Βίντεο

Βίντεο: GDPR και παρακολούθηση ιστού – Πώς μπορώ να το λύσω με τρόπο που να προστατεύεται από το μέλλον;


Webinar την 1η Ιουνίου 2021

Μέσα σε δύο χρόνια, ο κόσμος των διαδικτυακών εμπόρων και των αναλυτών δεδομένων έχει ανατραπεί. Ο GDPR και οι εθνικοί νόμοι για τις τηλεπικοινωνίες με την Οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες μοιράστηκαν τις κάρτες με νέο τρόπο – και έτσι προκάλεσαν μεγάλη αβεβαιότητα στον κλάδο. Βρείτε τις απαντήσεις στο διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με τον τρόπο επίλυσης της παρακολούθησης ιστού με έναν ασφαλή τρόπο.

Μπορώ πραγματικά να πάρω τις σωστές αποφάσεις με βάση δεδομένα που συλλέχθηκαν μόνο νόμιμα; Σε ποια δεδομένα μπορώ να βασιστώ;
Οι συμβατικές λύσεις δεν υπόσχονται ακόμη νομικά ασφαλείς απαντήσεις. Δεν βασίζονται μόνο στον GDPR, αλλά και στις επιμέρους εθνικές εφαρμογές της Οδηγίας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος Thomas Tauchner από το JENTIS εξηγεί πώς να λάβετε σωστά τη συναίνεση για την επεξεργασία δεδομένων, τι σημαίνει αυτό για τη συλλογή δεδομένων και πώς να χειρίζεστε σωστά τα δεδομένα που μεταδίδονται σε αμερικανικές εταιρείες όπως η Google.

Εν συντομία: τι είναι ο ιχνηλάτης;

Εάν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο, μπορείτε να αναλύσετε τις δραστηριότητες των χρηστών σας χρησιμοποιώντας εργαλεία παρακολούθησης που εκτελούνται στο παρασκήνιο του ιστότοπού σας. Αυτοί οι ιχνηλάτες μπορούν να σας εμφανίσουν διάφορα δεδομένα, π.χ. Για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέφτηκαν οι χρήστες, πόσο καιρό ήταν σε κάθε σελίδα, πώς αλληλεπιδρούσαν με κάθε σελίδα και ακόμη και ποια προϊόντα αγόρασαν. Αυτοί οι μηχανισμοί παρακολούθησης μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών σας και στη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και των προσπαθειών μάρκετινγκ ανάλογα. Κατανοώντας καλύτερα το κοινό με τη βοήθεια της τεχνολογίας, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες που οδηγούν σε υψηλότερη διατήρηση και ικανοποίηση πελατών στον ιστότοπο.


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]