Νέος

Κατηγορία: η γνώση

Το καναδικό τοπίο προστασίας της ιδιωτικής ζωής το 2023 εξελίσσεται. Σε αυτό το άρθρο, σας παρέχουμε μια επισκόπηση των τελευταίων εξελίξεων στο καναδικό τοπίο προστασίας δεδομένων. Με αυτόν τον τρόπο, καλύπτουμε τις επερχόμενες απαιτήσεις απορρήτου στο Κεμπέκ, τους νέους κανονισμούς τεχνητής νοημοσύνης, ιδίως βάσει του νόμου περί απορρήτου των καταναλωτών (Bill C-27), και περαιτέρω ενημερώσεις … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Οι απαιτήσεις για τη συλλογή cookies και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων παγκοσμίως δεν ισχύουν μόνο για ιστότοπους. Η συμμόρφωση με τις εφαρμογές για κινητά είναι εξίσου σημαντική. Και για να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς εφαρμογών για κινητά, οι προγραμματιστές εφαρμογών και οι κάτοχοι εφαρμογών πρέπει να γνωρίζουν τους νόμους που ισχύουν για … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Στις αρχές Φεβρουαρίου, η ιταλική αρχή προστασίας δεδομένων Garante ζήτησε από το AI chatbot Replica να σταματήσει την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πολιτών. Ο σκοπός του λογισμικού AI ήταν να γίνει ένας εικονικός «φίλος AI» για κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που δεν απαιτούσαν επαλήθευση ηλικίας. Η DPA διαπίστωσε ότι το bot AI είχε επεξεργαστεί προσωπικά δεδομένα παιδιών χωρίς … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Εκτός από μια πολιτική απορρήτου, το banner cookie σε έναν ιστότοπο είναι ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο γενικής προστασίας δεδομένων, αλλά τα παράπονα για παραπλανητικά μπάνερ cookie αυξάνονται.Με τα πρόστιμα που επιβάλλονται για το 2022, βρισκόμαστε αυτήν τη στιγμή σε μια κατάσταση όπου οι χειριστές ιστοτόπων θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί κατά την πλοήγηση στο … Continue Reading

Κατηγορία: Νέος

(Ενημέρωση Ιανουαρίου 2023) Η βελγική αρχή προστασίας δεδομένων APD, σε μια διαδικασία που συνεχίζεται εδώ και μια καλή χρονιά, στις 02. Ο Φεβρουάριος του 2022 πήρε μια απόφαση. Το επεξηγηματικό κείμενο των περίπου 130 σελίδων δείχνει πολλές αδυναμίες του IAB TCF, αλλά και πολλές ευκαιρίες για μεταρρύθμιση. Είναι πλέον παράνομο το Πλαίσιο Διαφάνειας και Συναίνεσης; Τι πρέπει να λάβουν υπόψη οι εκδότες; Και πώς συνεχίζεται; Οι Συχνές Ερωτήσεις μας εξηγούν. Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Το IAB παρουσίασε το τελευταίο του πρότυπο τον Σεπτέμβριο: IAB GPP. Εδώ εξηγούμε τι κρύβεται πίσω από αυτό, πώς χρησιμοποιείται και γιατί η GPP γίνεται η αντικατάσταση του IAB TCF v3. IAB TCF v2 ως βάση Στην Ευρώπη, το πρότυπο IAB TCF v1 είναι το μέτρο όλων των πραγμάτων από το 2018 όσον αφορά τη … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Αναφορά ανιχνευτή με νέες λειτουργίες εργασιών Προκειμένου να κάνουμε την ανάλυση των δεδομένων CMP ακόμη πιο αποτελεσματική και να μην ξεχνάμε τις απαραίτητες προσαρμογές, εξοπλίσαμε την αναφορά ανιχνευτή με νέες και χρήσιμες πρόσθετες λειτουργίες. Παρόμοια με την αναφορά κινδύνου, με την αναφορά ανιχνευτή έχουμε πλέον αναλύσει ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα, πώς μπορείτε να το … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Μη χάσετε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο μας με θέμα “consentmanager: Αποτελεσματική χρήση λειτουργιών βελτιστοποίησης και αναφορών! Παρακάτω θα βρείτε τις λεπτομέρειες και την επιλογή εγγραφής στο webinar μας: Τι? consentmanager: Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά τις λειτουργίες βελτιστοποίησης και τις αναφορές Πότε? 09/02/2022 στις 10:00 π.μ Οπως και? Διαδικτυακό σεμινάριο μέσω Zoom Για ποιόν? Ανοιχτό σε όλους Γλώσσα? … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

Design Editor τώρα με βελτιωμένη χρηστικότητα Το πρόγραμμα επεξεργασίας σχεδίασής μας έχει εξοπλιστεί με νέες λειτουργίες. Οι χρήστες έχουν πλέον τη δυνατότητα να προσαρμόζουν το κείμενο και τις μεταφράσεις απευθείας στο banner cookie: Απλώς κάντε δεξί κλικ σε μια επικεφαλίδα ή κείμενο ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο και το πρόγραμμα επεξεργασίας όχι μόνο εμφανίζει τις ρυθμίσεις … Continue Reading

Κατηγορία: η γνώση

consentmanager τώρα με την ενσωμάτωση Welect Ο διαχειριστής συναίνεσης έρχεται τώρα με την ενσωμάτωση του Welect. Παρόμοια με το μοντέλο PUR (αποδοχή ή εγγραφή), οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ μιας επίσκεψης σε ιστότοπο που περιλαμβάνει παρακολούθηση και διαφημίσεων και μιας επίσκεψης σε ιστότοπο χωρίς εξατομικευμένες διαφημίσεις. Ωστόσο, το τελευταίο απαιτεί να προβάλετε … Continue Reading