Νέος

Γαλλία: Ποινές κατά της Google, της Amazon και της Carrefour για λάθος cookies


Η γαλλική αρχή προστασίας δεδομένων CNIL είναι πολύ ενεργή τις τελευταίες εβδομάδες και έχει επιβάλει διάφορες κυρώσεις για εσφαλμένη περιγραφή των cookies και επεξεργασία δεδομένων σε ιστότοπους μεγάλων εταιρειών. Εδώ είναι μια σύντομη επισκόπηση.

το λογότυπο cnil εμφανίζεται με μπλε και κόκκινο χρώμα

Google – 100 εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο

Στις αρχές Δεκεμβρίου 2020, επιβλήθηκε η μεγαλύτερη ποινή μέχρι σήμερα για “παραβιάσεις cookie” – εδώ κατά της Google. Συνολικά, το CNIL επέβαλε πρόστιμο 100 εκατομμυρίων ευρώ – 60 εκατομμύρια κατά της Google LLC και 40 εκατομμυρίων κατά της Google Ireland Ltd. Και στις δύο περιπτώσεις, το θέμα είναι ότι οι επισκέπτες της μηχανής αναζήτησης google.fr δεν ήταν επαρκώς ενημερωμένοι για τα διαφημιστικά cookies από ένα banner που δημιούργησε η Google.

Το ιδιαίτερο σε αυτή την περίπτωση είναι ότι σύμφωνα με τον GDPR, η ιρλανδική αρχή προστασίας δεδομένων DPC θα ήταν στην πραγματικότητα υπεύθυνη. Προκειμένου να εξακολουθήσει να μπορεί να επιβάλει την ποινή, το CNIL βασίζεται στην οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής ηλεκτρονικών επικοινωνιών και όχι στον GDPR.

Επεξηγήσεις του CNIL για τις κυρώσεις της Google (Αγγλικά).

Amazon – 35 εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο

Μαζί με το προαναφερθέν πρόστιμο κατά της Google, ανακοινώθηκε και στη Γαλλία το πρόστιμο κατά της Amazon για παραβίαση προστασίας δεδομένων: 35 εκατομμύρια ευρώ. Και σε αυτή την περίπτωση το θέμα είναι ότι τα διαφημιστικά cookies τέθηκαν χωρίς τη συγκατάθεση των επισκεπτών (εδώ στο amazon.fr). Και εδώ χρησιμοποιήθηκε το ePrivacy και όχι ο GDPR ως βάση.

Επεξηγήσεις του CNIL France για τις κυρώσεις του Amazon (Αγγλικά).

Carrefour – 3 εκατ. ευρώ πρόστιμο

Μια καλή εβδομάδα πριν από την Google και την Amazon, το CNIL επέβαλε πρόστιμο περίπου 3 εκατομμυρίων ευρώ στο Carrefour (ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα στη Γαλλία) στα τέλη Νοεμβρίου. Πρόστιμο ανέρχεται σε 2,25 εκατομμύρια στην Carrefour και επιπλέον 800.000 EUR στην Carrefour Banque. Και στις δύο περιπτώσεις, πρόκειται επίσης για λανθασμένα καθορισμένα cookie και έλλειψη συναίνεσης.

Περισσότερες πληροφορίες στο CNIL (Γαλλικά).


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]