Νέος

Newsletter 02/2022


Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την τελευταία ενημέρωση που κυκλοφόρησε! Μεταξύ πολλών νέων πραγμάτων, αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που είναι διαθέσιμα με τη νέα ενημέρωση:

Παράνομο #1: Οι γραμματοσειρές Google είναι παράνομες;

Στα τέλη Ιανουαρίου, το Περιφερειακό Δικαστήριο του Μονάχου έπρεπε να ασχοληθεί με το θέμα των γραμματοσειρών Google (ενσωμάτωση γραμματοσειρών σε ιστότοπο). Το δικαστήριο έκρινε ότι η ενσωμάτωση των γραμματοσειρών Google μέσω του διακομιστή της Google χωρίς συναίνεση ήταν παράνομη και επιδίκασε στον ενάγοντα αποζημίωση. Όπως έχετε συνηθίσει από το consentmanager, αντιδράσαμε άμεσα και στην ενημέρωση αυτού του μήνα δημιουργήσαμε τη δυνατότητα αποκλεισμού των γραμματοσειρών Google και άλλων εξωτερικών στοιχείων γραμματοσειράς και στυλ (αυτόματος αποκλεισμός: μενού> ΔΕΑ> Για να επεξεργαστείτε> Αλλες επιλογές> Αποκλείστε τα φύλλα στυλ ή αποκλείστε τα με μη αυτόματο τρόπο μέσω προσαρμογής κώδικα, δείτε τη βοήθεια).
Η σύστασή μας: Ενεργοποιήστε τον αποκλεισμό ή, το καλύτερο από όλα, απλώς κατεβάστε τις γραμματοσειρές και τοποθετήστε τις στον δικό σας διακομιστή.

Παράνομο #2: Το Google Analytics παράνομο;

Εκτός από το Google Fonts, πρόσφατα «πιάστηκε» και το Google Analytics: Στην Αυστρία, η αρχή προστασίας δεδομένων εκεί αποφάσισε σε μια περίπτωση ότι το Google Analytics δεν ήταν συμβατό με τις αρχές του GDPR, καθώς τα δεδομένα αποστέλλονται στις ΗΠΑ και δεν υπάρχει επαρκές επίπεδο προστασίας. Ως εκ τούτου, απαγορεύτηκε στον χειριστή του ιστότοπου να χρησιμοποιεί το Google Analytics (ειδικά επειδή χρησιμοποιήθηκε ανεπαρκές banner συναίνεσης σε αυτήν την περίπτωση). Λίγο αργότερα, οι ολλανδικές και γαλλικές αρχές προστασίας δεδομένων ακολούθησαν το παράδειγμά τους και αποφάνθηκαν επίσης ότι η (απροστάτευτη) ενοποίηση του Google Analytics δεν ήταν συμβατή με τον GDPR. Μπορεί να υποτεθεί ότι και άλλες κρατικές αρχές θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.
Η σύστασή μας: Χρησιμοποιήστε το Google Analytics μόνο με τη συγκατάθεσή σας ή αναζητήστε εναλλακτικές λύσεις που είναι φιλικές στην προστασία δεδομένων (π.χ. etracker ή Matomo).

Παράνομο #3: Παράνομο το IAB TCF;

Σάλο έχει προκαλέσει και η βελγική αρχή προστασίας δεδομένων. Αυτό έπρεπε να αποφασίσει για το πρότυπο IAB TCF. Η αρχή διαπίστωσε ότι υπό τις τρέχουσες συνθήκες, το Πλαίσιο Διαφάνειας και Συναίνεσης του IAB, καθώς και το IAB Europe ως διοικητικό όργανο πίσω από το πρότυπο, δεν πληρούν διάφορες προϋποθέσεις του GDPR. Το IAB έχει πλέον προθεσμία δύο μηνών για να αναπτύξει ένα «Σχέδιο Δράσης» με προτεινόμενες αλλαγές. Οι προτεινόμενες αλλαγές έχουν σκοπό να δείξουν πώς το TCF μπορεί να επανασχεδιαστεί ώστε να είναι συμβατό με το GDPR. Το IAB Europe άσκησε έκτοτε έφεση κατά της απόφασης. Έχουμε συγκεντρώσει περισσότερες λεπτομέρειες στις Συχνές Ερωτήσεις μας .
Η σύστασή μας: Εάν δεν έχετε καμία σχέση με τη διαδικτυακή διαφήμιση (π.χ. ηλεκτρονικό εμπόριο ή ιστότοπους εταιρειών), δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο IAB TCF. Αν δεν μπορείτε χωρίς αυτό, δεν πρέπει να πανικοβληθείτε τώρα, αλλά περιμένετε να δείτε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση.

Σκοποί & Sliders

Επίσης νέο αυτό το μήνα είναι η δυνατότητα αναδιάταξης και ταξινόμησης σκοπών: Απλώς “πατήστε” την καταχώριση και μετακινήστε την εκεί που πρέπει να εμφανίζεται.

Η δυνατότητα του ρυθμιστικού μας είναι επίσης νέα: Αντί να εμφανίζετε τους σκοπούς με πολλά πλαίσια ελέγχου στην πρώτη σελίδα του επιπέδου συναίνεσης, μπορείτε τώρα να χρησιμοποιήσετε ένα ρυθμιστικό. Στη συνέχεια, ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ πολλών θέσεων και έτσι να ενεργοποιήσει και να απενεργοποιήσει πολλούς σκοπούς ταυτόχρονα. Οι ρυθμίσεις για το ρυθμιστικό βρίσκονται στην περιοχή Μενού > Σκοποί στη λίστα σκοπών.

Περισσότερες νέες δυνατότητες και αλλαγές

Όπως πάντα, αυτόν τον μήνα κάναμε επίσης πολλές μικρές προσαρμογές χαρακτηριστικών. Υπάρχουν προσαρμογές κατά την αντιγραφή CMP και σχεδίων, νέες επιλογές για την αποθήκευση νομικών βάσεων και περισσότερες επιλογές κειμένου για εικόνες προεπισκόπησης.


περισσότερα σχόλια

Digital Services Act
σωστά

Ισχύει ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) και για την εταιρεία σας; Οι διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν επιπλέον υποχρεώσεις

Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες ορίζει πρόσθετες απαιτήσεις διαφάνειας για διαδικτυακές πλατφόρμες. Ο ορισμός της διαδικτυακής πλατφόρμας βάσει του DSA μπορεί να ισχύει για την επιχείρησή σας. Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να σας ζητηθεί να συμμορφωθείτε με τις πρόσθετες απαιτήσεις διαφάνειας του DSA. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε εάν η επιχείρησή σας εμπίπτει σε αυτήν […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Νέος

Κατάργηση των cookie τρίτων και προσαρμογή των ρυθμίσεων πεδίου συναίνεσης CMP

Η επικείμενη κατάργηση των cookies τρίτων σημαίνει μεγάλη αλλαγή στη χρήση των πεδίων συναίνεσης consentmanager συναίνεσης. Από τον Ιούνιο, consentmanager δεν θα ορίζει πλέον cookie τρίτου μέρους στον τομέα consentmanager .net . Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, ορισμένες από τις επιλογές εύρους συναίνεσης, όπως η συγκατάθεση για συγκεκριμένο λογαριασμό και η συναίνεση για συγκεκριμένη CMP, […]