Νέος

Ενημερωτικό δελτίο 06/2024


Νέο πρόσθετο: Αναλύσεις ιστότοπου φιλικό προς το απόρρητο

Με την ενημέρωση Ιουνίου, το νέο πρόσθετο “Website Analytics” είναι διαθέσιμο για εσάς στον λογαριασμό σας. Εδώ συνδυάζουμε τα δύο στοιχεία στα οποία είμαστε ιδιαίτερα καλοί: πραγματική προστασία δεδομένων και εξαιρετική αναφορά.

Το πλεονέκτημα της νέας μας ανάλυσης ιστοτόπων φιλικών προς το απόρρητο έγκειται κυρίως στην προστασία δεδομένων και στην απλότητα του συστήματος:

  • Χωρίς cookies ή παρόμοιες τεχνολογίες
  • Δεν αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα
  • Μόνο ως συγκεντρωτικά δεδομένα & μόνο τοποθεσίες διακομιστών στην Ευρώπη
  • Μόνο μια γραμμή κώδικα αντιγράψτε και επικολλήστε στον ιστότοπό σας

Με τα αναλυτικά στοιχεία ιστοτόπων μας φιλικά προς το απόρρητο, θα θέλαμε να προσπαθήσουμε να προσφέρουμε μια απλή εναλλακτική λύση στα σύνθετα συστήματα ανάλυσης: χωρίς εξελιγμένη παρακολούθηση επισκεπτών, αλλά μια απλή επισκόπηση, χωρίς παρακάμψεις και κατευθείαν στο σημείο. Μάθετε με μια ματιά:

  • Πόσους επισκέπτες έχει ο ιστότοπός μου;
  • Πόσες προβολές σελίδας είχα σε μια χρονική περίοδο;
  • Από πού προέρχονται οι επισκέπτες;
  • Ποιοι ιστότοποι παραπέμπουν τους επισκέπτες σε εμένα;
  • Πώς πάνε οι καμπάνιες μάρκετινγκ μου;
  • και πολλα ΑΚΟΜΑ

Το νέο εργαλείο είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους τους πελάτες ως Basic έκδοση (έως και 5000 προβολές σελίδας) – αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε περισσότερες, υπάρχουν αντίστοιχες αναβαθμίσεις.

Δοκιμάστε το τώρα: Απλώς κάντε κλικ στο μενού στη νέα διεπαφή consentmanager> Website Analytics κάντε κλικ και ξεκινήστε!

Νέο ορόσημο στην προστασία δεδομένων: American Privacy Right Act 2024

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 19 πολιτείες στις ΗΠΑ με αντίστοιχους νόμους σε ισχύ. Ο Αμερικανικός Νόμος για τα Δικαιώματα Απορρήτου (APRA), που εισήχθη στις 7 Απριλίου 2024, στοχεύει στη δημιουργία ενιαίων προτύπων απορρήτου και ασφάλειας σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό το προτεινόμενο νομοσχέδιο θα ρυθμίσει την τεχνητή νοημοσύνη και τις αυτοματοποιημένες τεχνολογίες λήψης αποφάσεων και θα θεσπίσει νέους κανόνες για τους «συλλέκτες μεγάλων δεδομένων» και τους «μεσίτες δεδομένων».

Διαβάστε περισσότερα για αυτό εδώ: https://www. consentmanager .de/wissen/american-privacy-rights-act-2024

Κεφαλίδα ενημερωτικού δελτίου American Privacy Rights Act 2024

Η Ολλανδική Αρχή Προστασίας Δεδομένων δημοσιεύει οδηγίες για τα πανό cookie

Η Ολλανδική Αρχή Προστασίας Δεδομένων (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) δημοσίευσε νέες οδηγίες σχετικά με τη συμβατή χρήση των banner συναίνεσης cookie και θα ενισχύσει τους ελέγχους της. Οι βασικές συστάσεις περιλαμβάνουν την παροχή σαφών πληροφοριών, τη χρήση απλού κειμένου και την παρουσίαση όλων των επιλογών σε ένα μόνο επίπεδο, χωρίς προεπιλεγμένες επιλογές. Κατεβάστε τη δωρεάν λίστα ελέγχου βέλτιστων πρακτικών για να αποφύγετε πιθανές κυρώσεις.

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ: https://www. consentmanager .de/wissen/nl-veroeffentlicht-cookiebanner-leitfaden

Η ολλανδική DPA εκδίδει Οδηγίες για τα Banner Cookie

Το Meta καθυστερεί την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην ΕΕ

Η οργάνωση noyb (δεν είναι δική σας δουλειά) έχει καταθέσει καταγγελίες κατά της Meta σε 11 χώρες της ΕΕ και κατηγορεί την εταιρεία για σοβαρές παραβιάσεις του GDPR. Η εστίαση είναι στη χρήση από τη Meta των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της ΕΕ για την εκπαίδευση της ανώνυμης τεχνολογίας AI χωρίς την απαραίτητη συναίνεση των χρηστών, η οποία έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί από τις 26 Ιουνίου 2024. Σε απάντηση, η noyb υπέβαλε 11 καταγγελίες σε Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία και Ισπανία, καλώντας τη Meta να αναστείλει τις προγραμματισμένες της δραστηριότητες AI. Στη συνέχεια, η Meta ανέβαλε προσωρινά τα σχέδιά της για ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης στην ΕΕ. Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC) δήλωσε στη δήλωσή της για την υπόθεση ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Meta για το θέμα αυτό, σε συνεργασία με τις άλλες αρχές προστασίας δεδομένων της ΕΕ.

Για την καταγγελία του noyb: https://noyb.eu/en/noyb-urges-11-dpas-immediately-stop-metas-abuse-personal-data-ai

Σε αναμονή οι εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης της Meta στην ΕΕ

Το IAB Europe εισάγει τον Ειδικό Σκοπό 3: Δεν απαιτείται άμεση δράση για τους πελάτες consentmanager

Στις 3 Ιουνίου 2024, η IAB Europe παρουσίασε μια νέα έκδοση του TCF v2.2, η οποία περιλαμβάνει τον νέο Ειδικό Σκοπό 3, «Αποθήκευση και επικοινωνία επιλογών απορρήτου». Αυτός ο νέος σκοπός διευκολύνει την επεξεργασία συμβολοσειρών TC (Συμβολοσειρές διαφάνειας και συναίνεσης) για την επαλήθευση της συναίνεσης και των επιλογών απορρήτου του χρήστη όταν αυτές οι συμβολοσειρές θεωρούνται προσωπικά δεδομένα, διασφαλίζοντας έτσι τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του GDPR και της Πολιτικής ePrivacy .

Οι πάροχοι πρέπει να υποδείξουν αυτόν τον σκοπό προκειμένου να αποδείξουν ότι τα συμφέροντα και τα δικαιώματα των χρηστών δεν αγνοούνται. Οι ΔΕΑ πρέπει να εφαρμόσουν το νέο μέτρο έως τις 4 Οκτωβρίου 2024. Δεν απαιτείται άμεση δράση για τους πελάτες consentmanager . Πληροφορίες IAB PDF για Ειδικό Σκοπό 3: https://iabeurope.eu/wp-content/uploads/TCF_V-CMP_comms_TCFv2.2PoliciesAmendmentsIntroductionOfNewSpecialPurpose3-SaveAndCommunicatePrivacyChoices_030BEurope.pdf_IA

Νέο βίντεο διαδικτυακού σεμιναρίου: Google Consent Mode v2

Το κοινό διαδικτυακό σεμινάριο μεταξύ της Google και consentmanager με θέμα « Google Consent Mode v2» πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου. Ο Dennis Gingele από την Google και Jan Winkler από consentmanager παρουσίασαν τα πιο σημαντικά γεγονότα και τις βασικές πληροφορίες σχετικά με Google Consent Mode v2.

Εάν χάσατε το διαδικτυακό σεμινάριο, μπορείτε τώρα να παρακολουθήσετε την εγγραφή του διαδικτυακού σεμιναρίου. Κάντε κλικ εδώ για το βίντεο: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-understand-and-seamlessly-integrate/

Webinar με την Google: Κατανόηση και απρόσκοπτη ενσωμάτωση Google Consent Mode v2

Περισσότερες βελτιστοποιήσεις και προσαρμογές τον Ιούνιο

Τον Ιούνιο, μεταξύ άλλων, έγιναν οι ακόλουθες προσαρμογές και διορθώθηκαν τα λάθη:
Στην περιοχή αναφοράς, η εμφάνιση της αναφοράς βελτιστοποίησης έχει γίνει πιο φιλική προς το χρήστη. Ένα μήνυμα σφάλματος που προέκυψε όταν η πλοήγηση ήταν πολύ γρήγορη σε σύγκριση με την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας καταργήθηκε. Επιλύθηκε ένα ζήτημα που προέκυψε κατά τη χρήση της διεπαφής πελάτη σε δύο παράθυρα ταυτόχρονα. Τα βήματα ενσωμάτωσης του Shopify στο κέντρο βοήθειας έχουν ενημερωθεί.
Περισσότερες καινοτομίες και βελτιστοποιήσεις μπορείτε να βρείτε στο πλήρες αρχείο καταγραφής κυκλοφορίας:

Μητρώο έκδοσης

  • Νέο πρόσθετο: Website Analytics
  • Διόρθωση: Επιβεβαίωση διαλόγου βρίσκεται κάτω από το CMP modal
  • Διόρθωση: Έξοδος GCP που εμποδίζει την αποστολή σημάτων TCF
  • Διόρθωση: Πρόβλημα με τη χρήση της διεπαφής πελάτη σε δύο παράθυρα ταυτόχρονα
  • Διόρθωση: Ο προμηθευτής AWIN αποσυνδέθηκε από το fastly.net
  • Διόρθωση: Πρόβλημα PCP στη γλώσσα PL
  • Διόρθωση: Κατάργηση μηνύματος ειδοποίησης κατά την αποβολή χρήστη
  • Διόρθωση: Πρόβλημα έκδοσης με τη δημοσίευση αλλαγών
  • Διόρθωση: Λανθασμένος αριθμός λιστών CMP Modal
  • Διόρθωση: πρόβλημα μήκους TCF στην εφαρμογή
  • Διόρθωση: Σημαία Consent Mode TCF στην εφαρμογή
  • Διόρθωση: Προστέθηκε υποστήριξη για το τμήμα TCF PublisherTC
  • Ενημερώθηκε η ενσωμάτωση του Shopify API
  • Ενημερώθηκε η ενότητα βοήθειας Shopify και το βίντεο ενσωμάτωσης
  • Ενημερωμένο στυλ πολιτικής απορρήτου
  • Ενημερωμένη αναφορά στυλ βελτιστοποίησης
  • Ενημερώθηκαν οι ρυθμίσεις Styling of Integrations

περισσότερα σχόλια

Neues Mobile SDK v3
Γενικός, Νέος

Newsletter 10/2024

Νέο SDK για κινητά v3 Νέο αυτό το μήνα είναι η έκδοση 3.0 του Mobile SDK. Έχουμε επανασχεδιάσει, επιταχύνει και βελτιώσει πλήρως το SDK για εφαρμογές για κινητά για εσάς. Για τους προγραμματιστές, έχουμε επίσης ξαναγράψει την τεκμηρίωση από την αρχή και προσθέσαμε εφαρμογές επίδειξης για να είναι πιο εύκολο να ξεκινήσετε. Το νέο SDK […]
Frau mit Bleistift, die eine Cookie-Banner-Checkliste durchstreicht.
Γενικός

Οδηγός 2024 για ένα Banner cookie συμβατό με το GDPR

Από τότε που τέθηκε σε ισχύ ο GDPR το 2018, τα cookie banner έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ψηφιακής εμπειρίας χρήστη. Σήμερα, οι χρήστες συναντούν αυτά τα αναδυόμενα παράθυρα σχεδόν παντού, είτε σε ιστότοπους , σε εφαρμογές ή ακόμα και σε έξυπνες τηλεοράσεις . Αντίστοιχα, η συμμόρφωση με τον GDPR στις διαδικτυακές πλατφόρμες παρακολουθείται όλο […]