Γενικός

Πώς να εφαρμόσετε τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2


Λογότυπο Google σε ένα κτίριο

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Google, η προθεσμία για τη χρήση του Google Consent Mode v2 για συγκεκριμένους ιστότοπους και εφαρμογές θα λήξει στις αρχές του 2024, τον Μάρτιο.

Όπως αναφέρεται στην αποκλειστική μας σελίδα Λειτουργία συναίνεσης Google v2 , όλοι οι ιστότοποι και οι εφαρμογές που στοχεύουν χρήστες εντός του ΕΟΧ και του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να ενεργοποιούν τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Ο πιο γρήγορος και ασφαλής τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης πιστοποιημένη από την Google, όπως consentmanager .

Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας δείξουμε πώς να εφαρμόσετε τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2 με την πιστοποιημένη πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης, πού μπορείτε να τη βρείτε στον πίνακα ελέγχου σας και πώς να χρησιμοποιήσετε την απλή ή προηγμένη μέθοδο υλοποίησης.

Έχεις λίγο χρόνο; Θέλετε να ρυθμίσετε αμέσως τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2;
Μεταβείτε εδώ → https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode

Πώς να εφαρμόσετε τη λειτουργία συναίνεσης Google v2

Η ενημέρωση Google Consent Mode v2 συνοδεύεται από δύο νέες παραμέτρους που εισάγονται για καλύτερη συμμόρφωση με την πολιτική συναίνεσης χρηστών της ίδιας της ΕΕ . Οι χρήστες πρέπει να προσθέσουν τις ακόλουθες παραμέτρους εκτός από τις υπάρχουσες παραμέτρους ad_storage και analytics_storage:

  1. ad_user_data, το οποίο ορίζει τη συναίνεση για την αποστολή δεδομένων χρήστη που σχετίζονται με διαφημίσεις στην Google
  2. ad_personalization, το οποίο ορίζει μια επιλογή συμμετοχής για εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες προγραμματιστών της Google εδώ: https://developers.google.com/tag-platform/security/guides/consent

Ωστόσο, τα πρώτα βήματα είναι πολύ απλά. consentmanager έχει κάνει το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς για εσάς, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το ενεργοποιήσετε στον πίνακα ελέγχου σας, να κάνετε μερικά γρήγορα κλικ εδώ κι εκεί και τελειώσατε.

Βήμα 1: Ενεργοποιήστε τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2 στον πίνακα ελέγχου του consentmanager
Μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου CMP → Κάντε κλικ στο “CMPs” → Μεταβείτε στο “Integrations” → Ενεργοποίηση λειτουργίας συναίνεσης Google → Προσαρμογή περαιτέρω, εάν χρειάζεται, κάνοντας κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα → Κάντε κλικ στην επιλογή “Αποθήκευση αλλαγών”.

Βήμα 2: Προσθέστε τους σχετικούς Προμηθευτές Google
Στον consentmanager σας Πίνακας ελέγχου κάτω από το CMPS μεταβείτε στην ενότητα “Προμηθευτές” που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του πίνακα ελέγχου → Κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη προμηθευτή” → Προσθήκη Google Ads και Google Analytics στη λίστα προμηθευτών σας → Τώρα εκχωρήστε έναν σκοπό σε κάθε πάροχο κάνοντας κλικ στο αναπτυσσόμενο κάτω λίστα

Βήμα 3: Ενεργοποιήστε τη συναίνεση στον Διαχειριστή ετικετών Google
Στον Διαχειριστή ετικετών Google, μεταβείτε στην περιοχή διαχειριστή → κάντε κλικ στο «Ρυθμίσεις κοντέινερ» → στην περιοχή Πρόσθετες ρυθμίσεις ενεργοποιήστε την επιλογή «Ενεργοποίηση επισκόπησης συναίνεσης» → μεταβείτε τώρα στην περιοχή Ετικέτες για να δείτε τις λεπτομέρειες των συναινέσεις για κάθε ετικέτα και να ενημερώσετε τις ετικέτες που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για τη λειτουργία συναίνεσης. Αναλυτικές οδηγίες βήμα προς βήμα μπορείτε να βρείτε εδώ .

Βήμα 4: Ελέγξτε εάν η λειτουργία συναίνεσης λειτουργεί
Διαβάστε τον λεπτομερή οδηγό μας για να μάθετε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό.

Basic έναντι προηγμένης υλοποίησης

Η Google εξηγεί ότι οι ετικέτες Google που ενεργοποιούνται ως μέρος του Google Consent Mode v2 συμπεριφέρονται σύμφωνα με την απόφαση συναίνεσης του χρήστη. Μπορείτε να αποφασίσετε πώς θέλετε να συμπεριφέρονται λεπτομερώς αυτές οι ετικέτες χρησιμοποιώντας τις δύο επιλογές που παρέχει η Google, τις Basic και Προηγμένες υλοποιήσεις. Η βασική διαφορά είναι ότι η υλοποίηση για προχωρημένους χρησιμοποιεί τη δυνατότητα μοντελοποίησης συμπεριφοράς στο GA4, ενώ η Basic υλοποίηση όχι. Στη μοντελοποίηση συμπεριφοράς, η Google χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση, πράγμα που σημαίνει ότι η συμπεριφορά ενός χρήστη που απορρίπτει τα cookie για σκοπούς ανάλυσης μοντελοποιείται ως η συμπεριφορά ενός χρήστη που δέχεται cookie για σκοπούς ανάλυσης. Για τους χρήστες που εξαρτώνται από τη συλλογή αυτών των δεδομένων, αυτό μπορεί να είναι ένα πρόσθετο όφελος.

Η Basic υλοποίηση επίσης “μπλοκάρει” όλες τις ετικέτες, που σημαίνει ότι οι ετικέτες αποκλείονται μόνιμα μέχρι να δοθεί συναίνεση. Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για τις διαφορές, επισκεφτείτε τον οδηγό μας εδώ .

Πρόσθετη συναίνεση Google v2 (AC2)

Υπήρξαν περαιτέρω αλλαγές στο Additional Consent v2, οι οποίες εισήχθησαν ήδη στις 6 Δεκεμβρίου 2023. Η Google έχει προσθέσει ορισμένες πρόσθετες προδιαγραφές συναίνεσης, που σχετίζονται κυρίως με συμβολοσειρές συναίνεσης, για την υποστήριξη των προμηθευτών. Αυτές οι πρόσθετες προδιαγραφές συναίνεσης προορίζονται για το CMPS και τους συνεργάτες που επιθυμούν να προσθέσουν πρόσθετες συναινέσεις για προμηθευτές που λειτουργούν στο Λίστα παρόχων τεχνολογίας διαφημίσεων Google (ATP), αλλά δεν περιλαμβάνονται ακόμη στην Παγκόσμια Λίστα Προμηθευτών του IAB Europe (GVL), για χρήση σε συνδυασμό με το Πλαίσιο Διαφάνειας & Συναίνεσης του IAB Europe (TCF) v2.

Μπορείτε να βρείτε τις πλήρεις προδιαγραφές της πρόσθετης συναίνεσης v2 (AC2) της Google.


περισσότερα σχόλια

Cookie-Crawler - Standalone-Tool
Γενικός, Νέος

Newsletter 11/2024

Ο ανιχνευτής cookie είναι πλέον διαθέσιμος και ως αυτόνομο εργαλείο Το Cookie Crawler μας είναι πλέον ακόμη πιο ευέλικτο και ευέλικτο! Από εδώ και πέρα ​​μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και ως αυτόνομο εργαλείο – χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσετε ξεχωριστό CMP. Η αυτόνομη επιλογή είναι κατάλληλη για πελάτες που δεν θέλουν (ακόμα) να αλλάξουν το […]
consentmanager Cookie-Audit Grafik

Έλεγχος cookie για ιστότοπους: Πώς να το κάνετε χειροκίνητα ή με σαρωτή cookie

Ως διαχειριστής ιστότοπου, είστε υπεύθυνοι για τα δεδομένα των χρηστών σας, τα οποία συλλέγονται και αποθηκεύονται από τον ιστότοπό σας μέσω cookies. Οποιοδήποτε cookie είναι ενεργό στον ιστότοπό σας μπορεί ενδεχομένως να προκαλέσει προβλήματα απορρήτου – ειδικά εάν δεν χρησιμοποιείται για τον προορισμό του ή, πιο κρίσιμα, εάν αποθηκεύεται στα προγράμματα περιήγησής του χωρίς τη […]