Λύση συναίνεσης για υπαλλήλους προστασίας δεδομένων

Λύση όλα σε ένα για GDPR, CCPA, LGPD, PIPEDA και άλλα

Ως υπεύθυνος προστασίας δεδομένων, είναι καθήκον σας να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπος της εταιρείας σας συμμορφώνεται με την τελευταία νομοθεσία. Ο Διαχειριστής συναίνεσης μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό εύκολα: απλώς εγκαταστήστε τον στον ιστότοπό σας και θα ζητήσουμε αυτόματα τη συναίνεση των επισκεπτών και θα αποκλείσουμε τον κωδικό και τα cookie τρίτου μέρους εάν δεν δοθεί η συγκατάθεση.

Έχουμε ήδη βοηθήσει περισσότερους από 25.000 ιστότοπους να συμμορφωθούν με το GDPR, TDDDG και ePrivacy

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους και τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο.

… και πολλά άλλα.

Κορυφαίο εργαλείο για κορυφαίους ΥΠΔ

Οι 10 πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους ο ιστότοπός σας δεν είναι (ακόμη) συμβατός με τον GDPR

  • Έχουμε αναλύσει περισσότερους από 100.000 ιστότοπους και βρίσκουμε πάντα τα ίδια σφάλματα όσον αφορά τη συμμόρφωση με τον GDPR. Πάνω από το 70% των ιστότοπων δεν συμμορφώνονται με τον GDPR . Επίσης, οι περισσότεροι ιστότοποι που χρησιμοποιούν ένα “cookie banner” δεν συμμορφώνονται με τον GDPR. Ακολουθούν οι 10 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους βλέπουμε καθημερινά γιατί ο ιστότοπός σας δεν συμμορφώνεται με τον GDPR:

  • #10 – Δεν κατονομάζεται ελεγκτής δεδομένων

    Ένα banner cookie είναι έγκυρο μόνο εάν ο επισκέπτης μπορεί να γνωρίζει ποιος είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας (ο «κάτοχος» των δεδομένων, ας πούμε έτσι) πριν ο επισκέπτης δώσει τη συγκατάθεσή του. Εάν το banner σας για τα cookie δεν αναφέρει ρητά την εταιρεία σας ως υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων – τότε ο ιστότοπός σας δεν συμμορφώνεται με τον GDPR!

  • #9 – Δεν υπάρχει πρόσβαση στην πολιτική απορρήτου και εκτύπωσης

    Ενώ το επίπεδο συναίνεσης θα πρέπει να εμφανίζεται σε κάθε σελίδα (έγγραφο), είναι σημαντικό να ΜΗΝ το εμφανίζετε στη σελίδα Όρων Παροχής Υπηρεσιών, Νομική ειδοποίηση / Νομική ειδοποίηση ή σελίδα Σημείωση απορρήτου. Αυτές οι σελίδες πρέπει να είναι προσβάσιμες χωρίς να αλληλεπιδρούν με το banner συναίνεσης.

  • #8 – Λάθος κείμενο καλωσορίσματος

    Τα έχουμε δει τόσες πολλές φορές: κείμενα cookie μιας γραμμής με λίγες πληροφορίες. Αυτό που μπορεί να ονειρεύεται η ομάδα μάρκετινγκ – απλώς δεν αρκεί η συμμόρφωση με τον GDPR. Το κείμενο καλωσορίσματος θα πρέπει τουλάχιστον να το λέει στον επισκέπτη α) ότι πραγματοποιείται επεξεργασία δεδομένων, β) ότι εμπλέκονται τρίτα μέρη, γ) για ποιους σκοπούς πραγματοποιείται η επεξεργασία και τι είδους δεδομένα υφίστανται επεξεργασία.

  • #7 – Λάθος τίτλος

    Επειδή το επίπεδο συναίνεσης ζητά από τον επισκέπτη άδεια να επεξεργαστεί προσωπικά δεδομένα, είναι σημαντικό η επικεφαλίδα να αντικατοπτρίζει αυτό στους επισκέπτες σας. Ένας τίτλος όπως “Ορίζουμε cookies” εμφανίζεται τόσο συχνά, αλλά δεν συμμορφώνεται. Μια καλύτερη επικεφαλίδα θα ήταν “Συναίνεση για επεξεργασία δεδομένων και cookies”.

  • #6 – Δεν υπάρχει επιλογή εξαίρεσης

    Επίσης παρατηρείται πολύ συχνά: Επίπεδο συναίνεσης χωρίς δυνατότητα απόρριψης. Ένας επισκέπτης πρέπει να μπορεί να πει “Όχι, δεν θέλω cookies και δεν θέλω να υποστούν επεξεργασία τα προσωπικά μου δεδομένα” – εάν το banner cookie σας δεν το προσφέρει αυτό – τότε ο ιστότοπός σας δεν συμμορφώνεται. (Επιπλέον: “Αλλά ένας επισκέπτης μπορεί απλώς να φύγει από τον ιστότοπο αντί να αποδεχτεί.” Ναι, αλλά ο ιστότοπός σας εξακολουθεί να μην συμμορφώνεται, καθώς η αποχώρηση δεν είναι έγκυρη επιλογή βάσει του GDPR!)

  • #5 – Λείπουν λεπτομέρειες για τα cookie

    Αυτό είναι πολύ απλό και λογικό, αλλά τόσο συχνά τόσο λάθος: αν ζητήσω από τους επισκέπτες μου τη συγκατάθεσή τους, θα πρέπει να γνωρίζουν σε τι συναινούν. Επομένως, ένα banner cookie πρέπει να μπορεί να αναγνωρίζει γιατί ορίζονται τύποι cookie, από ποιους παρόχους και πόσο καιρό αποθηκεύονται. Χωρίς αυτές τις πληροφορίες: Δεν συμμορφώνεται.

  • #4 – Λανθασμένη διαμόρφωση κουμπιού

    Αυτό το θέμα έχει αυξηθεί μόνο τους τελευταίους μήνες με την προσθήκη νέων οδηγιών από αρχές προστασίας δεδομένων, όπως το CNIL ή το ICO: για να είναι συμβατό με τον GDPR, ένα επίπεδο συναίνεσης πρέπει να έχει δύο κουμπιά με τον ίδιο σχεδιασμό για Αποδοχή και Απόρριψη (μπορεί να χρησιμοποιήσετε ένα τρίτο κουμπί ή σύνδεσμο “Ρυθμίσεις”). Δεν επιτρέπεται να υπάρχει μόνο ένα κουμπί «Αποδοχή» και «Προσαρμογή».

  • #3 – Λείπουν τα στοιχεία του προμηθευτή

    Το βλέπουμε ακόμη και με τα πιο ακριβά εργαλεία GDPR: Όταν σχεδιάζετε το επίπεδο συναίνεσης, ΠΡΕΠΕΙ να προσδιορίζετε όλους τους προμηθευτές που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα ή ορίζουν cookies στον ιστότοπό σας. Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει όνομα, διεύθυνση, νομική βάση, σκοπό και άλλα. Εάν το banner σας για τα cookie δεν περιέχει αυτές τις πληροφορίες, δεν συμμορφώνεστε!

  • #2 – Επίπεδο χωρίς συναίνεση

    Παρόλο που ο GDPR είναι πλέον άνω των 3 ετών, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλοί ιστότοποι που δεν διαθέτουν ακόμη επίπεδο συναίνεσης για να ενημερώνουν τους επισκέπτες τους και να ζητούν συναίνεση για παρακολούθηση, μάρκετινγκ και άλλα πράγματα που απαιτούν συναίνεση. Η πιο πρόσφατη μελέτη μας διαπίστωσε ότι περισσότερο από το 40% των ευρωπαϊκών ιστοτόπων εξακολουθούν να μην έχουν επίπεδο συναίνεσης ή εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ένα πολύ παλιό πεδίο μιας γραμμής “Ορίζουμε cookies” που δεν είναι συμβατό.

  • #1 – Παρακολούθηση χωρίς/πριν από τη συγκατάθεση

    Αυτός είναι σίγουρα και μακράν ο κύριος λόγος για τον οποίο οι περισσότεροι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται με το GDPR: ορίζουν cookies ή επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα χωρίς συγκατάθεση. Αυτό είναι εκπληκτικό, ειδικά επειδή είναι τόσο εύκολο να εντοπιστεί με εργαλεία όπως ο ανιχνευτής μας και τόσο εύκολο να το αποτρέψετε με εργαλεία όπως το αυτόματο μπλοκάρισμα.

Συνιστάται από δικηγόρους και υπαλλήλους προστασίας δεδομένων

Φυσικά consentmanager συνεργάζεται και με…