Βίντεο

Βίντεο: GDPR και παρακολούθηση ιστού – Πώς μπορώ να το λύσω με τρόπο που να προστατεύεται από το μέλλον;


Webinar την 1η Ιουνίου 2021

Μέσα σε δύο χρόνια, ο κόσμος των διαδικτυακών εμπόρων και των αναλυτών δεδομένων έχει ανατραπεί. Ο GDPR και οι εθνικοί νόμοι για τις τηλεπικοινωνίες με την Οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες μοιράστηκαν τις κάρτες με νέο τρόπο – και έτσι προκάλεσαν μεγάλη αβεβαιότητα στον κλάδο. Βρείτε τις απαντήσεις στο διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με τον τρόπο επίλυσης της παρακολούθησης ιστού με έναν ασφαλή τρόπο.

Μπορώ πραγματικά να πάρω τις σωστές αποφάσεις με βάση δεδομένα που συλλέχθηκαν μόνο νόμιμα; Σε ποια δεδομένα μπορώ να βασιστώ;
Οι συμβατικές λύσεις δεν υπόσχονται ακόμη νομικά ασφαλείς απαντήσεις. Δεν βασίζονται μόνο στον GDPR, αλλά και στις επιμέρους εθνικές εφαρμογές της Οδηγίας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος Thomas Tauchner από το JENTIS εξηγεί πώς να λάβετε σωστά τη συναίνεση για την επεξεργασία δεδομένων, τι σημαίνει αυτό για τη συλλογή δεδομένων και πώς να χειρίζεστε σωστά τα δεδομένα που μεταδίδονται σε αμερικανικές εταιρείες όπως η Google.

Εν συντομία: τι είναι ο ιχνηλάτης;

Εάν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο, μπορείτε να αναλύσετε τις δραστηριότητες των χρηστών σας χρησιμοποιώντας εργαλεία παρακολούθησης που εκτελούνται στο παρασκήνιο του ιστότοπού σας. Αυτοί οι ιχνηλάτες μπορούν να σας εμφανίσουν διάφορα δεδομένα, π.χ. Για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέφτηκαν οι χρήστες, πόσο καιρό ήταν σε κάθε σελίδα, πώς αλληλεπιδρούσαν με κάθε σελίδα και ακόμη και ποια προϊόντα αγόρασαν. Αυτοί οι μηχανισμοί παρακολούθησης μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών σας και στη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και των προσπαθειών μάρκετινγκ ανάλογα. Κατανοώντας καλύτερα το κοινό με τη βοήθεια της τεχνολογίας, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες που οδηγούν σε υψηλότερη διατήρηση και ικανοποίηση πελατών στον ιστότοπο.


περισσότερα σχόλια

Digital Services Act
σωστά

Ισχύει ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) και για την εταιρεία σας; Οι διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν επιπλέον υποχρεώσεις

Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες ορίζει πρόσθετες απαιτήσεις διαφάνειας για διαδικτυακές πλατφόρμες. Ο ορισμός της διαδικτυακής πλατφόρμας βάσει του DSA μπορεί να ισχύει για την επιχείρησή σας. Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να σας ζητηθεί να συμμορφωθείτε με τις πρόσθετες απαιτήσεις διαφάνειας του DSA. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε εάν η επιχείρησή σας εμπίπτει σε αυτήν […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Νέος

Κατάργηση των cookie τρίτων και προσαρμογή των ρυθμίσεων πεδίου συναίνεσης CMP

Η επικείμενη κατάργηση των cookies τρίτων σημαίνει μεγάλη αλλαγή στη χρήση των πεδίων συναίνεσης consentmanager συναίνεσης. Από τον Ιούνιο, consentmanager δεν θα ορίζει πλέον cookie τρίτου μέρους στον τομέα consentmanager .net . Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, ορισμένες από τις επιλογές εύρους συναίνεσης, όπως η συγκατάθεση για συγκεκριμένο λογαριασμό και η συναίνεση για συγκεκριμένη CMP, […]