Στα τέλη του 2023, η Google παρουσίασε το νέο Consent Mode v2, το οποίο βασίζεται στον προκάτοχό του και περιλαμβάνει νέες δυνατότητες και προθεσμίες. Αυτά επηρεάζουν ορισμένους χρήστες του Google Ads και τίθενται σε ισχύ τον Μάρτιο του 2024. Για να αξιολογήσετε εάν αυτές οι αλλαγές σχετίζονται με τις διαφημιστικές σας δραστηριότητες και να κατανοήσετε τον αντίκτυπο, ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω επισκόπηση.
Λειτουργία συναίνεσης Google v2 εν συντομία: Η Λειτουργία συναίνεσης Google v2 σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε τη συμπεριφορά των ετικετών του ιστότοπού σας και του SDK της εφαρμογής σας με βάση τις αποφάσεις συναίνεσης του τελικού χρήστη.
Για τους χρήστες του Google Ads, η ανακοίνωση του Δεκεμβρίου 2023 είναι μόλις λίγους μήνες πριν από την προθεσμία.
Χρονοδιάγραμμα και προθεσμία για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2
Η Google απαιτεί από τους χρήστες του Google Ads που στοχεύουν κοινό στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και στο Ηνωμένο Βασίλειο να ενεργοποιήσουν τη Λειτουργία συναίνεσης v2 για πρόσβαση σε λειτουργίες μέτρησης κοινού σε ιστότοπους ή εφαρμογές το αργότερο έως τον Μάρτιο του 2024.
Επιπλέον, από τις 16 Ιανουαρίου 2024, οι διαφημιστές που χρησιμοποιούν το Google Ads πρέπει ήδη να ενσωματώσουν μια πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) πιστοποιημένη από την Google, όπως consentmanager .
Η αποτυχία ενεργοποίησης της Λειτουργίας συναίνεσης Google v2 μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια δεδομένων, καθώς η συναίνεση είναι απαραίτητη για τη συνέχιση της μέτρησης της απόδοσης των διαφημίσεων και την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων στους χρήστες. Η νέα ενημέρωση της Google δεν επηρεάζει μόνο τον τεχνικό τρόπο, τις ετικέτες που χρησιμοποιούνται σε ιστότοπους ή τα SDK που χρησιμοποιούνται για εφαρμογές, αλλά επεκτείνεται και σε εργαλεία που υποστηρίζουν τη μεταφόρτωση δεδομένων από πηγές εκτός Google.
Γιατί τώρα? Ρυθμιστικό πλαίσιο: Νόμος για τις ψηφιακές αγορές, η Google διορίστηκε ως φύλακας
Η εισαγωγή του νόμου για τις ψηφιακές αγορές είχε σημαντικό αντίκτυπο στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, με εταιρείες όπως η Google να διορίζονται ως «φύλακες». Αυτή η διάταξη δίνει στην Google την ευθύνη να παρέχει στους χρήστες περισσότερες επιλογές όσον αφορά τη συναίνεσή τους στην επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων και να βελτιώνει τον έλεγχο του απορρήτου τους. Σε απάντηση, η Google ενημέρωσε τη λειτουργία συναίνεσης στην έκδοση 2 για να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις του θυρωρού της βάσει του νόμου για τις ψηφιακές αγορές.
Για μια βαθύτερη κατανόηση του νόμου για τις ψηφιακές αγορές, έχουμε συγκεντρώσει ορισμένους χρήσιμους συνδέσμους για εσάς:
https://www.consentmanager.de/wissen/das-gesetz-ueber-digitale-maerkte/
https://www.consentmanager.de/wissen/eu-digital-services-act-auswirkungen-auf-unternehmen/
Έτσι λειτουργεί η Λειτουργία συναίνεσης Google v2 με το Google Ads
Για να κατανοήσουμε πώς λειτουργεί η Λειτουργία συναίνεσης Google v2 με το Google Ads, ας τη συγκρίνουμε εν συντομία με τον προκάτοχό του.
Η Λειτουργία συναίνεσης Google έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους διαφημιζόμενους να διατηρούν την ακρίβεια των μετρήσεων, ενώ σέβονται το απόρρητο των χρηστών. Προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά των ετικετών Google με βάση τις επιλογές συναίνεσης του τελικού χρήστη και χρησιμοποιώντας μοντελοποίηση μετατροπών, η Google μπορεί να ανακτήσει τις χαμένες μετατροπές. Μια απόφαση συναίνεσης είναι, για παράδειγμα, εάν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί “Αποδοχή” ή “Απόρριψη” σε ένα banner cookie. Ο μηχανισμός είναι ότι η χαμένη συναίνεση μπορεί να μοντελοποιηθεί με χρήση της τεχνητής νοημοσύνης της Google για να κλείσει τα κενά δεδομένων μεταξύ συγκεκριμένων αλληλεπιδράσεων και συμβάντων μετατροπής.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επωφεληθούν από πιο ακριβή δεδομένα που βασίζονται σε αυτές τις μοντελοποιημένες μετατροπές, ενσωματωμένα απευθείας στην αναφορά καμπάνιας διαφημίσεων και στα εργαλεία υποβολής προσφορών της Google.
Μια βασική διαφορά στη Λειτουργία συναίνεσης Google v2 είναι η προσθήκη δύο νέων συμβολοσειρών συναίνεσης που σχετίζονται συγκεκριμένα με τον τρόπο επεξεργασίας και κοινής χρήσης των δεδομένων. Παρακάτω θα παρουσιάσουμε αυτές τις χορδές και την ενεργοποίησή τους με περισσότερες λεπτομέρειες.
Προσαρμογή στις αλλαγές: Τι πρέπει να κάνουν οι διαφημιστές
Σημαντικό : Μια CMP πιστοποιημένη από την Google , όπως consentmanager , είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη συναίνεσης από χρήστες στον ΕΟΧ ή στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας προσφέρει ένα νόμιμα συμβατό banner cookie όπως consentmanager για να λάβετε τη συναίνεση του χρήστη.
Αφού την ταξινομήσετε, θα πρέπει να προσαρμόσετε τη διαδικασία συναίνεσης της CMP για να προσθέσετε τις πρόσθετες συμβολοσειρές συναίνεσης που δημοσιεύονται από την Google.
Οι δύο νέες συμβολοσειρές συναίνεσης από την Google, οι οποίες προστίθενται στις υπάρχουσεςad_storage
καιanalytics_storage
προστέθηκαν τα ακόλουθα:
1. ad_user_data
2. ad_personalization
Για να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συμβολοσειρές και να ενεργοποιήσετε τη Λειτουργία συναίνεσης Google στο CMP του consentmanager , διαβάστε τις αναλυτικές οδηγίες μας εδώ: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode
Οι χρήστες consentmanager μπορούν να είναι σίγουροι ότι consentmanager είναι ένας από τους λίγους παρόχους CMP που προσφέρουν Λειτουργία συναίνεσης Google v2 τόσο για ιστότοπους όσο και για εφαρμογές .
Προετοιμαστείτε προληπτικά και χρησιμοποιήστε consentmanager ως τη νομικά συμβατή πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης. Ξεκινήστε τη μετάβαση στη Λειτουργία συναίνεσης Google v2 τώρα .