σωστά

Πανό συναίνεσης cookie για την Ελβετία


λευκός σταυρός σε κόκκινο φόντο

Στην Ελβετία, ο νέος νόμος για την προστασία δεδομένων (DSG) έχει τεθεί σε ισχύ από τις 25 Σεπτεμβρίου 2020. Φέρνει πολλές καινοτομίες μαζί του. Ακολουθεί ένα σύντομο απόσπασμα του τι είναι σημαντικό για τους ιστότοπους.

Πρέπει ένας ιστότοπος να έχει επίπεδο συναίνεσης/μπάνερ cookie;

Τα cookies ορίζονται από την ελβετική νομοθεσία στο άρθρο 45c lit. β του Ελβετικού Νόμου περί Τηλεπικοινωνιών (TCA). Σύμφωνα με αυτόν τον κανονισμό, οι διαχειριστές ιστοτόπων στην Ελβετία πρέπει να ενημερώνουν τους χρήστες του ιστότοπου για τη χρήση των cookies και τον σκοπό τους και να ενημερώνουν τους χρήστες του ιστότοπου ότι μπορούν να αρνηθούν αυτήν την επεξεργασία. Άρθ. 45c φωτ. β Η FMG δεν παρέχει ειδικές τυπικές απαιτήσεις για την υποχρέωση ενημέρωσης, γι’ αυτό, σύμφωνα με το δόγμα, η υποχρέωση ενημέρωσης μπορεί συνήθως να εκπληρωθεί επισυνάπτοντας μια αναφορά σε cookies, π.χ. στη δήλωση προστασίας δεδομένων.

Ανεξάρτητα από αυτήν τη νομική κατάσταση, η χρήση ενός επιπέδου συναίνεσης/του μπάνερ cookie από τους χειριστές ιστότοπων στην Ελβετία εξακολουθεί να συνιστάται για τους ακόλουθους λόγους:

  • Η ελβετική αρχή προστασίας δεδομένων, ο Ομοσπονδιακός Επίτροπος Προστασίας Δεδομένων και Πληροφοριών (FDPIC), είναι της γνώμης ότι, τουλάχιστον κατά τη λήψη ιδιαίτερα ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων ή προφίλ προσωπικότητας με χρήση cookies, οι ενδιαφερόμενοι χρήστες του ιστότοπου πρέπει να ερωτώνται ρητά εκ των προτέρων όταν επισκέπτονται το ιστότοπος εάν συναινείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Αυτή η γνώμη του FDPIC δεν είναι νομικά δεσμευτική. Η χρήση ενός banner συναίνεσης/cookie banner θα μπορούσε ωστόσο να ελαχιστοποιήσει τυχόν νομικούς κινδύνους.
  • Ελβετικοί ιστότοποι που δεν απευθύνονται μόνο σε χρήστες στην Ελβετία αλλά και στην ΕΕ και οι οποίοι ειδικότερα Τα άτομα στην ΕΕ που προσφέρουν αγαθά ή υπηρεσίες πρέπει να τηρούν τα (αυστηρότερα) πρότυπα της ΕΕ για τη χρήση cookies ούτως ή άλλως.

Ποιες ελάχιστες πληροφορίες πρέπει να δίνονται;

Όπως εξηγήθηκε παραπάνω, ένα επίπεδο cookie δεν είναι απαραίτητο σύμφωνα με την ελβετική νομοθεσία, αλλά συνιστάται. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι στο ίδιο το επίπεδο cookie, θα πρέπει να αρκεί μια σύντομη αναφορά στη χρήση των cookies και μια αναφορά σε περαιτέρω πληροφορίες σε μια δήλωση προστασίας δεδομένων.

Σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 45γ β FMG των χρηστών του ιστότοπου (i) να ενημερώνει για τη χρήση των cookies και τον σκοπό τους και (ii) αναφέρουν ότι μπορούν να εξαιρεθούν από την εν λόγω επεξεργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να εκπληρωθεί η υποχρέωση αναφοράς της δυνατότητας άρνησης εξαρτάται από τον τύπο και το περιβάλλον της εν λόγω επεξεργασίας δεδομένων. Στην πιο συνηθισμένη περίπτωση επεξεργασίας από cookies σε έναν ιστότοπο, αρκεί να επισημάνουμε στους χρήστες του ιστότοπου ότι μπορούν να προσαρμόσουν την επεξεργασία των cookies από το πρόγραμμα περιήγησής τους ρυθμίζοντας ανάλογα το πρόγραμμα, το οποίο θα πρέπει να περιγραφεί εν συντομία γενικά όροι. Αυτό ισχύει επίσης για την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία δεδομένων. Οι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν χονδρικά τι συμβαίνει. Εφόσον η χρήση cookies είναι υποχρεωτική για τη χρήση μιας προσφοράς ή μέρους μιας προσφοράς (επειδή διαφορετικά η προσφορά δεν θα λειτουργούσε πλέον σωστά), θα πρέπει να αρκεί η ενημέρωση του χρήστη και η επισήμανση ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνο τον ιστότοπο (με την πλήρη λειτουργικότητα) εάν επιτρέπει cookies. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να αρνηθείτε τη χρήση του ιστότοπου καθόλου ή με περιορισμένη λειτουργικότητα.

Υπάρχει ανάγκη για opt-in, opt-out ή είναι καθαρά καθήκον η παροχή πληροφοριών;

Άρθ. 45c φωτ. β Το FMG παρέχει γενικά μια λύση εξαίρεσης. Ωστόσο, για τους ίδιους λόγους όπως στην απάντηση στην πρώτη ερώτηση παραπάνω, εξακολουθεί να συνιστάται η χρήση μιας λύσης επιλογής, όπως ένα banner cookie.


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]