Νέος

Ενημερωτικό δελτίο 01/2024


Καλώς ήρθες 2024!

Οι πρώτες μέρες του 2024 έχουν ήδη περάσει. Ελπίζουμε όλοι να ξεκινήσατε τη νέα χρονιά με υγεία και ευτυχία. Σας περιμένει ένας χρόνος με πολλές αλλαγές και καινοτομίες στο τοπίο προστασίας δεδομένων. Το 2024, consentmanager θα λάβει και πάλι υπόψη του όλες αυτές τις αλλαγές με μεγάλο ενθουσιασμό και θα αναπτύσσει συνεχώς την πλατφόρμα consentmanager . Ανυπομονήστε για μια συναρπαστική χρονιά μαζί μας το 2024. Η πρώτη νέα λειτουργία της CMP μας σας περιμένει ήδη.


Νέα δυνατότητα: Privacy Policy Generator

Με την τρέχουσα ενημέρωση, μια νέα δυνατότητα είναι διαθέσιμη σε εσάς στο CMP μας: τη δημιουργία δηλώσεων προστασίας δεδομένων. Η γεννήτρια σάς επιτρέπει να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε εύκολα την πολιτική απορρήτου σας. Περιλαμβάνει προπαρασκευασμένα πρότυπα κειμένου και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει πληροφορίες παρόχου στα κείμενα προστασίας δεδομένων. Τα πρότυπα κειμένου πληρούν επίσης τις απαιτήσεις της διεθνούς νομοθεσίας. Πείστε τον εαυτό σας για τα πλεονεκτήματα.

Είστε χρήστης του πακέτου Agency ή Enterprise ; Στη συνέχεια, θα βρείτε τη νέα λειτουργία απευθείας στο CMP στη νέα διεπαφή κάτω από το Μενού> ΔΕΑ> Πολιτική απορρήτου

Όλοι οι άλλοι χρήστες μπορούν να προσθέσουν ευέλικτα τη δημιουργία δηλώσεων προστασίας δεδομένων ως πρόσθετο κάτω από το μενού> λογαριασμός> Πρόσθετα:


Πολιτική συναίνεσης χρηστών στην ΕΕ της Google: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι εταιρείες τώρα

Σε ένα νέο άρθρο, εξετάζουμε την “Πολιτική συναίνεσης χρηστών στην ΕΕ” της Google και τι σημαίνει η συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και την Οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (Ηνωμένο Βασίλειο). . Συγκεκριμένα, εξηγούμε γιατί οι χρήστες του Google Ads πρέπει να συμμορφώνονται με τις οδηγίες και παρέχουμε μια λίστα ελέγχου που θα σας βοηθήσει να επιλέξετε ένα συμβατό εργαλείο CMP, ώστε να είστε πάντα ασφαλείς. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα: https://www. consentmanager .de/wissen/google-eu-user-consent-policy/


Λειτουργία συναίνεσης Google v2 2024 για χρήστες του Google Ads

Το τελευταίο μας άρθρο εξετάζει τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2, η οποία απευθύνεται ειδικά σε χρήστες του Google Ads (πρώην Adwords), καθώς και την κυκλοφορία της νέας Λειτουργίας συναίνεσης v2 στα τέλη του 2023 και τις σχετικές προθεσμίες για διαφημιστές που στοχεύουν τελικούς χρήστες στην Ευρώπη Οικονομικός Χώρος και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η προθεσμία εφαρμογής του Μαρτίου 2024 πλησιάζει και σε αυτό το άρθρο εξηγούμε το ρυθμιστικό πλαίσιο πίσω από αυτό το επείγον, συμπεριλαμβανομένου του νόμου για τις ψηφιακές αγορές, ο οποίος ορίζει σημαντικούς παίκτες όπως η Google ως «φύλακες». Διαβάστε το άρθρο μας τώρα και λάβετε προνοητικότητα σχετικά με αυτήν την αλλαγή με consentmanager για να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη μετάβαση στη Λειτουργία συναίνεσης Google v2 για ιστότοπους και εφαρμογές. Στο άρθρο του ιστολογίου: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-fuer-google-ads/


Ενημερώσεις σχετικά με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων σε όλο τον κόσμο που μπορεί να έχετε χάσει το 2023

Καθώς ξεκινάμε το νέο έτος, σας προσφέρουμε μια ανανέωση σχετικά με τις αλλαγές του διεθνούς δικαίου που μπορεί να χάσατε τον περασμένο χρόνο. Εάν η εταιρεία σας δραστηριοποιείται παγκοσμίως ή ακόμα και σε χώρες όπως οι ΗΠΑ ή χώρες όπως η Νότια Κορέα ή η Σαουδική Αραβία, θα πρέπει να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις προστασίας δεδομένων και να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος ή η εφαρμογή σας συμμορφώνεται.

Ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Γιούτα (UCPA) τίθεται σε ισχύ τον Δεκέμβριο του 2023

Ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Γιούτα (UCPA) ψηφίστηκε το 2022, αλλά τέθηκε σε ισχύ τον Δεκέμβριο του 2023. Παρόμοια με άλλους νόμους περί απορρήτου στις Ηνωμένες Πολιτείες, θεσπίζει σημαντικούς νόμους για την προστασία των προσωπικών πληροφοριών των κατοίκων. Βασικά σημεία: Το UCPA παρέχει στους καταναλωτές ορισμένα δικαιώματα σχετικά με τα προσωπικά τους στοιχεία. Αυτά τα δικαιώματα περιλαμβάνουν πρόσβαση και διαγραφή προσωπικών δεδομένων, αντίρρηση σε ορισμένες πρακτικές συλλογής και χρήσης δεδομένων και λήψη αντιγράφου των δεδομένων σας σε χρησιμοποιήσιμη μορφή.

Ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών του Όρεγκον τίθεται σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2024

Ο νόμος περί απορρήτου δεδομένων καταναλωτών του Όρεγκον (OCDPA), που υπογράφηκε τον Ιούλιο του 2023, θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2024. Μερικά βασικά σημεία: Το OCDPA δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής και λήψης αντιγράφου των προσωπικών τους στοιχείων. Επιπλέον, οι μηχανισμοί εξαίρεσης πρέπει να είναι φιλικοί προς τον καταναλωτή και να χρησιμοποιούν σήμα προτίμησης έως την 1η Ιανουαρίου 2026. Οι υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων πρέπει επίσης να λάβουν μέτρα για να διασφαλίσουν ότι τα «αποπροσδιορισμένα» (ανώνυμα) δεδομένα δεν μπορούν να συνδεθούν με άτομα.

Ενημέρωση σχετικά με τον τροποποιημένο PIPA της Νότιας Κορέας τον Σεπτέμβριο του 2023

Η Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Πληροφοριών της Νότιας Κορέας (PIPC) ανακοίνωσε την υιοθέτηση τροποποιήσεων στον Νόμο για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (PIPA) τον Σεπτέμβριο του 2023. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν διευρυμένες απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν οι εταιρείες κατά τη μεταφορά προσωπικών δεδομένων στο εξωτερικό, καθώς και την εξουσία του PIPC να διακόπτει τις μεταφορές στο εξωτερικό εάν το κρίνει απαραίτητο σε ορισμένες περιπτώσεις. Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η βελτιωμένη προστασία των προσωπικών δεδομένων των παιδιών. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων πρέπει να προβλέπει διαδικασία επαλήθευσης του νόμιμου κηδεμόνα ή εκπροσώπου παιδιού ηλικίας κάτω των 14 ετών. Αυτός ο εκπρόσωπος θα πρέπει να μπορεί να συναινέσει ή να αντιταχθεί στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για λογαριασμό του παιδιού.

Το PDPL της Σαουδικής Αραβίας τέθηκε σε ισχύ τον Σεπτέμβριο του 2023

Ο νόμος για την προστασία των προσωπικών δεδομένων της Σαουδικής Αραβίας (PDPL) τέθηκε σε ισχύ στις 14 Σεπτεμβρίου 2023. Αυτός ο νόμος περί προστασίας δεδομένων υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της σαφούς συναίνεσης από τα υποκείμενα των δεδομένων, ιδίως κατά την επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων ή για σκοπούς άμεσου μάρκετινγκ. Το PDPL απαιτεί επίσης από τους οργανισμούς να διενεργούν εκτίμηση επιπτώσεων στην προστασία δεδομένων σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως κατά τη χρήση νέων τεχνολογιών. Μια σημαντική απαίτηση για ορισμένους οργανισμούς και κλάδους που καλύπτονται από το PDPL είναι η εφαρμογή πιο περιοριστικών μέτρων κατά την επεξεργασία δεδομένων υγείας και πίστωσης.


Περισσότερες τροποποιήσεις και προσαρμογές τον Ιανουάριο

Τον Ιανουάριο, μεταξύ άλλων, έγιναν οι ακόλουθες προσαρμογές και διορθώθηκαν τα λάθη:
Έγιναν διάφορες βελτιστοποιήσεις, ιδιαίτερα στον τομέα της εμπειρίας χρήστη. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, βελτιώσεις στη λίστα παρόχων, στη λίστα cookie και χρέωσης, καθώς και σε χρήστες και ομάδες χρηστών. Επιπλέον, κατέστη δυνατή η ταξινόμηση διαφόρων πινάκων και το upload/download μεταφραστικών κειμένων.
Περισσότερες καινοτομίες και βελτιστοποιήσεις μπορείτε να βρείτε στο πλήρες αρχείο καταγραφής κυκλοφορίας:

Μητρώο έκδοσης

  • Νέο: Ενσωμάτωση Generator Πολιτικής Απορρήτου
  • Προσθήκη προεπιλεγμένης περιγραφής σκοπού
  • Βελτιώσεις UX σελίδας σκοπών
  • Βελτιώσεις UX στη λίστα προμηθευτών
  • Βελτίωση UX λίστας cookies
  • Βελτιώσεις UX λογαριασμού
  • Τα τιμολόγια λίστα βελτιώσεων UX
  • Χρήστες / Ομάδες χρηστών Βελτιώσεις UX
  • Βελτιώσεις UX ασφαλείας
  • Βελτιώσεις CMP Modal UX
  • Βελτιώσεις σχεδιασμού Modal UX
  • Βελτιώσεις UX Αναφοράς Βελτιστοποίησης
  • Να επιτρέπεται η ταξινόμηση των πινάκων
  • Προσθήκη φίλτρου ομάδας στο Design modal
  • Αναπτυσσόμενη αναζήτηση στο βασικό στοιχείο
  • Η σελιδοποίηση δεν ενημερώθηκε κατά τη διαγραφή
  • Να επιτρέπεται η λήψη/μεταφόρτωση εάν υπάρχουν μεταφραστικά κείμενα
  • Διορθώστε τον έλεγχο κινδύνου χωρίς περιγραφή σκοπού
  • Δημοσίευση δικαιωμάτων που λείπουν στο νέο σχέδιο
  • Οδηγίες ενσωμάτωσης Βελτιώσεις UX

περισσότερα σχόλια

Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
Βίντεο, Γενικός, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2 με την Google και consentmanager

Λάβετε μέρος στο αποκλειστικό μας διαδικτυακό σεμινάριο που φιλοξενείται από consentmanager σε συνεργασία με την Google στις 12 Ιουνίου 2024 στις 11:00 π.μ. CET. Λόγω της μεγάλης ζήτησης για πληροφορίες σχετικά με τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις της Google, αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα Google Consent Mode v2. Ο Dennis Gingele […]
Image for the anniversary of the GDPR on 25 May with
σωστά

6 χρόνια GDPR: Μια γιορτή για τον εκτεταμένο αντίκτυπό του

Πλησιάζουμε στην έκτη επέτειο, στις 25 Μαΐου 2024, του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) , ο οποίος έχει επηρεάσει τα πρότυπα προστασίας δεδομένων παγκοσμίως από την έναρξη ισχύος του στις 25 Μαΐου 2018. Ο GDPR όχι μόνο άλλαξε θεμελιωδώς την ασφάλεια και τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, αλλά ενίσχυσε επίσης τα δικαιώματα των […]