σωστά

Οι νέοι νόμοι περί απορρήτου των ΗΠΑ τίθενται σε ισχύ το 2024: Ενημερώστε τις ρυθμίσεις απορρήτου που αφορούν τις ΗΠΑ


Νέοι κανονισμοί ΗΠΑ 2024

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, νέοι νόμοι για την προστασία δεδομένων θα τεθούν σε ισχύ το δεύτερο εξάμηνο του 2024 – στη Φλόριντα, το Τέξας, το Όρεγκον και τη Μοντάνα . Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτές τις πολιτείες ή έχουν πελάτες σε αυτές τις πολιτείες πρέπει να επανεξετάσουν τις πρακτικές προστασίας δεδομένων τους για να εξασφαλίσουν τη συμμόρφωση με τους νέους νόμους περί προστασίας δεδομένων.

Για να διευκολυνθεί αυτή η διαδικασία για εσάς, σε αυτό το άρθρο θα εξηγήσουμε πρώτα πού στον πίνακα εργαλείων σας μπορείτε να βρείτε τις ειδικές για τις ΗΠΑ ρυθμίσεις προστασίας δεδομένων για τους νόμους που έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ στις πολιτείες των ΗΠΑ Κολοράντο, Γιούτα, Κονέκτικατ, Καλιφόρνια , Βιρτζίνια και Ουάσιγκτον . Στο δεύτερο μέρος θα δούμε τους νέους νόμους περί προστασίας δεδομένων που θα τεθούν σε ισχύ στο μέλλον και τις βασικές απαιτήσεις που συνεπάγονται.

Τρόπος εύρεσης των ρυθμίσεων προστασίας δεδομένων των ΗΠΑ στον πίνακα εργαλείων του consentmanager CMP

Ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα για να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις συμμόρφωσης του ιστότοπού σας με τους νόμους περί απορρήτου των ΗΠΑ:

  1. Συνδεθείτε στον πίνακα ελέγχου CMP στη διεύθυνση https://app. consentmanager .net .
  2. Μεταβείτε στην ενότητα “CMP” και επιλέξτε “Νομικά”.
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να βρείτε την ενότητα Ρυθμίσεις απορρήτου των ΗΠΑ, όπου θα βρείτε διαμορφώσεις για τα ακόλουθα:
  • Νόμος περί απορρήτου καταναλωτών της Καλιφόρνια (CCPA)
  • Νόμος περί απορρήτου του Κολοράντο (CPA)
  • Νόμος του Κονέκτικατ σχετικά με το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων (CAPDP)
  • Ψηφιακή Διακήρυξη Δικαιωμάτων της Φλόριντα (FDBR)
  • Νόμος περί απορρήτου δεδομένων καταναλωτών της Μοντάνα (MTCDPA)
  • Όρεγκον Consumer Data Privacy Act (OCDPA)
  • Νόμος περί απορρήτου και ασφάλειας δεδομένων του Τέξας (TDPSA)
  • Utah Consumer Privacy Act (UCPA)
  • Νόμος περί προστασίας δεδομένων καταναλωτών της Βιρτζίνια (VCDPA)
  • Washington My Health My Data Act (WADA)

Είναι τόσο εύκολο! Τώρα απλώς κάντε κλικ στη νομοθεσία των ΗΠΑ που θέλετε να ενεργοποιήσετε.

Προηγμένες επιλογές με το Layer Logic για το banner cookie σας

Εκτός από τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς των ΗΠΑ, ο πίνακας ελέγχου CMP σας προσφέρει επίσης προηγμένες επιλογές. Εδώ εμφανίζεται το Layer Logic, το οποίο καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται το banner σας σε κάθε επισκέπτη όταν επισκέπτεται για πρώτη φορά τον ιστότοπό σας.

Ακολουθούν οι πέντε επιλογές Layer Logic που μπορείτε να επιλέξετε από τον πίνακα εργαλείων:

  1. Ζητήστε συμμετοχή (εμφάνιση ειδοποίησης): Αυτή η ρύθμιση ζητά ενεργά από τους επισκέπτες να δώσουν τη συγκατάθεσή τους πριν χρησιμοποιηθούν μη απαραίτητα cookie.
  2. Να επιτρέπεται η συμμετοχή (χωρίς ειδοποίηση): Αυτό σημαίνει ότι, παρόλο που οι χρήστες έχουν την επιλογή να εξαιρεθούν από τα μη απαραίτητα cookie, δεν θα ειδοποιηθούν για αυτήν την επιλογή μέσω αναδυόμενου παραθύρου ή banner κατά την πρώτη επίσκεψη στον ιστότοπο.
  3. Ζητήστε να εξαιρεθείτε (εμφάνιση ειδοποίησης): Αυτή η επιλογή ενημερώνει τον επισκέπτη για τη χρήση των cookies και του προσφέρει τη δυνατότητα να τα αρνηθεί.
  4. Να επιτρέπεται η εξαίρεση (χωρίς ειδοποίηση): Παρόλο που οι χρήστες έχουν την επιλογή να απορρίψουν τα μη απαραίτητα cookies, δεν ενημερώνονται ρητά για αυτήν την επιλογή μέσω προληπτικού αναδυόμενου παραθύρου ή banner κατά την πρώτη επίσκεψη στον ιστότοπο.
  5. Να μην επιτρέπεται η opt-in ή η opt-out: Λάβετε υπόψη ότι δεν εμφανίζεται κανένα banner εδώ. Αυτό χρησιμοποιείται συνήθως για ιστότοπους που χρησιμοποιούν μόνο τα απαραίτητα cookies που απαιτούνται για τη λειτουργία του ιστότοπου.
Πίνακας εργαλείων consentmanager Layer Logic

Ποια είναι τα οφέλη του Layer Logic για την εταιρεία σας;

Κάθε πολιτεία των ΗΠΑ έχει τις δικές της συγκεκριμένες απαιτήσεις, μερικές πιο αυστηρές από άλλες και που μπορεί να διαφέρουν μεταξύ τους. Αυτό καθιστά ακόμη πιο σημαντικό το γεγονός ότι έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τη λογική των επιπέδων σας ώστε να ανταποκρίνεται τόσο στις συγκεκριμένες νομικές απαιτήσεις της εταιρείας σας όσο και στις επιχειρηματικές προτιμήσεις. Σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς απορρήτου, μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε δοκιμές A/B για να προσδιορίσετε τις πιο αποτελεσματικές ρυθμίσεις που θα γίνουν αποδεκτές από τα διάφορα κοινά σας στις ΗΠΑ. Με την έξυπνη διαχείριση αυτών των ρυθμίσεων, μπορείτε να βελτιώσετε τις στρατηγικές συλλογής συναίνεσης και τελικά να μεγιστοποιήσετε τα ποσοστά συναίνεσής σας.

Οι νόμοι περί απορρήτου των ΗΠΑ που θα τεθούν σε ισχύ το 2024

Οι παρακάτω νόμοι περί προστασίας δεδομένων θα τεθούν σε ισχύ το 2024. Εάν η εταιρεία σας δραστηριοποιείται σε μία από τις αναφερόμενες πολιτείες ή οι πελάτες σας βρίσκονται εκεί, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για πρόσθετες απαιτήσεις προστασίας δεδομένων:

Ψηφιακή Διακήρυξη Δικαιωμάτων της Φλόριντα (FDBR) – Σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2024

Η Ψηφιακή Διακήρυξη Δικαιωμάτων της Φλόριντα (FDBR) υπεγράφη σε νόμο στις 6 Ιουνίου 2023 και θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2024. Ο νόμος ισχύει κυρίως για μεγάλες εταιρείες με ακαθάριστες ετήσιες πωλήσεις άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, με ορισμένα όρια να ισχύουν για εταιρείες που εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή διαφήμιση ή λειτουργούν μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες. Το FDBR παρέχει ευρεία δικαιώματα εξαίρεσης για συλλογή δεδομένων μέσω τεχνολογιών φωνητικής και αναγνώρισης προσώπου, θέτει αυστηρά όρια στη συλλογή δεδομένων παρακολούθησης χωρίς τη συναίνεση του ενεργού χρήστη και απαιτεί σαφείς ειδοποιήσεις για την πώληση ευαίσθητων και βιομετρικών δεδομένων . Επιπλέον, ο νόμος προβλέπει ειδική προστασία των δεδομένων των παιδιών και, με ορισμένες εξαιρέσεις, απαγορεύει στις αρχές να εποπτεύουν το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Νόμος περί απορρήτου και ασφάλειας δεδομένων του Τέξας (TDPSA) – Σε ισχύ από 1 Ιουλίου 2024

Το TDPSA θεσπίζει παρόμοια πλαίσια με τον GDPR για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Τέξας ή παρέχουν υπηρεσίες σε κατοίκους του Τέξας. Ο νόμος απαιτεί σαφείς ειδοποιήσεις για την προστασία των δεδομένων και εκτιμήσεις επιπτώσεων στην προστασία δεδομένων για δραστηριότητες επεξεργασίας υψηλού κινδύνου . Οι καταναλωτές έχουν επίσης ισχυρά δικαιώματα, όπως: Β. το δικαίωμα ενημέρωσης, διόρθωσης και διαγραφής των δεδομένων σας καθώς και το δικαίωμα αντίρρησης στη μεταφορά δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση. Ειδικότερα, το TDPSA ορίζει αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές για το χειρισμό ανώνυμων και ψευδώνυμων δεδομένων, ώστε να διασφαλίζεται ότι ακόμη και οι πληροφορίες που δεν είναι άμεσα αναγνωρίσιμες αντιμετωπίζονται προσεκτικά. Ο Γενικός Εισαγγελέας του Τέξας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιβολή του νόμου.

Όρεγκον Consumer Data Privacy Act (OCDPA) – Σε ισχύ από 1 Ιουλίου 2024

Το OCDPA ισχύει για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Όρεγκον ή συναλλάσσονται με κατοίκους του Όρεγκον. Ο νόμος ισχύει επίσης για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και θέτει ορισμένα όρια για τους υπευθύνους επεξεργασίας δεδομένων και τους υπεύθυνους επεξεργασίας δεδομένων. Υπογραμμίζει την ανάγκη για ολοκληρωμένες ειδοποιήσεις απορρήτου και εκτιμήσεις κινδύνου για δραστηριότητες που αποτελούν ουσιώδη απειλή για το απόρρητο των καταναλωτών. Το OCDPA δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να έχουν πρόσβαση, να διορθώνουν και να διαγράφουν τις πληροφορίες τους και να εξαιρεθούν από την πώληση προσωπικών πληροφοριών και τη στοχευμένη διαφήμιση. Απαιτείται ρητή συγκατάθεση για την επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων. Επιπλέον, τα ανώνυμα δεδομένα εξαιρούνται από την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάσει του παρόντος νόμου. Η επιβολή διεκπεραιώνεται από τον Γενικό Εισαγγελέα του Όρεγκον, ο οποίος μπορεί να επιβάλει αστικές ποινές για παραβιάσεις.

Montana Consumer Data Privacy Act (MTCDPA) – Σε ισχύ 1 Οκτωβρίου 2024

Το MTCDPA ισχύει για εταιρείες που συναλλάσσονται με κατοίκους της Πολιτείας της Μοντάνα ή δραστηριοποιούνται στη Μοντάνα. Το MTCDPA θέτει όρια με βάση τον όγκο των προσωπικών δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία και τα έσοδα που προκύπτουν από την πώληση αυτών των δεδομένων. Ο νόμος παρέχει στους καταναλωτές το δικαίωμα πρόσβασης, τροποποίησης και διαγραφής των δεδομένων τους, καθώς και εξαίρεσης από την πώληση ή τη χρήση των δεδομένων τους για δημιουργία προφίλ και στοχευμένη διαφήμιση. Οι υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων υποχρεούνται να περιορίζουν τη συλλογή δεδομένων, να διασφαλίζουν τα δεδομένα που συλλέγονται, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διαφάνεια των πρακτικών προστασίας δεδομένων τους. Οι υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων είναι επιφορτισμένοι με την υποστήριξη των υπευθύνων επεξεργασίας δεδομένων στην εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων.

Καθένας από αυτούς τους νόμους θα αναγκάσει τις εταιρείες να επανεξετάσουν και ενδεχομένως να αναθεωρήσουν τις τρέχουσες πρακτικές απορρήτου τους. Καθώς πλησιάζουν οι αντίστοιχες προθεσμίες, οι χρήστες consentmanager μπορούν να έχουν πρόσβαση στους πίνακες εργαλείων τους ανά πάσα στιγμή για να ενεργοποιήσουν τη συμμόρφωση με τους ακόλουθους νόμους.

Καταχωρίστε τον ιστότοπό σας τώρα και να είστε έτοιμοι όταν τεθούν σε ισχύ οι νέοι νόμοι περί προστασίας δεδομένων.


περισσότερα σχόλια

Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
Βίντεο, Γενικός, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2 με την Google και consentmanager

Λάβετε μέρος στο αποκλειστικό μας διαδικτυακό σεμινάριο που φιλοξενείται από consentmanager σε συνεργασία με την Google στις 12 Ιουνίου 2024 στις 11:00 π.μ. CET. Λόγω της μεγάλης ζήτησης για πληροφορίες σχετικά με τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις της Google, αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα Google Consent Mode v2. Ο Dennis Gingele […]
Image for the anniversary of the GDPR on 25 May with
σωστά

6 χρόνια GDPR: Μια γιορτή για τον εκτεταμένο αντίκτυπό του

Πλησιάζουμε στην έκτη επέτειο, στις 25 Μαΐου 2024, του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) , ο οποίος έχει επηρεάσει τα πρότυπα προστασίας δεδομένων παγκοσμίως από την έναρξη ισχύος του στις 25 Μαΐου 2018. Ο GDPR όχι μόνο άλλαξε θεμελιωδώς την ασφάλεια και τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, αλλά ενίσχυσε επίσης τα δικαιώματα των […]