Βίντεο

Διαδικτυακό σεμινάριο: Τέλος, χρησιμοποιήστε banner cookie που είναι συμβατά με το GDPR


Στις 4 Απριλίου 2023, μαζί με το Bundesverband IT-Mittelstand eV (bitmi), πραγματοποιήθηκε το διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα « Χρησιμοποιήστε τα cookie banners σε συμμόρφωση με τον GDPR » . αντί.

Έχουμε ασχοληθεί μεταξύ άλλων με τα ακόλουθα θέματα:

εισαγωγή στο

  • νομικές βάσεις για την εφαρμογή ενός banner cookie συμβατό με τον GDPR καθώς και
  • τις απαιτήσεις για το περιεχόμενο και τη γραφιστική του.
  • Παράδειγμα banner cookie (πρώτο επίπεδο, δεύτερο επίπεδο, στοιχεία παρόχου)
  • Λίστα ελέγχου banner cookie

Σύνδεσμος για να κατεβάσετε τις λίστες ελέγχου:

https://www.consentmanager.de/checklist-download/

Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη .

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο θα συζητήσουμε τις βασικές νομικές απαιτήσεις για ένα banner cookie συμβατό με τον GDPR, το οποίο παρουσιάζεται από έναν ειδικό σε θέματα προστασίας δεδομένων με πολυετή εμπειρία στον κλάδο. Όσον αφορά τη συμμόρφωση, δεν υπάρχει μέση λύση: είτε το banner σας είναι συμβατό είτε δεν είναι. Εξαιτίας αυτού, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων θα πρέπει να κατανοήσουν τις βασικές (αλλά συχνά παραβλέπονται) απαιτήσεις του νόμου. Επειδή άλλοι μπορεί να έχουν διαφορετικές ερμηνείες της συμμόρφωσης, θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο για να παρέχουμε κάποια σαφήνεια.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση μη συμμόρφωσης;
Στη χειρότερη περίπτωση, πρόστιμα. Από μερικές εκατοντάδες ευρώ έως αρκετά εκατομμύρια. Παραδείγματα είναι τα Carrefour, Amazon, Meta και Google. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα πρόστιμα αφορούν το πώς θέλετε να είναι το banner cookie.

Όλοι οι πάροχοι ισχυρίζονται ότι το εργαλείο τους είναι νομικά συμβατό, κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει πάντα. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό εσείς, ως διαχειριστής του ιστότοπου, να ελέγχετε τι πρέπει να εμφανίζεται στο banner cookie σας και ποιες λειτουργίες πρέπει να ενεργοποιηθούν. Ως μικρή βοήθεια, υπάρχει μια λίστα ελέγχου στο τέλος του βίντεο για να βεβαιωθείτε ότι πληροίτε τις βασικές απαιτήσεις. Αντιμετωπίζονται θέματα από το περιεχόμενο έως τη γραφική σχεδίαση και επεξηγούνται τα διαφορετικά επίπεδα ενός banner cookie. Δεδομένου ότι το πρώτο επίπεδο (Επίπεδο καλωσορίσματος) είναι το πιο ορατό, είναι σημαντικό να λαμβάνεται η συναίνεση με τρόπο που συμμορφώνεται με το νόμο, όπως εξηγείται με περισσότερες λεπτομέρειες στο βίντεο. Στο δεύτερο και τρίτο επίπεδο, οι χρήστες μπορούν να ενημερώσουν τις προτιμήσεις τους με περισσότερες λεπτομέρειες, και εδώ υπάρχουν απαιτήσεις που πρέπει να γνωρίζουν οι χρήστες.


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]