CMP για εταιρείες στην Ελβετία
Η λύση σας για τη συμμόρφωση FADP
- Google Partner και Google Certified CMP
- Πλήρης ενοποίηση με Google Consent Mode v2
- Πλήρης υποστήριξη του IAB TCF 2.2
- Συμβατό με FADP Switzerland, GDPR, CCPA και άλλα
- Δυνατότητα δοκιμής A/B για τη βελτίωση των ποσοστών αποδοχής
- Εγγυημένη ασφαλής αποθήκευση μόνο σε διακομιστές ΕΕ
Τι υποχρεώσεις έχουν οι χειριστές ιστοτόπων στην Ελβετία;
Οι διαχειριστές ιστότοπων, οι εκδότες και τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελβετία πρέπει να διασφαλίσουν ότι ενσωματώνουν μια πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) πιστοποιημένη από την Google που υποστηρίζει το IAB TCF πριν από την προθεσμία εφαρμογής του Ιουλίου 2024, προκειμένου να συνεχίσουν να προβάλλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις. Αυτή η απαίτηση ισχύει για όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των ιστότοπων και των εφαρμογών που χρησιμοποιούν το Google AdSense, το Google Ad Manager ή το Google AdMob για δημιουργία εσόδων.
Από τον Ιούλιο του 2024, μόνο οι πλατφόρμες που συμμορφώνονται με αυτές τις οδηγίες θα μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις. Οι πλατφόρμες που δεν χρησιμοποιούν CMP εγκεκριμένο από την Google δεν θα μπορούν πλέον να εμφανίζουν εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Νέες απαιτήσεις της Google για ελβετικές εταιρείες
Κατεβάστε τη δωρεάν σύνοψή σας τώρα!
Πώς μπορεί consentmanager να βελτιώσει τη συμμόρφωσή σας;
Η πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) του consentmanager που έχει πιστοποιηθεί από την Google προσφέρει μια σειρά εργαλείων συμμόρφωσης, όπως πανό συναίνεσης για cookie, συναίνεση εφαρμογών για κινητά, λογισμικό καταγγελλών και άλλα. Η κύρια λειτουργία του είναι να βοηθά τις εταιρείες να συμμορφώνονται με βασικούς παγκόσμιους κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Συγκεκριμένα, consentmanager συνεργάζεται στενά με την Google για να ανταποκριθεί στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις της Consent Mode Consent Mode 2 και να διασφαλίσει ότι ο consentmanager είναι ισχυρός στην ΕΕ και υποστηρίζει πλήρως τους διαφημιστές και τους εκδότες στη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών τους καμπανιών.
Αντίκτυπος σε ηλεκτρονικά καταστήματα και ιστότοπους
Οι απαιτήσεις της Google για τους Ελβετούς εκδότες, ιστότοπους και ηλεκτρονικά καταστήματα για την εφαρμογή ενός συμμορφούμενου CMP και του IAB TCF v2.2 είναι σύμφωνες με τις προηγούμενες εντολές της για χρήστες στην ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει την αυστηρότερη τήρηση της Πολιτικής συναίνεσης χρηστών της ΕΕ από την Google και την επέκταση στην Ελβετία ως αποτέλεσμα του νεοεισαχθέντος ελβετικού nFADP και του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA). Ενώ ο GDPR ρυθμίζει τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων για τους χρήστες της ΕΕ, ο αναθεωρημένος ομοσπονδιακός νόμος για την προστασία δεδομένων (” nFADP “) ισχύει για την Ελβετία. Για ιστότοπους που απευθύνονται σε Ελβετούς χρήστες, η συμμόρφωση με αυτές τις απαιτήσεις είναι απαραίτητη για τη βέλτιστη χρήση των υπηρεσιών Google.
Ο Ελβετικός Ομοσπονδιακός Νόμος για την Προστασία Δεδομένων ( nFADP )
- Όλοι οι εκδότες στην Ελβετία πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τον Ελβετικό Ομοσπονδιακό Νόμο για την Προστασία Δεδομένων ( FADP ). Ως πελάτης consentmanager , μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είστε ήδη συμβατοί με FADP . Απλώς ενεργοποιείτε τη συμμόρφωση FADP με ένα κλικ στο ταμπλό σας.
- Ο νέος Ομοσπονδιακός Νόμος για την Προστασία Δεδομένων ( nFADP ) τέθηκε σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου 2023 και φέρνει τις ακόλουθες αλλαγές για τις εταιρείες:
- Αυξημένη διαφάνεια στην επεξεργασία δεδομένων
- Διευρυμένα δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα
- Αυστηρότερες απαιτήσεις συναίνεσης
- Το nFADP υπογραμμίζει τη σημασία της προστασίας δεδομένων μέσω του σχεδιασμού τεχνολογίας και της προστασίας δεδομένων από προεπιλογή, απαιτώντας από τις εταιρείες να ενσωματώσουν την προστασία δεδομένων στα έργα τους και σε ολόκληρες τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες από την αρχή.
- Η συμμόρφωση με το FADP δεν αποτελεί μόνο νομική απαίτηση, αλλά και στρατηγικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες στην Ελβετία. Η απόδειξη συμμόρφωσης με τον ελβετικό FADP μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να εξασφαλίσει ομαλότερη αλληλεπίδραση με διεθνείς εταίρους που θέτουν την προστασία δεδομένων ως προτεραιότητα. Καθώς η ελβετική νομοθεσία για την προστασία δεδομένων εξελίσσεται συνεχώς, η κατανόηση και η εφαρμογή των διατάξεων της νέας FADP είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που θέλουν να διαχειριστούν αποτελεσματικά την πολυπλοκότητα της προστασίας δεδομένων στην Ελβετία.
Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, TDDDG και ePrivacy
Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.
… και πολλά άλλα.
Συχνές Ερωτήσεις
Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;
Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.
Υπάρχουν διάφοροι τύποι cookies στο Διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των απαραίτητων cookies, των cookies πρώτου κατασκευαστή και των cookies τρίτων. Απαιτούνται τεχνικά απαραίτητα cookies για τη βασική λειτουργία ενός ιστότοπου και επιτρέπουν λειτουργίες όπως η πλοήγηση στη σελίδα και η πρόσβαση σε προστατευμένες περιοχές. Τα cookie πρώτου μέρους ορίζονται από τον ίδιο τον ιστότοπο και χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη, την αποθήκευση των προτιμήσεων των χρηστών και την παροχή εξατομικευμένου περιεχομένου. Τα cookie τρίτων, από την άλλη πλευρά, ορίζονται από εξωτερικούς τομείς ή υπηρεσίες που είναι ενσωματωμένες στον ιστότοπο, συχνά για σκοπούς διαφήμισης, παρακολούθησης ή ανάλυσης. Είναι σημαντικό οι ιστότοποι να ενημερώνουν τους χρήστες τους σχετικά με τη χρήση τέτοιων cookies, ειδικά τρίτων, και να λαμβάνουν τη συγκατάθεσή τους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
Ο δωρεάν έλεγχος cookie του Consentmanager βρίσκει όλα τα cookies που ορίζει ο ιστότοπός σας και τα αναλύει σύμφωνα με τις κατηγορίες και τις πηγές τους. Αυτό σημαίνει: Έχετε πλήρη επισκόπηση και έλεγχο σχετικά με το ποιος ορίζει ποια cookies στον ιστότοπό σας. Ο έλεγχος cookie πραγματοποιεί αυτήν τη σάρωση καθημερινά και διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τον GDPR στον ιστότοπό σας ανά πάσα στιγμή. Αυτό καθιστά τον ευκολότερο και καλύτερο τρόπο εύρεσης και βελτιστοποίησης όλων των cookies. Μόνο έτσι μπορείτε να ενημερώσετε τους επισκέπτες σας ολοκληρωμένα και σωστά.
Ο GDPR και η νομοθεσία των κρατών μελών ορίζουν ότι ο διαχειριστής του ιστότοπου πρέπει να ενημερώνει πλήρως τους πελάτες του για τα δεδομένα που συλλέγονται και τον τρόπο χρήσης τους. Ο χρήστης επιλέγει ενεργά με ποια επεξεργασία δεδομένων συμφωνεί. Για το λόγο αυτό, σχεδόν κάθε ιστότοπος χρειάζεται μια αντίστοιχη ειδοποίηση cookie. Ο επισκέπτης πρέπει να αποδεχτεί τουλάχιστον τα απαραίτητα cookies, διαφορετικά η σελίδα δεν μπορεί να φορτώσει ή να λειτουργήσει σωστά. Με τον έλεγχο cookie μπορείτε να ελέγχετε τα cookie του ιστότοπού σας για να εμφανίζεται πάντα ένα banner cookie συμβατό με τον GDPR. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα έτοιμο σχέδιο ή να δημιουργήσετε ένα εξατομικευμένο και να σχεδιάσετε/επιλέξετε μόνοι σας τα κείμενα και τα κουμπιά.
Τα cookies προγράμματος περιήγησης είναι προγράμματα που αποθηκεύουν πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπου. Από τη μία πλευρά, αυτό περιλαμβάνει λειτουργικά δεδομένα όπως το πρόγραμμα περιήγησης, τη γλώσσα και τη συσκευή (επιτραπέζιος υπολογιστής, tablet ή κινητό). Διασφαλίζουν ότι ο ιστότοπος λειτουργεί ομαλά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Για παράδειγμα, η προσωρινή αποθήκευση σας δίνει τη δυνατότητα να καλέσετε ξανά το καλάθι αγορών σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να ολοκληρώσετε μια παραγγελία. Από την άλλη πλευρά, μπορούν επίσης να συλλεχθούν προσωπικά δεδομένα, για παράδειγμα σχετικά με την ηλικία, το φύλο, κ.λπ. Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται για σκοπούς μάρκετινγκ, ώστε ο διαχειριστής του ιστότοπου να μπορεί να μάθει περισσότερα για την ομάδα-στόχο και τους επισκέπτες του. Αυτό του δίνει τη δυνατότητα να παρέχει στους πελάτες του πιο ενδιαφέρον, σχετικό και καλύτερο περιεχόμενο ή προϊόντα. Είναι επίσης δυνατή η διαβίβαση των δεδομένων σε τρίτους.