Γενικός

Twitter και ιδιωτικότητα;


Αυτό θα πρέπει να σας αποστέλλεται στο Twitter μέσω της διαχείρισης συναίνεσης

Οι έως και 280 χαρακτήρες που πληκτρολογήθηκαν με το παλιό καλό SMS μόλις πριν από λίγα χρόνια δημοσιεύονται όλο και πιο συχνά στο Twitter: Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να εξηγηθεί ότι η επιτυχημένη αμερικανική υπηρεσία microblogging Twitter έχει σχεδόν 330 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα. Ζωντανές συζητήσεις έχουν ξεκινήσει με διάφορα #hashtags τα τελευταία χρόνια, γεγονός που καταδεικνύει εντυπωσιακά την επικοινωνιακή εμβέλεια αυτής της πλατφόρμας. Το περιεχόμενο δημοσιεύεται παγκοσμίως αμέσως μετά την πληκτρολόγηση. Η προστασία δεδομένων παίζει ρόλο ακόμη και πριν από αυτό!

Κινητή αρχική σελίδα του Twitter σε κινητό

#Twitter GDPR: Μπορείτε να το διαβάσετε σε αυτό το άρθρο

Είναι σαφές ότι τα δεδομένα εκτελούνται κυρίως μέσω διακομιστών στις ΗΠΑ και επομένως εκτείνονται πέρα από την ευρωπαϊκή προστασία δεδομένων . Αυτό δείχνει ότι οι διαχειριστές ιστοτόπων πρέπει να έχουν μια πολύ διαφοροποιημένη άποψη για το Twitter και τον GDPR . Αυτός ο οδηγός είναι μια αρχή:

  • Ποια είναι η θέση του Twitter για την προστασία δεδομένων;
  • Είναι το Twitter συμβατό με το GDPR;
  • Σε ποιο βαθμό το Twitter συλλέγει cookies;
  • Τι πρέπει να κάνω για να ανταποκριθώ στις νομικές απαιτήσεις προστασίας δεδομένων;

Αφιερώστε επτά λεπτά για να διαβάσετε τις πιο σημαντικές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το Twitter και την προστασία δεδομένων.

Twitter και προστασία δεδομένων: Τα πιο σημαντικά πράγματα από αυτόν τον οδηγό με λίγα λόγια

  • Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και μια απόφαση του ΔΕΚ απαιτούν ρητή συναίνεση για τη χρήση προσωπικών δεδομένων στον εικονικό χώρο.
  • Το 2017, το Twitter προσάρμοσε την προστασία δεδομένων ενόψει του GDPR. Ωστόσο, μπορεί να υποτεθεί ότι τα προσωπικά δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν στις ΗΠΑ.
  • Εάν θέλετε να ενσωματώσετε μια προσθήκη Twitter σε συμμόρφωση με τον GDPR, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε στατικούς συνδέσμους ή συνδέσμους που αναφέρονται ρητά σε εξωτερικό περιεχόμενο και παρόχους υπηρεσιών πριν φορτωθούν.
  • Η διαχείριση συναίνεσης cookie έχει γίνει επίσης μια σημαντική αποστολή για τους χειριστές ιστότοπων όσον αφορά την ενοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Το Consentmanager είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να μην αφήνετε τίποτα στην τύχη όσον αφορά τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.

Twitter και προστασία δεδομένων: Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων ξεκινά με την εγγραφή

Εάν εγγραφείτε ως χρήστης στο Twitter, παραιτηθείτε από τα δικαιώματα επεξεργασίας των δεδομένων σας . Το μόνο ερώτημα είναι εάν έχετε κάποια επιρροή και εάν μπορείτε να αποφασίσετε σε ποια χρήση δεδομένων θέλετε να συναινέσετε (ή όχι). Εδώ έρχεται στο επίκεντρο το θέμα του Twitter και του GDPR: Χωρίς αμφιβολία, το Twitter συλλέγει δεδομένα χρηστών. Λόγω του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, που ισχύει από το 2018, η υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων υποχρεούται να λαμβάνει τη συγκατάθεση των χρηστών για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων .

Τι ισχύει για τους χρήστες ή τους χειριστές ιστότοπων που ενσωματώνουν ή συνδέονται με tweets; Αυτός ο οδηγός θα εξετάσει το θέμα του Twitter και της προστασίας δεδομένων με διαφοροποιημένο τρόπο και θα παρουσιάσει μια λειτουργική λύση για το πεδίο δράσης του Twitter και της προστασίας δεδομένων με τη μορφή του Διαχειριστή συναίνεσης.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Twitter και GDPR: Ξεκαθαρίστε την αρχική κατάσταση

Το ίδιο το Twitter λέει στις οδηγίες του ότι τα tweets είναι δημόσιες επικοινωνίες . Μόλις δημοσιευτεί ένα tweet, μπορεί να κοινοποιηθεί ή να ενσωματωθεί χωρίς να παραβιάζεται το απόρρητο του δημιουργού. Η κοινή χρήση, το retweet ή η ενσωμάτωση αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου από αυτή την άποψη. Όσον αφορά το Twitter και την προστασία δεδομένων, καθίσταται πάντα προβληματικό όταν τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιούνται εν αγνοία τους ή χωρίς συγκατάθεση.

Με την εγγραφή στην υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων Twitter, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να επεξεργάζεται δεδομένα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ανεξάρτητα από την προστασία των δεδομένων στην Ευρώπη, τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία στις ΗΠΑ για διαφημιστικούς σκοπούς, εξάλλου εδώ κερδίζει μεγάλο μέρος των χρημάτων της η εταιρεία. Στις ΗΠΑ, η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται και με χρήση του Google Analytics, ώστε να απαιτείται συναίνεση ενόψει των αυστηρών απαιτήσεων του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Το ίδιο το Twitter δηλώνει ότι αναθέτει υπηρεσίες για τέτοιους σκοπούς. Το Twitter και η προστασία δεδομένων θα πρέπει επομένως να αντιμετωπίζονται ολιστικά και πέρα από τα δικά του εθνικά σύνορα . Όσον αφορά τη χρήση που συμμορφώνεται με το νόμο σε αυτήν τη χώρα, εργαλεία όπως ο διαχειριστής συναίνεσης μπορούν να εξασφαλίσουν υψηλό βαθμό ασφάλειας.

Διάφορες δημοφιλείς εφαρμογές κοινωνικών μέσων όπως Twitter, Linkedin, Facebook σε μία οθόνη τηλεφώνου

Hashtag για λογαριασμό μας: Τι λέει το Twitter για την προστασία #δεδομένων;

Μια ματιά στις δηλώσεις του Twitter για τα cookies και την προστασία δεδομένων δείχνει ότι η εταιρεία δίνει έμφαση στη διαφάνεια πάνω από όλα. Ωστόσο, αυτό από μόνο του δεν αρκεί για τη λειτουργία που συμμορφώνεται με το νόμο, διότι αυτή η διαφάνεια πρέπει να εφαρμόζεται τεχνικά άψογα ανά πάσα στιγμή . Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες πρέπει να μπορούν να συναινούν ρητά εάν συλλέγονται ή αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Οι νέοι κανονισμοί προστασίας δεδομένων που έχουν τεθεί σε ισχύ στο Twitter από τα μέσα του 2017 θα πρέπει να εξεταστούν σε αυτό το πλαίσιο.

Οι νέες επιλογές του Twitter για το απόρρητο;

Με αυτήν την ενημέρωση, το Twitter θέλει να δώσει στους χρήστες περισσότερες επιλογές συνολικά σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Η πολιτική απορρήτου του Twitter αναφέρει ρητά ότι θέλει να δώσει στους χρήστες περισσότερο έλεγχο. Με τις ρυθμίσεις απορρήτου, οι χρήστες μπορούν πλέον να προσδιορίζουν πιο συγκεκριμένα ποιες υπηρεσίες θέλουν να επιτρέψουν και σε ποιο βαθμό. Πολλοί χρήστες δεν αφιερώνουν χρόνο για να ελέγξουν την ενότητα ρυθμίσεων απορρήτου μετά την εγγραφή. Ωστόσο, θα πρέπει να το κάνουν αυτό για να γνωρίζουν την έκταση της πιθανής χρήσης δεδομένων.

Τι λέει το Twitter για τη χρήση δεδομένων;

Το Twitter δηλώνει ότι λαμβάνει προσωπικές πληροφορίες ακόμα κι αν εσείς ως χρήστης κοιτάτε μόνο tweets και δεν πληκτρολογείτε ενεργά. Πρώτα και κύρια, εδώ θα πρέπει να αναφέρονται η διεύθυνση IP και η συσκευή που χρησιμοποιείται. Οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους εάν θέλουν να μοιραστούν πρόσθετες πληροφορίες, όπως αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή επαφές από το βιβλίο διευθύνσεων με το Twitter. Η πλατφόρμα επιβεβαιώνει τη χρήση τέτοιων πληροφοριών για την ασφάλεια του λογαριασμού και για την εμφάνιση πιο συναφών tweets. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα τον βαθμό στον οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν προσωπικά δεδομένα . Ταυτόχρονα, αυτό εγείρει το ερώτημα πώς το Twitter μπορεί να ενσωματωθεί με τρόπο συμβατό με τον GDPR.

 

Μείνετε ενημερωμένοι!

Εγγραφείτε στο Newsletter

Νομικό υπόβαθρο: Αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου (ΔΕΚ)

Το Twitter δηλώνει ότι ενημέρωσε την πολιτική απορρήτου του ενόψει του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων που ισχύει στην Ευρώπη. Το απόρρητο των χρηστών θα πρέπει να προστατεύεται όσο το δυνατόν καλύτερα στο μέλλον. Το άρθρο 13 του ΓΚΠΔ ορίζει ότι οι φορείς εκμετάλλευσης ιστοτόπων πρέπει να παρέχουν ολοκληρωμένες πληροφορίες εάν πρόκειται να συλλεχθούν ή να αποθηκευτούν προσωπικά δεδομένα. Εδώ ακριβώς τίθεται σε εφαρμογή ένα εργαλείο διαχείρισης συναίνεσης όπως το Consentmanager , το οποίο επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπου να συναινέσουν ή να απορρίψουν τη συλλογή δεδομένων στον δηλωμένο βαθμό.

Twitter και Cookies: Απαιτείται ρητή συγκατάθεση

Όσον αφορά την ασφάλεια των δεδομένων και τη νομικά συμβατή λειτουργία ενός ιστότοπου, το θέμα της διαχείρισης συναίνεσης cookie έχει διαδραματίσει κεντρικό ρόλο τουλάχιστον από την εισαγωγή του αυστηρού Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Οι χρήστες πρέπει να μπορούν να συμφωνούν ρητά ή να απορρίπτουν τη συλλογή των cookies σε δηλωμένο βαθμό. Εάν θέλετε να ενσωματώσετε tweets στον ιστότοπό σας, πρέπει επίσης να δημιουργήσετε αυτή τη βάση με σκοπό την ασφάλεια των δεδομένων. Με το Consentmanager, η διαχείριση συναίνεσης μπορεί να εφαρμοστεί επαγγελματικά και, κυρίως, σε συμμόρφωση με τον GDPR. Για τους χειριστές ιστοτόπων, ένα τόσο ισχυρό εργαλείο προσφέρει μια τεράστια πρόσθετη ασφάλεια δράσης.

Χρησιμοποιήστε την προσθήκη Twitter συμβατή με GDPR: Αυτές είναι οι προϋποθέσεις πλαισίου

Πολλές εταιρείες λειτουργούν λογαριασμούς Twitter για να ενημερώνουν τους πελάτες σχετικά με νέα και να προωθούν την εταιρική επικοινωνία με τη μέγιστη ψηφιακή εμβέλεια. Ένα εικονίδιο Twitter συχνά ενσωματώνεται στατικά στον πραγματικό ιστότοπο, ο οποίος οδηγεί στο προφίλ Twitter. Αυτή η διαδικασία είναι αβλαβής από την άποψη της προστασίας δεδομένων, επειδή το Twitter και η Σία δεν μπορούν να συλλέξουν προσωπικά δεδομένα όταν επισκέπτεστε τον δικό σας ιστότοπο. Από τεχνικής άποψης, ένας στατικός σύνδεσμος είναι η ασφαλέστερη λύση για την επίλυση του Twitter και την προστασία δεδομένων για τον δικό σας ιστότοπο με όσο το δυνατόν περισσότερο εξοικονόμηση πόρων.

Γραφικό του λογότυπου Twitter Bird

Ενσωμάτωση της προσθήκης Twitter συμβατή με το GDPR; Θα απαιτείται συναίνεση!

Από την άλλη πλευρά, καθίσταται προβληματικό βάσει του νόμου περί προστασίας δεδομένων εάν ένα πρόσθετο μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως η ροή Twitter, ενσωματωθεί στον δικό σας ιστότοπο. Τεχνικά, είναι πολύ εύκολο να ενσωματώσετε έναν κώδικα στην αρχική σελίδα. Το πρόβλημα προστασίας δεδομένων μπορεί να φανεί από το γεγονός ότι περιλαμβάνονται επίσης κώδικες παρακολούθησης , γεγονός που μπορεί να αποτελέσει απειλή για το απόρρητο των χρηστών. Τέτοια πρόσθετα μεταδίδουν πάντα δεδομένα, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει άμεση ανάγκη δράσης από την άποψη της προστασίας δεδομένων. Ακόμη και οι επισκέπτες του ιστότοπου που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο Twitter μπορεί να επηρεαστούν. Δεδομένα όπως η διεύθυνση IP θα μπορούσαν να συλλεχθούν αυτόματα και χωρίς τη συγκατάθεση του ατόμου, κάτι που δεν μπορεί να συμβιβαστεί με την ισχύουσα προστασία δεδομένων.

Twitter Plugin & GDPR: Αυτές είναι πιθανές λύσεις για τους χειριστές ιστότοπων

Ως διαχειριστής του ιστότοπου, δεν θα έχετε πλέον έλεγχο προστασίας δεδομένων αυτού του περιεχομένου. Για να είστε ασφαλείς, θα πρέπει να διαγράψετε τέτοια πρόσθετα και να ανατρέξετε μόνο σε ένα προφίλ Twitter με συνδεδεμένη εικόνα. Διαφορετικά, είναι απαραίτητη μια εκτεταμένη δήλωση προστασίας δεδομένων ή θα πρέπει να ζητήσετε από τους επισκέπτες πριν φορτώσετε αυτό το περιεχόμενο τη συγκατάθεσή τους ότι τα δεδομένα μεταφέρονται σε εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών σε αυτό το σημείο. Το αργότερο μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, φαίνεται επειγόντως απαραίτητο να συμπεριληφθεί μια δήλωση προστασίας δεδομένων ή ένας σύνδεσμος προς αυτήν στο δικό σας προφίλ στο Twitter.

Μια λεγόμενη λύση με 2 κλικ είναι επίσης δυνατή για τη σύνδεση του Twitter και του GDPR: τα κουμπιά παραμένουν ανενεργά έως ότου οι χρήστες τα ενεργοποιήσουν συνειδητά. Μέχρι τότε, δεν μπορεί να γίνει ανταλλαγή προσωπικών δεδομένων όπως η διεύθυνση IP.

Το πρόβλημα της κοινής ευθύνης στον ψηφιακό χώρο

Το άρθρο 26 του GDPR κάνει λόγο για κοινή ευθύνη. Αυτή η περίπτωση εμφανίζεται πάντα όταν χρησιμοποιούνται πρόσθετα ή ενσωματώνονται tweets. Η δήλωση προστασίας δεδομένων θα πρέπει να προσαρμοστεί ως προς αυτό, καθώς η νομική κατάσταση δεν είναι απολύτως σαφής. Ωστόσο, οι φορείς εκμετάλλευσης μπορούν και πρέπει να εφαρμόσουν μια λύση συμβατή με το GDPR για τον δικό τους ιστότοπο. Τέλος, ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορεί να μοιάζει αυτό και ποια πλεονεκτήματα ανοίγει ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης συναίνεσης όπως το Consentmanager.

Με το Consent Manager, το Twitter μπορεί να ενσωματωθεί σε συμμόρφωση με τον GDPR

Μέχρι αυτό το σημείο, θα μπορούσατε να καταλάβετε ότι το Twitter παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια στην προστασία δεδομένων με περισσότερες διαμορφώσεις για τον χρήστη. Ωστόσο, αυτό σε καμία περίπτωση δεν απαλλάσσει τους χειριστές ιστοτόπων από την υποχρέωση να υποδεικνύουν τη χρήση δεδομένων σε περίπτωση ενσωμάτωσης προσθηκών.

Όποιος δεν ενσωματώνει το Twitter με έναν στατικό σύνδεσμο στον δικό του ιστότοπο θα πρέπει να επισημάνει ότι τα δεδομένα χρησιμοποιούνται από εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών πριν από τη φόρτωση των δεδομένων. Προκειμένου να μπορείτε να χειρίζεστε τον δικό σας ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένου του Twitter, σύμφωνα με τον GDPR, το θέμα της διαχείρισης συναίνεσης cookie έχει τεθεί στο επίκεντρο μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Ως διαχειριστής ιστότοπου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Consentmanager για να λάβετε όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για να συνδυάσετε το Twitter και την προστασία δεδομένων με νομικά ασφαλή τρόπο. Αυτό ισχύει επίσης ιδιαίτερα εάν χρησιμοποιείτε το Google Analytics για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας . Με ένα banner διαχείρισης συναίνεσης που εμφανίζεται, διασφαλίζετε ότι οι διαχειριστές του ιστότοπου είναι πλήρως ενημερωμένοι, μπορούν να συναινέσουν στη χρήση δεδομένων ή να κάνουν προσωπικές διαμορφώσεις.

Επαγγελματοποιήστε το Twitter και την προστασία δεδομένων με το Consentmanager

Με το Consentmanager βασίζεστε σε μια επιτόπια δοκιμασμένη και προσαρμόσιμη λύση που εφαρμόζει τις νομικές απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Εκτός από την ασφάλεια της δράσης βάσει της νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων, διασφαλίζετε μια θετική εμπειρία χρήστη ενσωματώνοντας τον διαχειριστή συναίνεσης. Μελέτες δείχνουν ότι η επαγγελματική διαχείριση της συναίνεσης cookie οδηγεί σε μεγαλύτερη αποδοχή και μεγαλύτερους χρόνους διατήρησης. Ο υποδειγματικός χειρισμός των προσωπικών δεδομένων δημιουργεί εμπιστοσύνη, η οποία μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην εικόνα. Με έναν πάροχο διαχείρισης συναίνεσης, δεν επενδύετε μόνο στη νομική ασφάλεια του ιστότοπού σας, αλλά και στη μετρήσιμη (!) απόδοση. Η επισκόπηση σε πραγματικό χρόνο σάς επιτρέπει να αναλύσετε συγκεκριμένα την τρέχουσα απόδοση και να εξάγετε συμπεράσματα για βελτιστοποίηση .

Twitter και προστασία δεδομένων: Τίποτα δεν πρέπει να αφήνεται στην τύχη όταν πρόκειται να είναι νομικά δεσμευτικό

Ειδικά ενόψει του θέματος του Twitter και της προστασίας δεδομένων, η διεθνής εμβέλεια γίνεται γρήγορα σαφής. Εάν ο ιστότοπός σας έχει διεθνή προσανατολισμό και προσεγγίζει χρήστες από όλο τον κόσμο καθημερινά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια λειτουργική πολυγλωσσική λύση με τον Διαχειριστή συναίνεσης. Το κεντρικό banner για την προστασία δεδομένων θα εμφανίζεται αυτόματα στην αντίστοιχη εθνική γλώσσα στην περιοχή GDPR. Ο διαχειριστής συναίνεσης γίνεται αντιληπτός ως σημαντικό μέρος του ιστότοπου χάρη στις επιλογές αυτόματης προσαρμογής και προσαρμογής. Δείχνει σε κάθε επισκέπτη ότι εσείς ως χειριστής τηρείτε τις ευθύνες σας. Το Twitter και το απόρρητο είναι μια περίπλοκη πρόκληση. Με ένα εργαλείο όπως το Consentmanager, αυτή η πρόκληση μπορεί να αντιμετωπιστεί τεχνικά γρήγορα και αξιόπιστα.

Συχνές ερωτήσεις στο Twitter και προστασία δεδομένων: Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει αυτό

Δεν θα είναι δυνατή η πλήρης ανωνυμία στον ψηφιακό χώρο, καθώς ανταλλάσσονται πάντα δεδομένα. Εάν θέλετε να δώσετε μια ουσιαστική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση για τον λογαριασμό σας στο Twitter, θα πρέπει να ελέγξετε τις ρυθμίσεις στην ενότητα «Απόρρητο και ασφάλεια». Η επιλογή “Προστασία των tweets μου” μπορεί να επιλεγεί στην ενότητα “Ομάδα στόχος και προσθήκη ετικετών”, η οποία παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία για τον λογαριασμό.

Μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου το 2019, οι διαχειριστές ιστοτόπων έπρεπε να παρέχουν ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγουν σε σχέση με την οδηγία για τα cookies. Πρέπει να λαμβάνεται συγκατάθεση για την επεξεργασία των συλλεγόμενων δεδομένων. Αυτό μπορεί να γίνει αυτόματα με το banner του διαχειριστή συναίνεσης. Οι θετικές παρενέργειες της ενσωμάτωσης ενός διαχειριστή συναίνεσης cookie είναι η αύξηση της διάρκειας διαμονής και το γενικά υψηλότερο επίπεδο αποδοχής.

Η διαχείριση συναίνεσης έχει καταστεί κεντρικό καθήκον για όλους τους χειριστές ιστοτόπων τουλάχιστον από την εισαγωγή του νέου Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων. Το Consentmanager βοηθά στην οργάνωση της συλλογής ή αποθήκευσης προσωπικών δεδομένων με νομικά συμβατό τρόπο. Για να γίνει αυτό, οι χρήστες πρέπει να δώσουν ρητά τη συγκατάθεσή τους ή να αντιταχθούν στο αναφερόμενο εύρος συλλογής δεδομένων.

Όταν ενσωματώνεται με στατικό σύνδεσμο, δεν διαβιβάζονται προσωπικά δεδομένα. Εάν μια προσθήκη Twitter πρόκειται να λειτουργήσει σύμφωνα με τον GDPR, απαιτείται προσαρμογή στις οδηγίες προστασίας δεδομένων, όπως είναι η ρητή σημείωση ότι τα δεδομένα διαβιβάζονται στους παρόχους υπηρεσιών κατά τη φόρτωση αυτού του εξωτερικού περιεχομένου. Με ένα δημόσιο προφίλ, τα tweets ή το περιεχόμενο μπορούν βασικά να προβληθούν και να χρησιμοποιηθούν από όλους.

Με την εγγραφή, οι χρήστες αποφασίζουν αν θα μοιραστούν τα tweets τους δημόσια ή για μια καθορισμένη περιοχή, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων. Αυτό οφείλεται απλώς δομικά στο γεγονός ότι τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία στις ΗΠΑ, μεταξύ άλλων τόπων, όπου ο GDPR δεν είναι σχετικός με το Twitter. Επομένως, το Twitter και η προστασία δεδομένων πρέπει να είναι διασυνοριακά ορατά. Ως απάντηση στους αυστηρότερους νόμους στην Ευρώπη, το Twitter επανασχεδίασε την προστασία δεδομένων το 2017 με νέες κατευθυντήριες γραμμές. Η ίδια η υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων μιλά για περισσότερη διαφάνεια και επιλογές διαμόρφωσης για τους χρήστες στον τομέα της ιδιωτικής ζωής. Εκεί, οι χρήστες μπορούν να διαμορφώσουν την προστασία δεδομένων στο Twitter.


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]