Στο Tool Spotlight αυτού του μήνα, ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις δυνατότητες ενσωμάτωσης που θα βρείτε στον πίνακα ελέγχου CMP του consentmanager . Αυτά είναι το αποτέλεσμα εκτεταμένης εργασίας ανάπτυξης μεταξύ consentmanager και των αντίστοιχων εργαλείων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους χρήστες μας την ευκαιρία να ενεργοποιήσουν την ενοποίηση με ένα απλό κλικ απευθείας στον πίνακα ελέγχου CMP.
Οι πιο πρόσφατες επιλογές περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση της Google Consent Mode v2, τη νέα επιλογή επιπέδου διαφάνειας για τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες και άλλες επιλογές ενσωμάτωσης, όπως το IAB TCF 2.2. Ωστόσο, η πλατφόρμα μας υποστηρίζει μια ποικιλία εργαλείων και πλατφορμών που δεν αναφέρονται σε αυτήν την ανάρτηση. Για να δείτε όλα τα υποστηριζόμενα εργαλεία και πλατφόρμες, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο:
Πλατφόρμες και εργαλεία που υποστηρίζονται consentmanager
→ Λεπτομερείς οδηγίες για την ενσωμάτωση consentmanager με διάφορα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, λογισμικό διαχείρισης ετικετών και ενσωματώσεις εφαρμογών μπορείτε να βρείτε εδώ:
Ενσωμάτωση μέσω CMS ή συστήματος καταστήματος
Ενσωμάτωση μέσω λογισμικού διαχείρισης ετικετών
Ενσωμάτωση στην εφαρμογή σας
Θα σας παρουσιάσουμε επίσης προηγμένες επιλογές προσαρμογής που σας επιτρέπουν να κάνετε πιο συγκεκριμένες τις ρυθμίσεις απορρήτου για τον ιστότοπό σας.
Όπου μπορείτε να βρείτε την περιοχή ένταξης
Για πρόσβαση στην περιοχή ενσωμάτωσης, μεταβείτε πρώτα στον πίνακα ελέγχου CMP. Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, μεταβείτε στο μενού “CMPs”, που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του πίνακα ελέγχου σας. Από εκεί, επιλέξτε «Ενσωματώσεις» και θα βρείτε μια ολοκληρωμένη λίστα με διαμορφώσιμες επιλογές.
Προσφέρουμε τις ακόλουθες ενσωματώσεις με διάφορα εργαλεία για Consent Mode :
- Πλίθα
- ιχνηλάτης
- Facebook Meta
- Γιοσγ
- Google Consent Mode v2
- Google Limited Ads
- Παρακολούθηση Hubspot
- Παρακολούθηση Matomo
- Παρακολούθηση Piwik
- Παρακολούθηση πιάνου
- Συναίνεση Shopify
Με ένα κλικ, ενεργοποιείτε τη διαμόρφωση έτσι ώστε κάθε εργαλείο να επεξεργάζεται δεδομένα χρήστη σύμφωνα με τις προτιμήσεις που έχουν υποδείξει οι επισκέπτες του ιστότοπού σας μέσω του banner σας για τα cookie ή της ειδοποίησης cookie. Αυτό διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας διαχειρίζεται και τροποποιεί τις δυνατότητες των υπηρεσιών τρίτων ώστε να ταιριάζει με τις συγκεκριμένες προτιμήσεις συναίνεσης των χρηστών σας.
Ενοποίηση με IAB TCF v2.2
Για τους εκδότες και τους διαφημιστές στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) και σε όλο τον κόσμο, το Πλαίσιο Διαφάνειας και Συναίνεσης (TCF) του Interactive Advertising Bureau (IAB) είναι ένα σημαντικό πλαίσιο για την αποτελεσματική τοποθέτηση εξατομικευμένων διαφημίσεων σύμφωνα με τη συναίνεση των χρηστών και συνεπώς την εξασφάλιση των πηγών τους εισόδημα. Το πλαίσιο ενημερώνεται συνεχώς από τη Διευθύνουσα Ομάδα Διαφάνειας & Συναίνεσης Πλαίσιο (TCF). Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις πιο σημαντικές αλλαγές εδώ .
Με την Πλατφόρμα Διαχείρισης Συναίνεσης (CMP), μπορείτε να ενεργοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του IAB TCF 2.2 με ένα μόνο κλικ στην ενότητα ενσωμάτωσης του πίνακα ελέγχου μας. Επιπλέον, οι χρήστες consentmanager μπορούν να επιλέξουν υποστήριξη για το πλαίσιο IAB TCF για διαφορετικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της ευρωπαϊκής περιοχής, της καναδικής έκδοσης, της εθνικής έκδοσης απορρήτου των ΗΠΑ και των εκδόσεων της Παγκόσμιας Πλατφόρμας Απορρήτου (GPP) στην Καλιφόρνια, Κολοράντο, Κονέκτικατ. Βιρτζίνια και η συμφωνία παροχής υπηρεσιών περιορισμένης ευθύνης της IAB (LSPA).
Περισσότερες ενσωματώσεις
Για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA), για τον οποίο μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ , η CMP μας προσφέρει τώρα ένα επίπεδο διαφάνειας DSA που μπορείτε να ενεργοποιήσετε από τον πίνακα ελέγχου σας.
Μια άλλη πρόσθετη ενσωμάτωση που είναι σημαντική στο περιβάλλον ψηφιακής διαφήμισης είναι η επιλογή ενεργοποίησης του AdChoices . Το εικονίδιο AdChoices είναι μέρος ενός προγράμματος αυτορρύθμισης που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους χρήστες καλύτερη κατανόηση και έλεγχο της διαφήμισης προσαρμοσμένης στη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο. Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο, ο χρήστης εξηγείται γιατί ο χρήστης βλέπει μια συγκεκριμένη διαφήμιση και στη συνέχεια έχει την επιλογή να εξαιρεθεί από αυτήν τη στοχευμένη διαφήμιση. Αυτό το πρόγραμμα ξεκίνησε από την Digital Advertising Alliance (DAA) κυρίως στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Υπάρχουν παρόμοιες πρωτοβουλίες στην Ευρώπη στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας Διαδραστικής Ψηφιακής Διαφήμισης (EDAA).
Οι εκτεταμένες επιλογές ενσωμάτωσης διασφαλίζουν ότι ο ιστότοπος ή η εφαρμογή σας πληροί τα υψηλότερα πρότυπα προστασίας δεδομένων. Εγγραφείτε τώρα δωρεάν και ελέγξτε τα cookies στον ιστότοπό σας με τον ανιχνευτή cookie του ιστότοπού μας !