Γενικός

Πώς να προσθέσετε το Matomo στο banner cookie σας (σε 3 βήματα)


Στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου CMP του consentmanager

Εάν χρησιμοποιείτε cookie Matomo στον ιστότοπό σας, μπορεί να αναρωτιέστε πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Matomo Analytics στο banner cookie σας προκειμένου να συμμορφωθείτε με τις απαιτήσεις του GDPR. Στον προηγούμενο οδηγό μας έχουμε ήδη εξηγήσει λεπτομερώς τι ακριβώς είναι το Matomo Analytics και πώς λειτουργούν τα cookies Matomo σε σχέση με τον GDPR. Και σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Matomo στο banner cookie σας χρησιμοποιώντας το εργαλείο cookie consentmanager.

Σε τρία μόλις βήματα θα σας καθοδηγήσουμε σε όλα τα απαραίτητα βήματα για την ασφαλή χρήση των cookies Matomo στον ιστότοπό σας.

Τι είναι το Matomo Analytics;

Το Matomo (πρώην Piwik) είναι ένα λογισμικό αναλυτικών στοιχείων που είναι ανοιχτού κώδικα και αντιπροσωπεύει μια εναλλακτική λύση συμβατή με το GDPR στο Google Analytics για ορισμένους χρήστες. Το λογισμικό είναι πλήρως εξοπλισμένο με PHP/MySQL. Μία από τις κύριες λειτουργίες του Matomo είναι η παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων των χρηστών στον ιστότοπό σας, τις εφαρμογές για κινητά και τις εφαρμογές λογισμικού.

Τα παρακάτω εξηγούν πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό με το CMP του διαχειριστή συναίνεσης και πώς μπορείτε να το ενσωματώσετε στο banner cookie σας.

Πώς μπορώ να ενσωματώσω το Matomo Analytics στο banner cookie μου σε συμμόρφωση με τον GDPR;

Βήμα 1: Προσθέστε το Matomo στη λίστα παρόχων σας

Πρώτα πρέπει να προσθέσετε το Matomo στη λίστα παρόχων σας. Ο πάροχος είναι μια εταιρεία ή ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται στον ιστότοπό σας και είτε ορίζει cookies είτε επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα από χρήστες. Παραδείγματα αυτού είναι το Google Ads, το Mailchimp και το Facebook.

Στον πίνακα ελέγχου του Consentmanager, μεταβείτε στην καρτέλα “Παροχείς” στην αριστερή πλαϊνή γραμμή.

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου του consentmanager με τονισμένο το κουμπί Προμηθευτές

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Προσθήκη παρόχου» στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας (δείτε παρακάτω).

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου του consentmanager με τονισμένο το κουμπί Προσθήκη προμηθευτή συστήματος

Στη συνέχεια, αναζητήστε το “Matomo” στη γραμμή αναζήτησής σας και κάντε κλικ στο “Προσθήκη παρόχου στη λίστα” στη δεξιά πλευρά της λίστας.

Τώρα επιστρέψτε στη λίστα παρόχων σας κάνοντας κύλιση προς τα πάνω και κάνοντας κλικ στο “Επιστροφή στη λίστα παρόχων”.

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου του consentmanager με τονισμένο το κουμπί Πίσω

Και το πρώτο βήμα έγινε! Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, μπορείτε πλέον να βρείτε το Matomo στη λίστα παρόχων σας.

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου του consentmanager

Βήμα 2: Προσαρμόστε την υπηρεσία ώστε να ταιριάζει με τη χρήση και τη νομική βάση σας

Τώρα μπορείτε να καθορίσετε και να ορίσετε τον σκοπό αυτού του εργαλείου. Για να το κάνετε αυτό, απλώς κάντε κλικ στην καρτέλα “Σκοποί” στην αριστερή πλευρά του πίνακα ελέγχου σας. Κάντε κλικ στο “Χρήση κλασικών σκοπών”.

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου του consentmanager με τονισμένο το κουμπί Χρήση κλασικών σκοπών

Σχεδόν τέλειωσα! Η λίστα σας θα πρέπει τώρα να μοιάζει με αυτό:

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα ελέγχου του consentmanager

Τώρα επιστρέψτε στη λίστα παρόχων σας και επιλέξτε τον σκοπό αυτής της υπηρεσίας. Μπορείτε να επιλέξετε “Μέτρηση”.

ένα στιγμιότυπο οθόνης του πίνακα εργαλείων του consentmanager με τονισμένο το κουμπί Σκοπός

Βήμα 3: Προετοιμάστε σενάρια για τον προηγούμενο αποκλεισμό

Τέλος, θα ρυθμίσουμε τον προ-μπλοκάρισμα σεναρίων. Αυτή είναι μια απλή προσαρμογή στον κώδικά σας. Ακολουθήστε το παράδειγμα που εμφανίζεται εδώ → https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-matomopiwik

Ακολουθεί ένα στιγμιότυπο οθόνης ενός παραδείγματος του αρχικού κώδικα και του προσαρμοσμένου κώδικα αφού τροποποιήσετε τον κώδικά σας για το προηγούμενο μπλοκ.

Συγχαρητήρια, τα καταφέρατε! Έχετε ολοκληρώσει τη ρύθμιση και μπορείτε πλέον να είστε βέβαιοι ότι η χρήση του Matomo Analytics στον ιστότοπό σας συμμορφώνεται νομικά.

Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]