Γενικός

Νέος νόμος στην Ολλανδία απαγορεύει τη μη στοχευμένη διαφήμιση για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια


Νέος νόμος στην Ολλανδία απαγορεύει τη μη στοχευμένη διαφήμιση για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια

Ο ολλανδικός τομέας των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών έχει νομιμοποιηθεί από την 1η Οκτωβρίου 2021 με τον νόμο για τα στοιχήματα και τα τυχερά παιχνίδια εξ αποστάσεως. Ωστόσο, αυτός ο νόμος για τα τυχερά παιχνίδια έχει πλέον εξελιχθεί σημαντικά με την εισαγωγή μιας νέας απαγόρευσης της μη στοχευμένης διαφήμισης τζόγου στο διαδίκτυο που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2023 . Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών στο Διαδίκτυο και στην τηλεόραση κατ’ απαίτηση επιτρέπεται μόνο υπό αυστηρές προϋποθέσεις. Η κυβέρνηση της Ολλανδίας έχει λάβει αποφασιστικά μέτρα για την προστασία των ευάλωτων ατόμων, ιδιαίτερα των νέων, από τους πιθανούς κινδύνους του διαδικτυακού τζόγου.

Είναι σημαντικό για τις εταιρείες που προσφέρουν διαδικτυακές πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών να κατανοήσουν τους νέους κανονισμούς και να προσαρμόσουν ανάλογα τις διαδικτυακές πρακτικές απορρήτου τους. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να το κάνετε.

Ιστορικό σχετικά με τη νομοθεσία για τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια στην Ολλανδία

Ο υπουργός Weerwind λέει:

“Η διαφήμιση είναι απαραίτητη για την κοινοποίηση της νόμιμης προσφοράς διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, για την αποτροπή των ανθρώπων από το να παίζουν παράνομα. Ταυτόχρονα, εμείς, ως κυβέρνηση, έχουμε καθήκον να προστατεύσουμε τις ευάλωτες ομάδες από τους κινδύνους των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών.”

Μετάφραση από τα αγγλικά: Η διαφήμιση είναι απαραίτητη για την κοινοποίηση της νομιμότητας του διαδικτυακού τζόγου και για την αποθάρρυνση των ανθρώπων από τον παράνομο τζόγο. Ταυτόχρονα, ως κυβέρνηση, έχουμε καθήκον να προστατεύσουμε τις ευάλωτες ομάδες από τους κινδύνους του διαδικτυακού τζόγου.

Πηγή: https://www.government.nl/latest/news/2023/04/19/minister-weerwind-bans-untargeted-advertising-for-online-games-of-chance

Η δημοτικότητα του διαδικτυακού τζόγου έχει αυξηθεί πολύ στην Ολλανδία. Πρέπει επομένως να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ της προώθησης των νόμιμων ευκαιριών τυχερών παιχνιδιών και της προστασίας των ευάλωτων ατόμων. Η απαγόρευση της μη στοχευμένης διαφήμισης αντιμετωπίζει τις υπάρχουσες προκλήσεις και ανησυχίες σχετικά με τις διαφημιστικές πρακτικές στον κλάδο.

Ως μέρος αυτής της απαγόρευσης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι υπό αυστηρές προϋποθέσεις, θα συνεχίσουν να επιτρέπονται τα ακόλουθα:

  • Διαφήμιση μέσω του Διαδικτύου, π.χ. στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
  • στοχευμένη διαφήμιση
  • άμεσο ταχυδρομείο και
  • Η διαφήμιση μέσω TV-on-Demand παραμένει επιτρεπτή υπό αυστηρές προϋποθέσεις.

Δεδομένου ότι οι παραπάνω μορφές διαφήμισης εξακολουθούν να επιτρέπονται, πρέπει να τηρούνται ορισμένοι κανόνες προκειμένου οι εταιρείες να μπορούν να χρησιμοποιούν αυτές τις μορφές.

Υπό ποιες προϋποθέσεις επιτρέπεται η διαφήμιση για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια;

Με αυτή την απαγόρευση, η ολλανδική κυβέρνηση θέλει να περιορίσει τον πειρασμό των καταναλωτών να συμμετάσχουν σε τυχερά παιχνίδια υψηλού κινδύνου. Η ολλανδική απαγόρευση της μη στοχευμένης διαφήμισης τυχερών παιχνιδιών στο διαδίκτυο έχει επομένως σημαντικό αντίκτυπο στις διαφημιστικές στρατηγικές των εταιρειών σε αυτόν τον τομέα. Λοιπόν, ωστόσο, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να εξακολουθούν να διαθέτουν τις υπηρεσίες τους ως συνήθως, εάν πληρούν τις τρεις παρακάτω προϋποθέσεις. Στόχος είναι να μειωθεί η έκθεση των νέων και άλλων ευάλωτων ατόμων σε δυνητικά επιβλαβείς διαφημίσεις τζόγου.

Συνεπώς, η διαφήμιση για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια δεν απαγορεύεται, αλλά μπορεί να πραγματοποιείται μόνο υπό τις ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις :

  1. Πρώτον, πρέπει να αποτρέψουμε ενεργά τη διαφήμιση από το να φτάσει σε νέους κάτω των 24 ετών ή σε άλλες ευάλωτες ομάδες.
  2. Δεύτερον, τουλάχιστον το 95 τοις εκατό της διαφήμισης πρέπει να εμφανίζεται σε άτομα άνω των 24 ετών.
  3. και τέλος, κάθε άτομο στο οποίο εμφανίζονται διαφημίσεις πρέπει να μπορεί να εξαιρεθεί και να μην βλέπει τις διαφημίσεις.

Πώς μπορούν οι εταιρείες να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς;

Προκειμένου να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις της ολλανδικής κυβέρνησης για εταιρείες που προσφέρουν διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, πρέπει να ληφθούν προληπτικά μέτρα.

Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συμμορφωθείτε με αυτόν τον νόμο, καθώς και παραδείγματα για το πώς οι πελάτες που χρησιμοποιούν το CMP του διαχειριστή συναίνεσης έχουν αλλάξει τις διαδικτυακές πρακτικές απορρήτου τους για να παραμείνουν μπροστά από την καμπύλη. Καθώς ακολουθούμε αυτόν τον νόμο από τότε που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά, έχουμε προετοιμάσει μια σειρά από επιλογές για τους υπάρχοντες πελάτες μας, όπως φαίνεται στα παρακάτω παραδείγματα.

1. Αποτρέψτε ενεργά την εμβέλεια της διαφήμισης

Αποτρέψτε ενεργά τη διαφήμισή σας να φτάσει σε νέους κάτω των 24 ετών ή σε άλλες ευάλωτες ομάδες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Μπορείτε να συμπεριλάβετε μηχανισμούς επαλήθευσης ηλικίας στο banner cookie σας ή στην πολιτική απορρήτου του ιστότοπού σας.

Παράδειγμα: Μπορείτε να ζητήσετε από τους χρήστες να επιβεβαιώσουν την ηλικία τους συμπληρώνοντας ένα συγκεκριμένο πεδίο στο banner cookie σας. Το banner σας θα μπορούσε να περιλαμβάνει την επιλογή εμφάνισης κουμπιών “Είμαι 24 ετών και άνω” ή “Είμαι 23 ετών και κάτω”.

Με CMPs όπως το consentmanager , μπορείτε εύκολα να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία επαλήθευσης ηλικίας στο banner cookie στην περιοχή των ρυθμίσεών σας.

Πίνακας εργαλείων διαχείρισης συναίνεσης στιγμιότυπο οθόνης της δυνατότητας επαλήθευσης ηλικίας

Και αν θέλετε να δοκιμάσετε το banner cookie σας με διαφορετικά σχέδια και δυνατότητες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την καινοτόμο λειτουργία μας για να δοκιμάσετε το προσαρμοσμένο banner cookie σας προτού δημοσιευτεί.

2. Απευθυνθείτε στη σωστή ομάδα στόχο

Τουλάχιστον το 95 τοις εκατό της διαφήμισης πρέπει να εμφανίζεται σε άτομα άνω των 24 ετών. Για να το πετύχετε αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στοχευμένες διαφημιστικές στρατηγικές. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας για να προσεγγίσετε το επιθυμητό κοινό χρησιμοποιώντας ακριβείς παραμέτρους στόχευσης, όπως η ηλικία, η τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα. Αφού το κάνετε αυτό, βεβαιωθείτε ότι το εργαλείο διαχείρισης συναίνεσης προσαρμόζεται στη συγκεκριμένη στόχευσή σας και εμφανίζει το κατάλληλο banner cookie ή ειδοποίηση απορρήτου για την κατάλληλη ηλικιακή ομάδα.

3. Προσφέρετε επιλογές εξαίρεσης

Όταν εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, οι χρήστες πρέπει να έχουν μια επιλογή εξαίρεσης. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε στους χρήστες σαφείς και εύκολα προσβάσιμες επιλογές εξαίρεσης μέσω του banner cookie σας. Δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τη διαφήμιση, δείχνετε ότι σέβεστε τις ατομικές προτιμήσεις και προωθείτε μια διαφημιστική εμπειρία με επίκεντρο τον χρήστη.

Παράδειγμα: Ένα παράδειγμα αυτού θα ήταν αν έχετε 3 κουμπιά στο banner cookie σας π.χ. ένα κουμπί “Απόρριψη”, ένα κουμπί “Αποδοχή, είμαι άνω των 24” και ένα κουμπί “Αποδοχή, είμαι κάτω των 24”.

Προσαρμόστε το CMP σας και μην ανησυχείτε άλλο!

Αυτό είναι μόνο το ήμισυ του δρόμου – το επόμενο βήμα είναι να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, καθώς έχουμε ήδη ενημερώσει τους υπάρχοντες πελάτες μας σχετικά με τους διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμμορφωθούν με τον νέο κανονισμό της ολλανδικής κυβέρνησης, μπορείτε να βασιστείτε σε εμάς για να αφαιρέσουμε τις εικασίες από εσάς.

Επικοινωνήστε με έναν από τους ειδικούς μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε ή δημιουργήστε το δικό σας μπάνερ cookie τώρα δωρεάν !


περισσότερα σχόλια

Digital Services Act
σωστά

Ισχύει ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) και για την εταιρεία σας; Οι διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν επιπλέον υποχρεώσεις

Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες ορίζει πρόσθετες απαιτήσεις διαφάνειας για διαδικτυακές πλατφόρμες. Ο ορισμός της διαδικτυακής πλατφόρμας βάσει του DSA μπορεί να ισχύει για την επιχείρησή σας. Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να σας ζητηθεί να συμμορφωθείτε με τις πρόσθετες απαιτήσεις διαφάνειας του DSA. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε εάν η επιχείρησή σας εμπίπτει σε αυτήν […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Νέος

Κατάργηση των cookie τρίτων και προσαρμογή των ρυθμίσεων πεδίου συναίνεσης CMP

Η επικείμενη κατάργηση των cookies τρίτων σημαίνει μεγάλη αλλαγή στη χρήση των πεδίων συναίνεσης consentmanager συναίνεσης. Από τον Ιούνιο, consentmanager δεν θα ορίζει πλέον cookie τρίτου μέρους στον τομέα consentmanager .net . Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, ορισμένες από τις επιλογές εύρους συναίνεσης, όπως η συγκατάθεση για συγκεκριμένο λογαριασμό και η συναίνεση για συγκεκριμένη CMP, […]