Λύση εξαίρεσης CCPA

Πώς οι ιστότοποι μπορούν να γίνουν συμβατοί με το CCPA με το εργαλείο εξαίρεσης CCPA.

  • Πλήρης υποστήριξη για το πρότυπο IAB USP / CCPA
  • συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της ΕΕ για το ηλεκτρονικό απόρρητο
  • εύκολο να ενσωματωθεί
  • ευέλικτο στο σχεδιασμό – πλήρως προσαρμόσιμο στις αρχές σχεδιασμού σας
  • εξοπλισμένο με μηχανική μάθηση
  • Η διαφήμιση μπορεί να αναπαραχθεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες
  • Ο ανιχνευτής cookie έχει ήδη ενσωματωθεί
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Συνιστάται από δικηγόρους και υπαλλήλους προστασίας δεδομένων

CCPA/CPRA
Σάρωση συμμόρφωσης

Ελέγξτε τον ιστότοπό σας για συμμόρφωση με τη νομοθεσία CCPA/CPRA:

  • Δοκιμή συμμόρφωσης CCPA/CPRA
  • Αξιολόγηση κινδύνου για τον ιστότοπό σας
  • Δείτε όλα τα cookies και τους παρόχους

Τι είναι το CCPA;

  • Ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια είναι το ισοδύναμο των ΗΠΑ με τον GDPR και ο πρώτος ολοκληρωμένος νόμος περί προστασίας δεδομένων μιας πολιτείας των ΗΠΑ. Το CCPA ρυθμίζει τον χειρισμό προσωπικών δεδομένων πελατών από την Καλιφόρνια. Σε αντίθεση με τον GDPR, σύμφωνα με τον CCPA, ο χρήστης δεν χρειάζεται πρώτα να δώσει τη συγκατάθεσή του για την επεξεργασία δεδομένων, αλλά έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί σε αυτήν τη χρήση με την εξαίρεση .

  • Ο ιστότοπος πρέπει να ενημερώνει τον χρήστη ότι και ποια δεδομένα συλλέγονται από αυτόν και διαβιβάζονται ή πωλούνται σε τρίτους. Το CCPA απαιτεί έναν σαφώς αναγνωρίσιμο σύνδεσμο που λέει “Μην πουλάς τα προσωπικά μου στοιχεία”. Για ανηλίκους κάτω των 16 ετών, η συγκατάθεση (συγκατάθεση) πρέπει να δίνεται ενεργά, οι κάτω των 13 ετών απαιτούν τη συγκατάθεση νόμιμου κηδεμόνα.

  • Επιπλέον, όσοι επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα σε μια λίστα με τα δεδομένα που συλλέγονται με σκοπό τη χρήση τους τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ο καταναλωτής μπορεί επίσης να ζητήσει τη διαγραφή των δεδομένων . Καμία διάκριση (π.χ. με τη μορφή υψηλότερων τιμών προϊόντων στο κατάστημα) δεν μπορεί να προκύψει από την εξαίρεση.

  • Σε ποιους ισχύει ο CCPA;

    Ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια ισχύει για κερδοσκοπικές επιχειρήσεις που υπερβαίνουν ένα από τα τρία όρια: Η επιχείρηση συλλέγει πληροφορίες από περισσότερους από 50.000 κατοίκους της Καλιφόρνια . έχει ετήσιες πωλήσεις τουλάχιστον 25 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. πάνω από το 50 τοις εκατό των ετήσιων πωλήσεων προέρχεται από την πώληση αυτών των προσωπικών δεδομένων.

  • Τι σημαίνει για μένα το CCPA;

    Σημείωση: Ο ιστότοπός σας χρησιμοποιεί προϊόντα και cookies τρίτων. Είστε υπεύθυνοι για τις σωστές και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των δεδομένων που συλλέγονται από εσάς. Τα cookies, για παράδειγμα, αποθηκεύουν πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία του χρήστη (πρόγραμμα περιήγησης, συσκευή κ.λπ.) καθώς και σχετικά με τη συμπεριφορά στον ιστότοπό σας ή τους όρους αναζήτησης που έχουν εισαχθεί κ.λπ.

  • Οι προσωπικές πληροφορίες που επηρεάζονται από τον CCPA σημαίνουν ιδίως όλα τα δεδομένα που μπορούν να οδηγήσουν σε αναγνώριση ή ταυτοποίηση του χρήστη. Ταυτόχρονα, η πώληση περιλαμβάνει τη μεταφορά των δεδομένων για χρηματικό ή συγκρίσιμο όφελος. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, πρέπει να είναι σε θέση να λογοδοτήσει για όλη την αποθήκευση, την προώθηση και τη χρήση.

  • Το πιο πιθανό είναι να πρέπει να κάνετε τον ιστότοπό σας τουλάχιστον συμβατό με το GDPR, δεδομένου ότι εδρεύετε στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο. Με το Consentmanager λαμβάνετε ένα ενσωματωμένο εργαλείο εξαίρεσης CCPA και είναι αυτόματα συμβατό με το CCPA. Χρησιμοποιήστε τον δωρεάν έλεγχο cookie για να ελέγξετε ποια cookies έχουν οριστεί στον ιστότοπό σας!

3 κύριοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να συμμορφωθείτε με το CCPA

Προστασία δεδομένων για τους πελάτες σας

Προστατέψτε τους πελάτες σας και δημιουργήστε εμπιστοσύνη . Με τη συμμόρφωση με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς προστασίας δεδομένων του CCPA και του GDPR, οι επισκέπτες αισθάνονται άνετα και ασφαλείς μαζί σας. Αυτό αυξάνει τη διάρκεια της διαμονής και το ποσοστό μετατροπής!

Προστασία από αγωγές

Μόνο όταν ο ιστότοπός σας είναι συμβατός με CCPA, μπορείτε να είστε ασφαλείς από μηνύσεις και πρόστιμα. Χρησιμοποιήστε τον διαχειριστή συναίνεσης για βέλτιστη συμμόρφωση με το CCPA και εύκολη εφαρμογή των αιτημάτων των καταναλωτών.

αύξηση των διαφημιστικών εσόδων

Οι διαφημιστές θέλουν να είναι σίγουροι ότι οι επενδύσεις τους είναι συμβατές με το CCPA. Με το εργαλείο CCPA πουλάτε περισσότερη επισκεψιμότητα στους διαφημιστές και έτσι αυξάνετε τον τζίρο σας.

Ασφαλές στην Ευρώπη

Όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται από εμάς σε προστατευμένες βάσεις δεδομένων και αποκλειστικά σε διακομιστές στην Ευρώπη.

 

Μείνετε ενημερωμένοι!

Εγγραφείτε στο Newsletter

Διεθνώς επιτυχημένη με συμμόρφωση CCPA και GDPR

  • Με το δικό μας  Πάροχος διαχείρισης συναίνεσης  καθόρισε την πορεία για διεθνή επιτυχία. Ο Διαχειριστής συναίνεσης είναι διαθέσιμος σε περισσότερες από 30 γλώσσες  και εφαρμόζει αυτόματα τις οδηγίες προστασίας δεδομένων του GDPR και του CCPA. Αυτό σημαίνει: Εάν η εταιρεία σας εδρεύει σε μια χώρα της ΕΕ, για παράδειγμα, και ο GDPR  υπόκειται, είστε επίσης συμβατοί με το CCPA με το εργαλείο μας.

  • Βρίσκεστε λοιπόν στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και στην Καλιφόρνια (ή σε ολόκληρες τις ΗΠΑ, επειδή ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια θεωρείται πρωτοποριακός)  εξασφαλισμένη. αλλαγές στη νομοθεσία  αναλαμβάνουμε τον διαχειριστή συναίνεσής μας το συντομότερο δυνατό. Έτσι είστε πάντα ενημερωμένοι.

  • Η συμμόρφωση με το CCPA έγινε εύκολη

    Ο διαχειριστής συναίνεσης είναι συμβατός με όλα τα κοινά συστήματα καταστημάτων :  WordPress, Joomla, Typo3 και  πολλά περισσότερα. Αυτό ισχύει επίσης για τον Διακομιστή διαφημίσεων και τον Διαχειριστή ετικετών σας. Για να είστε συμβατοί με το CCPA, πρέπει  συνδέουμε μόνο τον πάροχο διαχείρισης συναίνεσης. δεν είναι απαραίτητο πρόσθετο λογισμικό για την αγορά της Καλιφόρνια ή των ΗΠΑ. 

Η συμμόρφωση με το CCPA έγινε εύκολη

Ο διαχειριστής συναίνεσης είναι συμβατός με όλα τα κοινά συστήματα καταστημάτων: WordPress, Joomla, Typo3 και πολλά άλλα. Αυτό ισχύει επίσης για τον Διακομιστή διαφημίσεων και τον Διαχειριστή ετικετών σας.

  • Για να συμμορφωθείτε με το CCPA, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδέσετε τον πάροχο διαχείρισης συναίνεσης. δεν είναι απαραίτητο πρόσθετο λογισμικό για την αγορά της Καλιφόρνια ή των ΗΠΑ.

  • Αυξήστε τις πωλήσεις με το εργαλείο εξαίρεσης CCPA

    Δείτε τους νόμους περί απορρήτου όπως ο GDPR ή ο  CCPA  ως ευκαιρία να τοποθετηθείτε ακόμα καλύτερα στην αγορά και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό . Το cookie banner, με το οποίο ενημερώνετε τους επισκέπτες σας για τη χρήση των δεδομένων, είναι το πρώτο σημείο επαφής με τους πελάτες σας – και η πρώτη εντύπωση μετράει ! Με μια επαγγελματική ειδοποίηση cookie μεταφέρετε ασφάλεια και σοβαρότητα. Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι είναι σε καλά χέρια μαζί σας. Όπως τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και ασφάλεια, θα πρέπει να ανταποκρίνεστε στις ανάγκες των επισκεπτών σας με την ίδια φροντίδα. Χρησιμοποιήστε τα πρότυπα σχεδίασης και κειμένου μας σε περισσότερες από 30 γλώσσες ή προσαρμόστε το banner cookie σας με το λογότυπο της εταιρείας σας και την εταιρική σας ταυτότητα.

  • Μετρήστε την εξαίρεση CCPA

    Ο διαχειριστής συναίνεσης μπορεί να κάνει περισσότερα από την καθαρή συμμόρφωση με το CCPA: μετρά την απόδοση και την επιτυχία του banner cookie σας, πραγματοποιεί δοκιμές A/B και χρησιμοποιεί αυτόματα τις καλύτερες ρυθμίσεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο CCPA για να μάθετε πώς αντιδρούν οι επισκέπτες στις ειδοποιήσεις προστασίας δεδομένων. Βασισμένο στο  Αναφορές και αναλύσεις, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το banner ειδοποιήσεων και έτσι να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης ή τις εξαιρέσεις. Αυξάνουν τη διάρκεια της διαμονής και την ικανοποίηση των πελατών  έτσι έχετε καλύτερο ποσοστό μετατροπής.

Τα πακέτα μας

Basic

0
Μόνιμα δωρεάν για
έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή
  • 5.000 προβολές / μήνα συμ.
  • Συμβατό με GDPR
  • Προκατασκευασμένα σχέδια
  • 1 ανίχνευση/εβδομάδα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • πρόσθετος Προβολές με δυνατότητα κράτησης
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Beginner

19
Μηνιαία για
έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή
  • 100.000 προβολές / μήνα συμ.
  • πρόσθετος Προβολές:0.1  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • 3 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: εισιτήρια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών
Πολύ δημοφιλής

Standard

49
Μηνιαία έως και
3 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 1 εκατομμύριο προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,05  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 10 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • Υποστήριξη: Ticket & Email
  • πρόσθετος λογαριασμοί χρηστών

Agency

195
Μηνιαία έως και
20 ιστότοποι ή εφαρμογές
  • 10 εκατομμύρια προβολές / μήνα συμπεριλαμβανομένου
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • 100 ανιχνεύσεις/ημέρα
  • 10 επιπλέον λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Enterprise

Κατα παραγγελια
Μηνιαία τιμή με ατομική συμφωνία
  • Οποιεσδήποτε προβολές / μήνας
  • πρόσθετος Προβολές:0,02  / 1000
  • Συμβατό με GDPR
  • CMP συμβατή με IAB TCF
  • Πρότυπο IAB GPP
  • Προσαρμόσιμα σχέδια
  • Δοκιμή και βελτιστοποίηση A/B
  • Οποιεσδήποτε ανιχνεύσεις/ημέρα
  • οποιαδήποτε προσθήκη. λογαριασμοί χρηστών
  • Υποστήριξη: Εισιτήριο, email & τηλέφωνο
  • Διαχειριστής προσωπικού λογαριασμού

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, το TTDSG και το ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Μεταξύ άλλων, τα cookies συλλέγουν πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώριση ενός χρήστη (π.χ. διεύθυνση IP, ηλικία, φύλο, τόπος διαμονής). Ως εκ τούτου, τα cookies θεωρούνται μοναδικά αναγνωριστικά και υπόκεινται στον CCPA. Για παράδειγμα, εάν ο οργανισμός σας απαιτείται να συμμορφώνεται με το CCPA βάσει των τριών ορίων, πρέπει να παράσχετε πλήρη ευθύνη για τα δεδομένα που συλλέγονται και τον τρόπο χρήσης τους κατόπιν αιτήματος του χρήστη. Και τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ένα εργαλείο εξαίρεσης CCPA, όπως το Consentmanager, κάνει αυτήν τη δουλειά για εσάς και προσφέρει ασφάλεια δικαίου.

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) εφαρμόζεται στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και μεταφράζεται σε συγκεκριμένους νόμους περί προστασίας δεδομένων από τα επιμέρους κράτη μέλη. Ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια, από την άλλη πλευρά, ισχύει για την Καλιφόρνια. Η πιο σημαντική διαφορά έγκειται στην αρχική απαίτηση: Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο νομοθέτης μιας χώρας GDPR απαιτεί την ενεργή συναίνεση των χρηστών (διαχείριση συναίνεσης) για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Ο CCPA, από την άλλη πλευρά, προβλέπει τη δυνατότητα απόρριψης (opt-out) .

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!