένες συνέπειες για τις εταιρείες. Σύμφωνα με αυτό, οι εταιρείες πρέπει να ορίσουν έναν υπεύθυνο προστασίας δεδομένων ο οποίος πρέπει να αναφέρει παραβάσεις του νόμου εντός 72 ωρών. Οι εταιρείες που διαπιστώνεται ότι παραβιάζουν τους κανόνες αντιμετωπίζουν πρόστιμα ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ ή 4% του ετήσιου παγκόσμιου τζίρου, όποιο είναι μεγαλύτερο.

CMP Consent Management

Νομική κατάσταση σε σχέση με τον GDPR

Τι λέει ο GDPR για τα cookies;

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), ο οποίος τέθηκε σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018, απαιτεί από κάθε εταιρεία που συλλέγει δεδομένα από πολίτες της ΕΕ να είναι διαφανής σχετικά με το τι κάνουν με αυτές τις πληροφορίες. Οι οργανισμοί πρέπει επίσης να παρέχουν σαφείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να διαγράψουν τα προσωπικά δεδομένα που έχουν συλλεχθεί. Αυτό περιλαμβάνει cookies. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που τοποθετούνται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε συγκεκριμένους ιστότοπους.

Επιτρέπουν στον ιστότοπο να αναγνωρίσει τη συσκευή σας. Τα cookies χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προτιμήσεών σας, όπως ρυθμίσεις γλώσσας, περιεχόμενα καλαθιού αγορών και άλλες παρόμοιες πληροφορίες. Ωστόσο, απαιτούνται ορισμένα cookies για να λειτουργούν σωστά οι ιστότοποι, π.χ. Β. αυτά που βοηθούν στην αναγνώριση του λογαριασμού σας, στην αποθήκευση των στοιχείων σύνδεσής σας και στην παρακολούθηση της δραστηριότητας περιήγησής σας.

Ο GDPR επιβάλλει πρόσθετες υποχρεώσεις στους οργανισμούς που σχετίζονται με την ασφάλεια των δεδομένων πελατών. Εκτός από τις γενικές απαιτήσεις που περιγράφονται παραπάνω, οι οργανισμοί πρέπει να λαμβάνουν τα κατάλληλα τεχνικά μέτρα για την προστασία των δεδομένων πελατών από τυχαία απώλεια ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, τροποποίηση ή αποκάλυψη. Επιπλέον, οι οργανισμοί πρέπει να λαμβάνουν εύλογα μέτρα για να διασφαλίσουν ότι οι υπάλληλοί τους χρησιμοποιούν τα δεδομένα μόνο για εξουσιοδοτημένους σκοπούς.

Για παράδειγμα, εάν μια επιχειρηματική διαδικασία περιλαμβάνει αποστολή ευαίσθητων δεδομένων εκτός του ΕΟΧ, η εταιρεία θα πρέπει να διασφαλίσει ότι ο παραλήπτης συμμορφώνεται με τους ίδιους νόμους περί προστασίας δεδομένων με τον ίδιο τον οργανισμό. Αυτό σημαίνει: Εάν χρησιμοποιείτε το HubSpot, έχετε υποχρέωση ως εταιρεία.

HubSpot και GDPR

Προκειμένου το HubSpot να είναι συμβατό με το GDPR, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια νέα έκδοση του λογισμικού της που περιλαμβάνει μια σειρά από λειτουργίες για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τον κανονισμό. Αυτά περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • Μια νέα σελίδα απορρήτου όπου οι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των προσωπικών δεδομένων του HubSpot. Αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγει η εταιρεία, γιατί τα επεξεργάζεται, πόσο καιρό τα διατηρεί, εάν τα αποκαλύπτει σε τρίτους και πώς τα προστατεύει.
  • Μια νέα ειδοποίηση για τα cookie HubSpot που παρέχει στους χρήστες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το HubSpot χρησιμοποιεί τα cookies και πώς να τα απενεργοποιήσουν.
  • Ένας σύνδεσμος προς την ενημερωμένη πολιτική απορρήτου είναι πλέον ορατός στο κάτω μέρος κάθε σελίδας.
  • Τα cookie HubSpot που χρησιμοποιούνται για αναλυτικά στοιχεία αποθηκεύονται μόνο για 30 ημέρες.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρείες λογισμικού των ΗΠΑ, η HubSpot έχει μια ισχυρή δέσμευση για τους Ευρωπαίους πελάτες εδώ και χρόνια. Αντίστοιχα, η εταιρεία αποδίδει μεγάλη σημασία στη συμμόρφωση με τους κανονισμούς της ΕΕ όπως ο GDPR (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων). Το Hubspot έχει πιστοποιηθεί από την Ομάδα Εργασίας του Άρθρου 29 της ΕΕ στο πλαίσιο του Privacy Shield Framework για την προστασία των ατόμων των οποίων τα προσωπικά στοιχεία κατέχει.

Cookies HubSpot

Τα cookies HubSpot χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών και τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Αυτό περιλαμβάνει την αποθήκευση προσωπικών πληροφοριών, όπως διευθύνσεις email, διευθύνσεις IP και τύπους προγράμματος περιήγησης. Αποθηκεύει επίσης αναγνωριστικά περιόδου σύνδεσης, ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να συνδέονται κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπο. Οι χρήστες μπορούν να εξαιρεθούν από την παρακολούθηση ανά πάσα στιγμή μέσω των ρυθμίσεων απορρήτου τους. Ως χειριστής, είστε υπεύθυνοι για τη χρήση του HubSpot σύμφωνα με τον GDPR. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να εμφανίζετε σαφείς πληροφορίες cookie στους επισκέπτες σας και να λαμβάνετε συναίνεση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Banner cookie HubSpot

Για να συμμορφωθεί με τους νέους κανονισμούς, το HubSpot παρουσίασε ένα banner cookie που ενημερώνει τους χρήστες σχετικά με τη συλλογή προσωπικών δεδομένων και τα δικαιώματά τους βάσει του GDPR.

Αυτό περιλαμβάνει το δικαίωμα ενημέρωσης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού επεξεργασίας, δυνατότητας μεταφοράς και αντίρρησης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Η εταιρεία λέει επίσης ότι θα παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα της χρησιμοποιούν τα cookies HubSpot στο μέλλον.

Τα cookie banner είναι (με λίγες εξαιρέσεις) υποχρεωτικά για τους χειριστές ιστοτόπων και πρέπει να πληρούν αυστηρές απαιτήσεις. Για να είμαστε ασφαλείς, οι πάροχοι διαχείρισης συναίνεσης (CMP) αναλαμβάνουν αυτές τις εργασίες (Συναίνεση).

Το Consentmanager βοηθά τους οργανισμούς να δημιουργούν και να διατηρούν φόρμες συναίνεσης για διαφορετικούς τύπους συλλογής δεδομένων. Παρέχουμε πρότυπα, οδηγούς και άλλα εργαλεία για να βοηθήσουμε τους χρήστες να συμμορφωθούν με κανονισμούς όπως ο GDPR.

Μπορείτε εύκολα να συνδέσετε το HubSpot με τον διαχειριστή συναίνεσής μας για να προσφέρετε μια προηγμένη λειτουργία διαχείρισης συναίνεσης: Αυτό επιτρέπει στους πελάτες σας στο HubSpot να διαχειρίζονται εύκολα τη συναίνεση χρηστών σε πολλές ιδιοκτησίες ιστού. Το Consentmanager σάς επιτρέπει να λαμβάνετε τη συναίνεση του χρήστη πριν εγγραφείτε για υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για τη μη αυτόματη λήψη συναίνεσης.

Το ευέλικτο μοντέλο τιμολόγησης μας

Basic

0
Μόνιμα δωρεάν για
έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή
  • 5.000 προβολές / μήνα συμ.
  • Συμβατό με GDPR
  • Προκατασκευασμένα σχέδια
  • 1 ανίχνευση/εβδομάδα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • πρόσθετος Προβολές με δυνατότητα κράτησης
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Beginner

19
Μηνιαία για
έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή
  • 100.000 προβολές / μήνα συμ.
  • πρόσθετος Προβολές:0.1  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • 3 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών
Πολύ δημοφιλής

Standard

49
Μηνιαία έως και
3 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 1 εκατομμύριο προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,05  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 10 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: Ticket & Email
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Agency

195
Μηνιαία έως και
20 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 10 εκατομμύρια προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 100 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • 10 επιπλέον λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Enterprise

Κατα παραγγελια
Μηνιαία τιμή με ατομική συμφωνία
  • Οποιεσδήποτε προβολές / μήνας
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • Οποιεσδήποτε ανιχνεύσεις/ημέρα
  • οποιαδήποτε προσθήκη. λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Διαχείριση συναίνεσης ως λύση για τα cookie HubSpot

Με το Consentmanager μπορείτε να χρησιμοποιείτε το HubSpot εύκολα και πάντα σύμφωνα με το GDPR. Με αυτοματοποιημένες ενημερώσεις και νομικά συμβατά κείμενα σε περισσότερες από 30 γλώσσες, είστε πάντα στην ασφαλή πλευρά.

Δεν πρόκειται μόνο για την εκπλήρωση όλων των νομικών απαιτήσεων του GDPR, αλλά και για την πραγματοποίηση μιας αρετής από ανάγκη: Ένα banner cookie HubSpot συμβάλλει σε μια θετική εμπειρία χρήστη. Οι επισκέπτες σας θα ενημερωθούν άμεσα και διεξοδικά για τη χρήση των cookies HubSpot και θα ζητηθεί η συναίνεσή τους. Λαμβάνετε σοβαρά υπόψη την προστασία δεδομένων – και οι πελάτες σας θα το παρατηρήσουν θετικά και θα δημιουργήσουν εμπιστοσύνη.

Αυτό δεν είναι αυτονόητο, επειδή η HubSpot είναι μια αμερικανική εταιρεία και εδρεύει στην πραγματικότητα σε άλλες δομές προστασίας δεδομένων. Μπορείτε να κερδίσετε ακόμη περισσότερους πόντους με τους πελάτες σας εάν συμμορφώνεστε αυστηρά με τις προδιαγραφές GDPR και εγγυάστε την ασφάλεια.

Το εξατομικευμένο banner cookie HubSpot βελτιστοποιείται επίσης αυτόματα από το Consentmanager: Με δοκιμές A/B και ελεγχόμενες από το σύστημα προσαρμογές στη ειδοποίηση cookie HubSpot, βελτιώνετε το ποσοστό αποδοχής των επισκεπτών σας και μειώνετε το ποσοστό εγκατάλειψης.

Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο κερδίζετε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες που ασχολούνται πιο εντατικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, αλλά και περισσότερα δεδομένα για περαιτέρω βελτιστοποίηση μετατροπών.

Το HubSpot ως ευκαιρία

  • Δείτε το HubSpot και το GDPR ως ευκαιρία

    Οι δυνητικοί πελάτες για νέους πελάτες είναι ακριβοί. Επομένως, η μείωση του κόστους στην απόκτηση και διατήρηση πελατών είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που δεν πρέπει να υποτιμάται. Συλλέξτε τους επισκέπτες σας με ένα αυτόματα βελτιστοποιημένο banner cookie HubSpot που έχει σχεδιαστεί μεμονωμένα για την εταιρική σας ταυτότητα και θα επιτύχετε ακόμη βαθύτερα αποτελέσματα: Οι παράμετροι που έχουν ήδη αναφερθεί, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης και η διάρκεια παραμονής, αποτελούν επίσης παράγοντες κατάταξης για τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης, όπως π.χ. Google, Bing & Co.

  • Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνετε τις τιμές SEO σας ταυτόχρονα και επωφεληθείτε από μια καλύτερη τοποθέτηση στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό με τη σειρά του σας φέρνει περισσότερους πελάτες δωρεάν – και πιο ευτυχισμένους.

  • Ταυτόχρονα, υπάρχουν σημαντικά περισσότερα και καλύτερα δεδομένα, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, για παράδειγμα, για να βελτιστοποιήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή για διαφημιστικούς συνεργάτες. Αυτό σας επιτρέπει να απευθυνθείτε στην ομάδα-στόχο σας με μεγαλύτερη ακρίβεια και να αποφύγετε τις κακές επενδύσεις. Εφόσον βλέπετε τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να βγάλετε συμπεράσματα ανά πάσα στιγμή.

  • HubSpot Cookie Banner: διεθνές και σύγχρονο

    Το Consentmanager διασφαλίζει ότι όχι μόνο συμμορφώνεστε με τη νομοθεσία, αλλά τον χρησιμοποιείτε προς όφελός σας: Το banner cookie HubSpot μπορεί να εμφανιστεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες και προσαρμόζεται σε ένα ευρύ φάσμα των μητρικών γλωσσών των επισκεπτών σας. Επιτυγχάνετε μια πιο προσωπική προσέγγιση και βεβαιωθείτε ξανά ότι οι πελάτες λαμβάνουν όλες τις επιλογές και τις πληροφορίες.

  • Επιπλέον, το Consentmanager αυξάνει το ποσοστό αποδοχής εμφανίζοντας την ειδοποίηση για τα cookie HubSpot με αποκριτικό τρόπο: Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες λαμβάνουν banner βελτιστοποιημένα για τις αντίστοιχες συσκευές και προγράμματα περιήγησης. Αυτό απλοποιεί και επιταχύνει πάρα πολύ τη συναίνεση στα cookie HubSpot. Αυτό που είναι γνωστό ως “πρώτα το κινητό” στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης δεν είναι ακόμη στάνταρ για πολλούς παρόχους διαχείρισης συναίνεσης.

  • Αυτόματος αποκλεισμός των cookies HubSpot

    Το HubSpot θεωρείται ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ που κυκλοφορούν. Και όπου γίνεται μάρκετινγκ, τα δεδομένα είναι απαραίτητα. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο ισχυρό είναι ένα εργαλείο και όσο περισσότερες πληροφορίες συλλέγει, επεξεργάζεται και αποθηκεύει, τόσο πιο επιρρεπές είναι σε σφάλματα ή τρωτά σημεία. Και όση περισσότερη δουλειά θα απαιτούσε η μη αυτόματη διαχείριση ή η διασφάλιση των πολιτικών GDPR.

  • Επομένως, όχι μόνο αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες μάρκετινγκ, αλλά και τη διαχείριση συναίνεσης. Με τον διαχειριστή συγκατάθεσής μας, έχετε ασφάλεια δικαίου ανά πάσα στιγμή: Ειδικότερα, ο αυτόματος αποκλεισμός όλων των cookie και των κωδικών του HubSpot για τους οποίους δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής είναι απαραίτητος. Σύμφωνα με τον GDPR, πρέπει πρώτα να υπάρχει συναίνεση για cookie για να μπορέσει να οριστεί το πρώτο μη απαραίτητο cookie. Τα απαραίτητα cookies είναι εκείνα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου για τεχνικούς λόγους.

  • Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι σημαίνουν οι κανονισμοί GDPR για την επιχείρησή σας όταν χρησιμοποιείτε το HubSpot. Εάν διαχειρίζεστε ιστότοπο, υπηρεσία email, εφαρμογή για κινητά ή υπηρεσία αποθήκευσης cloud, πρέπει να λάβετε μέτρα για να διασφαλίσετε ότι συμμορφώνεστε με τον GDPR. Με το Consentmanager λαμβάνετε μια ολοκληρωμένη, ευέλικτη λύση με ασφάλεια δικαίου για το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ.

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων ισχύει για όλους όσους συλλέγουν, αποθηκεύουν, επεξεργάζονται και χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των ενδιαφερομένων ή πιθανών πελατών. Τυπικά παραδείγματα είναι όλες οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με ιστότοπους, ηλεκτρονικά καταστήματα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως εγγραφή για λογαριασμό, εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο, συμμετοχή σε διαγωνισμό, έρευνα προϊόντων ή χρήση φορμών.

Το HubSpot είναι ένα σύστημα λογισμικού μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθά τις επιχειρήσεις να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό τους και να τους μετατρέπουν σε δυνητικούς πελάτες. Η προστασία δεδομένων στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ παίζει φυσικά σημαντικό ρόλο κατά τη χρήση εργαλείων αυτοματισμού μάρκετινγκ. Προκειμένου να απευθυνθούμε σε δυνητικούς πελάτες μεμονωμένα, απαιτούνται μεγάλες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Όπως και άλλα εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ, το HubSpot αποθηκεύει διάφορα δεδομένα χρήστη, όπως όνομα, διεύθυνση IP, διεύθυνση email, διεύθυνση επικοινωνίας και παρόμοια. Ο χειρισμός και αποθήκευση αυτών των δεδομένων είναι επομένως ιδιαίτερα ευαίσθητος και υπόκειται στις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων και άλλους εθνικούς κανονισμούς.

Τα cookie HubSpot και άλλοι ιχνηλάτες τρίτων χρησιμοποιούνται για τη συλλογή πληροφοριών χρήστη. Οι χρήστες θα πρέπει να ενημερώνονται για αυτό το γεγονός και να τους δίνεται η ευκαιρία να συναινέσουν ή να αποσύρουν τη συγκατάθεσή τους. Απαιτείται ένα banner cookie HubSpot για αυτό.

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!