CMP για εκδότες στην Ελβετία

Ικανοποιήστε τις απαιτήσεις της Google και εξασφαλίστε το εισόδημά σας

  • Google Partner και Google Certified CMP
  • Πλήρης ενοποίηση με Google Consent Mode v2
  • Πλήρης υποστήριξη του IAB TCF 2.2
  • Πληροί τις απαιτήσεις των FADP Switzerland, GDPR, CCPA, PIPEDA και άλλων κανονισμών
  • Υποστηρίζει +30 γλώσσες με προσαρμόσιμο περιβάλλον χρήστη
  • Δυνατότητα δοκιμής A/B για τη βελτίωση των ποσοστών αποδοχής
  • Εγγυημένη ασφαλής αποθήκευση μόνο σε διακομιστές ΕΕ

Διασφαλίστε τη συμμόρφωσή σας με τα πρότυπα της Google πριν από την επικείμενη προθεσμία υλοποίησης τον Ιούλιο του 2024 .

Τι πρέπει να κάνουν οι εκδότες στην Ελβετία;

Αυτή η απαίτηση ισχύει για όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των ιστότοπων και των εφαρμογών που χρησιμοποιούν το Google AdSense, το Google Ad Manager ή το Google AdMob για δημιουργία εσόδων. Μετά τη λήξη της προθεσμίας Ιουλίου 2024, μόνο οι πλατφόρμες που έχουν ενσωματώσει μια πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) πιστοποιημένη από την Google που υποστηρίζει το IAB TCF θα επιτρέπεται να προβάλλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις. Οι πλατφόρμες που δεν συμμορφώνονται με αυτές τις οδηγίες δεν θα μπορούν να διαφημίζονται χωρίς ένα CMP εγκεκριμένο από την Google που είναι συμβατό με το IAB TCF .

Νέες απαιτήσεις συμμόρφωσης για εκδότες στην Ελβετία

Κατεβάστε τη δωρεάν σύνοψή σας τώρα!

Πιστοποιημένος συνεργάτης Google

Πώς μπορεί το CMP του consentmanager να βελτιώσει τη συμμόρφωση της εταιρείας σας;

Η πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) του consentmanager που έχει πιστοποιηθεί από την Google προσφέρει μια σειρά εργαλείων συμμόρφωσης, όπως πανό συναίνεσης για cookie, συναίνεση εφαρμογών για κινητά, λογισμικό καταγγελλών και άλλα. Η κύρια λειτουργία του είναι να βοηθά τις εταιρείες να συμμορφώνονται με βασικούς παγκόσμιους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Συγκεκριμένα, consentmanager έχει συνεργαστεί στενά με την Google για να ανταποκριθεί στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις Consent Mode Έκδοσης 2 και για να διασφαλίσει αξιόπιστη υποστήριξη Consent Mode για τους πελάτες του. consentmanager κατέχει ισχυρή θέση στην ΕΕ και παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη σε διαφημιστές και εκδότες για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών τους καμπανιών.

consentmanager CMP είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 30 γλώσσες και απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, συμπεριλαμβανομένων των εκδοτών, των διαφημιστών, των εταιρειών μάρκετινγκ, των εμπόρων και των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι εκτεταμένες δυνατότητες περιλαμβάνουν προσαρμόσιμα banner συναίνεσης, αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο, ενσωματωμένο πρόγραμμα ανίχνευσης και εργαλεία για την αύξηση των ποσοστών συναίνεσης cookie. Χρησιμοποιώντας τη δοκιμή A/B και τη βελτιστοποίηση μηχανικής εκμάθησης , οι πελάτες consentmanager επιτυγχάνουν συχνά βελτίωση έως και 15% στα ποσοστά συμμετοχής.

Ο νέος ομοσπονδιακός νόμος για την προστασία δεδομένων ( nFADP )

  • Όλοι οι εκδότες στην Ελβετία πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τον Ελβετικό Ομοσπονδιακό Νόμο για την Προστασία Δεδομένων ( FADP ). Ως πελάτης consentmanager , μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είστε ήδη συμβατοί με FADP . Απλώς ενεργοποιείτε τη συμμόρφωση FADP με ένα κλικ στο ταμπλό σας.
  • Ο νέος Ομοσπονδιακός Νόμος για την Προστασία Δεδομένων ( nFADP ) τέθηκε σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου 2023 και απευθύνεται σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελβετική αγορά. Το αναθεωρημένο FADP συνεπάγεται μια σειρά από υποχρεώσεις και λειτουργικές αλλαγές για τις εταιρείες. Αυτά περιλαμβάνουν εκκλήσεις για μεγαλύτερη διαφάνεια στην επεξεργασία δεδομένων, διευρυμένα δικαιώματα για όσους επηρεάζονται σε σχέση με τα προσωπικά τους δεδομένα και αυστηρότερες απαιτήσεις συναίνεσης.
  • Το nFADP υπογραμμίζει τη σημασία της προστασίας δεδομένων μέσω του σχεδιασμού τεχνολογίας και της προστασίας δεδομένων από προεπιλογή, απαιτώντας από τις εταιρείες να ενσωματώσουν την προστασία δεδομένων στα έργα τους και σε ολόκληρες τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες από την αρχή.
  • Η συμμόρφωση με το FADP δεν αποτελεί μόνο νομική απαίτηση, αλλά και στρατηγικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες στην Ελβετία. Η απόδειξη συμμόρφωσης με τον ελβετικό FADP μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να εξασφαλίσει ομαλότερη αλληλεπίδραση με διεθνείς εταίρους που θέτουν την προστασία δεδομένων ως προτεραιότητα. Καθώς η ελβετική νομοθεσία για την προστασία δεδομένων εξελίσσεται συνεχώς, η κατανόηση και η εφαρμογή των διατάξεων της νέας FADP είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που θέλουν να διαχειριστούν αποτελεσματικά την πολυπλοκότητα της προστασίας δεδομένων στην Ελβετία.

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, το TTDSG και το ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.