Νέα ενοποίηση για το Slack, το MS Teams και άλλα
Με την τρέχουσα ενημέρωση, μια νέα λειτουργία ενσωμάτωσης για τα Slack, MS Teams, Zapier και n8n είναι πλέον διαθέσιμη στο σύστημα. Η λειτουργία σάς ειδοποιεί εύκολα στο Slack, στο Teams ή σε οποιοδήποτε άλλο εργαλείο για σημαντικές αλλαγές και νέα (π.χ. νέα cookie που βρέθηκαν) στον λογαριασμό σας CMP. Δεν χρειάζεται πλέον να συνδεθείτε ενεργά στο CMP για να ελέγξετε για ενημερώσεις. Το σύστημα σας στέλνει ένα μήνυμα απευθείας από το backend στο αντίστοιχο κανάλι.
Οι νέες λειτουργίες ενσωμάτωσης βρίσκονται κάτω από: Μενού> λογαριασμός> Ενσωματώσεις.
Διαβάστε περισσότερα για αυτό στο άρθρο μας εδώ: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/integrating-microsoft-teams-slack-zapier-n8n
Το IAB Europe με θέμα τα μοντέλα «Συναίνεση ή πληρωμή».
Το IAB Europe αντιδρά στην πρόσφατη δήλωση του EDPB σχετικά με το μοντέλο «Συναίνεση ή Πληρώστε». Αυτό το μοντέλο, που εισήχθη από μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η Meta, δίνει στους χρήστες την επιλογή να συναινέσουν στην επεξεργασία δεδομένων για εξατομικευμένη διαφήμιση ή να πληρώσουν για μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις. Με τη δήλωση της 23ης Απριλίου, η IAB Europe εκφράζει την ανησυχία της ότι τέτοια μοντέλα θα μπορούσαν να δημιουργήσουν νομική αβεβαιότητα για τις εταιρείες. Φοβούνται επίσης ότι ο EDPB παραποιεί το μοντέλο συναίνεσης ή πληρωμής ως σύστημα που θα μπορούσε να αντιμετωπίζει τα δικαιώματα προστασίας δεδομένων ως πολυτέλεια που μόνο ορισμένοι μπορούν να αντέξουν οικονομικά. Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα εδώ: https:// consentmanager .de/wissen/iab-europe-reagiert-auf-edsa-stellungnahme-zu-consent-or-pay-modellen/
Προστασία δεδομένων στη Γερμανία: Νέες εξελίξεις και απαιτήσεις
Το τοπίο προστασίας δεδομένων στη Γερμανία εξελίσσεται. Αυτή η εξέλιξη οφείλεται στο αυξημένο ενδιαφέρον του πληθυσμού και της κυβέρνησης, καθώς και σε σημαντικές δικαστικές αποφάσεις, όπως η απόφαση του Ανώτερου Περιφερειακού Δικαστηρίου της Κολωνίας, που απαιτεί απλές και εύχρηστες επιλογές συναίνεσης για cookies. Περιφερειακές εκθέσεις τονίζουν πιεστικά ζητήματα όπως η προστασία δεδομένων υγείας και η χρήση τεχνητής νοημοσύνης και ζητούν ρυθμιστική καινοτομία. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες πρέπει να παραμείνουν σε επαγρύπνηση και να προσαρμοστούν ώστε να ανταποκρίνονται στις υψηλές νομικές απαιτήσεις και προσδοκίες για σωστούς μηχανισμούς συναίνεσης. Διαβάστε περισσότερα για αυτό στο αναλυτικό μας άρθρο εδώ: https://www. consentmanager .de/knowledge/current-developments-on-data-protection-in-germany/
Webinar: Google Consent Mode v2 με προσκεκλημένο ομιλητή από την Google
Λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για τον τρόπο αντιμετώπισης των νέων απαιτήσεων της Google για Google Consent Mode v2, consentmanager φιλοξενεί ένα άλλο διαδικτυακό σεμινάριο για αυτό το θέμα μαζί με την Google στις 12 Ιουνίου. Ο Dennis Gingele από την Google και Jan Winkler από consentmanager θα εξηγήσουν από κοινού τα πιο σημαντικά γεγονότα και τις βασικές πληροφορίες σχετικά με Google Consent Mode v2.
Webinar: Google Consent Mode v2 με τον Dennis Gingele (Google) και Jan Winkler ( consentmanager )
Οταν; 12 Ιουνίου 2024 | 11:00 π.μ. CET
Πάρε μέρος τώρα:
https://www. consentmanager .de/wissen/webinar-google-consent-mode-v2-mit-google
6 χρόνια GDPR: Μια γιορτή για τον εκτεταμένο αντίκτυπό του
Στις 25 Μαΐου 2024 θα γιορτάσουμε την έκτη επέτειο του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων. Από την εισαγωγή του, ο GDPR έχει βελτιώσει θεμελιωδώς την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, έχει ενισχύσει τα δικαιώματα των ατόμων και έχει αποσαφηνίσει τις ευθύνες των οργανισμών. Αυτό το άρθρο παρέχει μια επισκόπηση του μετασχηματιστικού αντίκτυπου του GDPR. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www. consentmanager .de/wissen/6-jahre-dsgvo/
Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων: Χρειάζεται η εταιρεία σας;
Πότε είναι υποχρεωτικός υπεύθυνος προστασίας δεδομένων; Είναι καλύτερο να ορίσετε έναν εσωτερικό ή εξωτερικό DPO; Το τρέχον άρθρο μας ασχολείται με τα πιο σημαντικά κριτήρια για τον διορισμό υπευθύνου προστασίας δεδομένων (DPO) και απαντά στο ερώτημα εάν αυτός ο ρόλος είναι υποχρεωτικός για την εταιρεία σας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του GDPR. Διαβάστε το πλήρες άρθρο και βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας πληροί τις απαιτήσεις GDPR εδώ: https://www. consentmanager .de/knowledge/dsgvo-data-protection-officer-needs-your-company-one/
Αυτό ήταν το OMR24!
Το OMR24 μόλις έχει ξεκινήσει όταν έχει ήδη τελειώσει. Δύο ημέρες εντατικών συζητήσεων για τα θέματα των cookie banner, του απορρήτου δεδομένων και πολλά άλλα είναι πίσω μας. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους επισκέπτες, πελάτες και ενδιαφερόμενους για τις διεγερτικές συζητήσεις στο περίπτερό μας.
Αλλά μετά το γεγονός είναι πριν από το γεγονός… και στις 18. & 19 Σεπτεμβρίου ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε προσωπικά στο DMEXCO στην Κολωνία. Αποθηκεύσετε την ημερομηνία!
Η Google υποστηρίζει την IAB Global Privacy Platform (GPP) σε επιπλέον πολιτείες των ΗΠΑ
Η Google υποστήριξε πρόσφατα την Παγκόσμια Πλατφόρμα Απορρήτου (GPP) του Interactive Advertising Bureau (IAB) για να βοηθήσει τους εκδότες και τις πλατφόρμες διαχείρισης συναίνεσης (CMP) να συμμορφωθούν με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων μέσω ενός τυποποιημένου πλαισίου. Η Google ξεκινά τώρα την υποστήριξη για τις πολιτείες των ΗΠΑ μέσω GPP: Καλιφόρνια, Βιρτζίνια, Κολοράντο και Κονέκτικατ. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής της Google, καθώς η υποστήριξη για το προηγούμενο Standard (“Η.Π.Α. Privacy String”) καταργείται σταδιακά. Τώρα βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα σας παραμένει συμβατή και αποτελεσματική με το CMP consentmanager : https://www. consentmanager .de/us-privacy/
Νέες απαιτήσεις CMP της Google για εκδότες της Ελβετίας
Οι εκδότες στην Ελβετία που χρησιμοποιούν ιστότοπους ή εφαρμογές για δημιουργία εσόδων μέσω του Google AdSense, του Google Ad Manager ή του Google AdMob πρέπει να ενημερώνονται για τις νέες απαιτήσεις της Google. Έως τον Ιούλιο του 2024, οι ιστότοποι ή οι εφαρμογές πρέπει να ενσωματώσουν μια πλατφόρμα διαχείρισης συναίνεσης (CMP) πιστοποιημένη από την Google. consentmanager είναι συνεργάτης της Google και πληροί ήδη αυτές τις απαιτήσεις και υποστηρίζει το IAB TCF ώστε οι εκδότες να μπορούν να συνεχίσουν να παρέχουν εξατομικευμένες διαφημίσεις. Οι εκδότες που δεν πληρούν τις απαιτήσεις δεν θα μπορούν να τοποθετήσουν διαφημίσεις. Για να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση και να προστατέψετε τις ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων σας, διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www. consentmanager
Σημείωση: Ενημερώστε το iOS SDK σας
Όπως αναφέρθηκε στις σημειώσεις έκδοσης, η Apple πρόσφατα ενημέρωσε τις απαιτήσεις της για τους προγραμματιστές εφαρμογών ώστε να συμπεριλάβουν ένα μανιφέστο απορρήτου στις εφαρμογές. Εάν χρησιμοποιείτε το iOS SDK μας, συνιστούμε ανεπιφύλακτα την ενημέρωση στην έκδοση 2.x, ώστε η εφαρμογή σας να περιέχει τα απαραίτητα αρχεία δήλωσης. Αυτή η ενημέρωση είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα πιο πρόσφατα πρότυπα απορρήτου της Apple.
Για λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την εφαρμογή αυτών των αλλαγών και τη λήψη της πιο πρόσφατης έκδοσης SDK, επισκεφτείτε τη σελίδα βοήθειας: https://help. consentmanager .net/books/cmp/page/ios-4-apple-privacy-manifest
Περαιτέρω βελτιστοποιήσεις και προσαρμογές τον Μάιο
Τον Μάιο, μεταξύ άλλων, έγιναν οι ακόλουθες προσαρμογές και διορθώθηκαν λάθη:
Η κλιμάκωση που λείπει στο γράφημα γραμμής χρόνου προστέθηκε στον πίνακα εργαλείων. Στη Δημιουργία Πολιτικής Απορρήτου, οι επιλογές ρύθμισης έχουν βελτιωθεί και τα προβλήματα με τη ρύθμιση γλώσσας για τα πολωνικά έχουν επιλυθεί. Η ατελής εμφάνιση των ονομάτων cookie στη λίστα cookie, η οποία συνέβη κυρίως με τα cookie που βρέθηκαν πρόσφατα, δεν εμφανίζεται πλέον μετά την τρέχουσα ενημέρωση.
Όπως πάντα, μπορείτε να βρείτε περαιτέρω καινοτομίες και βελτιστοποιήσεις στο αρχείο καταγραφής κυκλοφορίας:
Μητρώο έκδοσης
- Νέο: Προσθήκη σύνδεσης σε ομάδες MS/Slack
- Νέο: Προσθήκη δυνατότητας προσθήκης σημειώσεων σε έναν προμηθευτή
- Νέο: Προσθέστε διαμόρφωση από την πλευρά του πελάτη για να εμφανίσετε τον κώδικα QR ενσωμάτωσης τηλεόρασης ως σύνδεσμο
- Νέο: Προσθέστε “επιλογή όλων” για μαζική επεξεργασία
- Νέο: Προσθήκη δυνατότητας μαζικής επιλογής μέσω Shift
- Σχεδιασμός: Σχεδιασμός modal UX βελτίωση
- Σχεδιασμός: Checkout UX βελτίωση
- Σχεδιασμός: Βελτίωση CMP Modal UX
- Σχεδιασμός: Βελτίωση κωδικών UX
- Διόρθωση: Λείπουν οι ημερομηνίες του γραφήματος του πίνακα ελέγχου
- Διόρθωση: Ταξινόμηση λίστας προμηθευτών
- Διόρθωση: Ζητήματα εμφάνισης της λίστας cookie
- Διόρθωση: Οι ειδοποιήσεις εμφανίζονται εσφαλμένα
- Διόρθωση: Η επεξήγηση εργαλείου δεν ευθυγραμμίστηκε σωστά
- Διόρθωση: Η αναφορά είναι εσφαλμένη εάν επιλεγούν σχέδια
- Διόρθωση: Ρυθμίσεις PCP τελειοποιούν
- Διόρθωση: Πρόβλημα PCP με τη γλώσσα πολωνικής