Νέος

Προηγμένη διαχείριση συναίνεσης: Αυτές είναι οι λειτουργίες που πρέπει να γνωρίζετε


μπισκότα πανό

Οι απλούστεροι μηχανισμοί συναίνεσης μπορεί να είναι επαρκείς για μικρές επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες. Αυτό ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησής σας ή τους κανονισμούς με τους οποίους πρέπει να συμμορφωθείτε. Το εργαλείο σας θα πρέπει να μπορεί να δημιουργεί ένα banner cookie και να εκτελεί βασικές λειτουργίες όπως: Β. τον αυτόματο αποκλεισμό των cookies και τη λήψη συναίνεσης που απαιτεί ο GDPR από όλους τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν μη απαραίτητα cookies. Αυτές είναι οι βασικές λειτουργίες που πρέπει να παρέχουν τα εργαλεία συναίνεσης cookie.

Ωστόσο, οι προηγμένες λειτουργίες όχι μόνο σας βοηθούν να συμμορφώνεστε με διάφορους διεθνείς νομικούς κανονισμούς παγκοσμίως (εάν είναι απαραίτητο). Σας βοηθούν επίσης να συλλέγετε συγκεκριμένες πληροφορίες για τους πελάτες σας για να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις τους και να δοκιμάσετε διαφορετικές διαδικτυακές εμπειρίες που μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας.

Ας δούμε τις 4 προηγμένες δυνατότητες που προσφέρει ένα εργαλείο όπως consentmanager και γιατί είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις δυνατότητες ως σημείο εκκίνησης για την επιλογή του καλύτερου εργαλείου συναίνεσης για την επιχείρησή σας.

4 Προηγμένες δυνατότητες μιας πλατφόρμας διαχείρισης συναίνεσης

Τακτική σάρωση για cookies

Τα περισσότερα εργαλεία ανιχνεύουν τον ιστότοπό σας όταν τον ρυθμίζετε για πρώτη φορά. Ο ανιχνευτής σαρώνει έναν ιστότοπο και προσδιορίζει τα διαφορετικά cookies που χρησιμοποιούνται. Αυτό σας επιτρέπει ως εταιρεία να κατανοήσετε ακριβώς τι είδους cookies χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό σας. Αυτό, με τη σειρά του, σας επιτρέπει να παρουσιάζετε με ακρίβεια αυτές τις πληροφορίες στους επισκέπτες ή τους χρήστες του ιστότοπού σας, εφαρμόζοντας έτσι τη σημαντική απαίτηση του GDPR για ενημερωμένη συγκατάθεση. Εκτός από τη συμμόρφωση, αυτό προάγει επίσης τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των χρηστών.

Αλλά ξέρατε επίσης ότι είναι σημαντικό να ανιχνεύετε τον ιστότοπό σας τακτικά; Για να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να συμμορφωθούν με τους συνεχώς μεταβαλλόμενους κανονισμούς απορρήτου, το δωρεάν ενσωματωμένο ρομπότ cookie ή το “spider” ταξινομεί αυτόματα τα cookies που βρίσκονται στον ιστότοπό σας στη βάση δεδομένων μας με περισσότερα από 3 εκατομμύρια cookies. Το σύστημα του consentmanager ταξινομεί επίσης τους παρόχους στους οποίους ανήκουν τα στοιχεία στον ιστότοπό σας στη βάση δεδομένων μας με περισσότερους από 2500 παρόχους. Το δωρεάν πρόγραμμα σάς προσφέρει μία ανίχνευση την εβδομάδα, ενώ το πρόγραμμα με τη χαμηλότερη πληρωμή προσφέρει αυτήν τη στιγμή 3 ανιχνεύσεις την ημέρα.

Το ιδιαίτερο με αυτό το πρόγραμμα ανίχνευσης είναι ότι μπορεί επίσης να έχει πρόσβαση σε περιοχές σύνδεσης και περιοχές περιορισμένης πρόσβασης , όπως δοκιμαστικές σελίδες, συνδέσεις, σελίδες ολοκλήρωσης αγοράς, κ.λπ. περιορισμούς.

Μπόνους: Θέλετε να μάθετε τι πρέπει να κάνετε εάν ένας ανιχνευτής αναφέρει προβλήματα; Διαβάστε τις βήμα προς βήμα οδηγίες μας εδώ

Λειτουργία σταδιοποίησης: Ένα πεδίο δοκιμής

Η λειτουργία σταδίου στο consentmanager είναι σαν ένα ελεγχόμενο πεδίο δοκιμής. Σας επιτρέπει να προσομοιώνετε και να αξιολογείτε τον αντίκτυπο των αλλαγών στο banner cookie πριν τις διαθέσετε στο ζωντανό περιβάλλον. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι οι αλλαγές στο banner σας δεν επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία χρήστη ή τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς. Ένα πολύτιμο εργαλείο εάν αναζητάτε μια ισορροπία μεταξύ της συμμόρφωσης και της απρόσκοπτης αλληλεπίδρασης με τον χρήστη!

Για να δείξετε πώς λειτουργεί συνήθως στο consentmanager , ακολουθεί ένα βήμα προς βήμα παράδειγμα:

  1. Δημιουργήστε το CMP σας και ενεργοποιήστε τη σταδιοποίηση.
  2. Ενσωματώστε τον κώδικα σταδίου στον δοκιμαστικό σας ιστότοπο και τον ζωντανό κώδικα στον δημόσιο ιστότοπο σας.
  3. Κάντε τις αλλαγές που θέλετε, π.χ. Β. Προσθήκη νέων εμπόρων, αλλαγή του νομικού σκοπού ή των ρυθμίσεων banner cookie κ.λπ.
  4. Κάντε κλικ στην επιλογή Δημοσίευση και οι αλλαγές θα αντιγραφούν από την έκδοση σταδίου στο ζωντανό CMP.
  5. Τέλος, κάντε κλικ στο κουμπί Κάντε τις αλλαγές ζωντανά. Αυτό θα ενεργοποιήσει τις αλλαγές στο ζωντανό περιβάλλον, ώστε να είναι άμεσα ορατές στον ιστότοπό σας χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε (χωρίς να πιέσετε, ο χρόνος αναμονής είναι συνήθως 20-30 λεπτά).

Προηγμένη δυνατότητα στόχευσης

Η δυνατότητα στόχευσης παρέχει μια εξατομικευμένη προσέγγιση στις ειδοποιήσεις συναίνεσης. Αναλύοντας τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών, αυτή η δυνατότητα προσαρμόζει τις ειδοποιήσεις συναίνεσης/τα banner για τα cookie στις προτιμήσεις του χρήστη. Το αποτέλεσμα: Η πιθανότητα θετικής συναίνεσης αυξάνεται και η εμπειρία χρήστη βελτιώνεται. Για τις εταιρείες, αυτό σημαίνει αποτελεσματικότερη χρήση των δεδομένων και καλύτερη συμμόρφωση με τις δηλώσεις συναίνεσης.

Έτσι λειτουργεί ο consentmanager με τη στόχευση:

Εάν έχετε περισσότερα από ένα σχέδια banner cookie και έχει ρυθμιστεί με στόχευση, το σύστημα consentmanager θα εξετάσει αυτά τα σχέδια και θα ελέγξει ποιο λειτουργεί καλύτερα για κάθε επισκέπτη στον ιστότοπό σας, ανάλογα με διάφορους παράγοντες προτεραιότητας, όπως η τοποθεσία, συσκευή που χρησιμοποιείται, γλώσσα και άλλα. Για παράδειγμα, εάν η στόχευσή σας για το banner cookie “A” δεν είναι κατάλληλη για τον τρέχοντα επισκέπτη, το θέμα “A” δεν θα χρησιμοποιηθεί και τα άλλα θέματα που δημιουργήσατε θα ελεγχθούν. Φυσικά, αυτό εξαρτάται από τις ρυθμίσεις που θα επιλέξετε! Η εναλλακτική σχεδίαση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν η στόχευση δεν ταιριάζει με τον τρέχοντα επισκέπτη στον ιστότοπό σας, με αποτέλεσμα η CMP να εμφανίζει την εναλλακτική σχεδίαση στον επισκέπτη.

Εντός των επιλογών στόχευσης, οι χρήστες consentmanager μπορούν να επιλέξουν από μια ποικιλία επιλογών, όπως χώρα, γλώσσα, τύπο συσκευής, λειτουργικό σύστημα, πρόγραμμα περιήγησης, τύπο παράδοσης, τομείς, κανονισμούς, στόχευση ATT και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, τον εναλλακτικό σχεδιασμό. Μια οπτική αναπαράσταση των επιλογών στόχευσης στον πίνακα ελέγχου consentmanager μπορεί να βρεθεί παρακάτω:

Παράδειγμα: Στοχεύστε ένα θέμα για να χρησιμοποιήσετε αυτό το θέμα μόνο για μια συγκεκριμένη ομάδα επισκεπτών. Για παράδειγμα, εμφανίστε το θέμα Α μόνο για χρήστες κινητών, το θέμα Β μόνο για χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών και το θέμα Γ μόνο για χρήστες tablet.

Για περισσότερες συμβουλές και σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη στόχευση, ανατρέξτε στον οδηγό μας εδώ:
https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-targetings

Λειτουργία επαλήθευσης ηλικίας

Η δυνατότητα επαλήθευσης ηλικίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για προϊόντα και υπηρεσίες που πρέπει να συμμορφώνονται με κανονισμούς που αφορούν την ηλικία. Διασφαλίζει τη συμμόρφωση με την επαλήθευση της ηλικίας ενός χρήστη πριν από τη συνέχιση της συλλογής δεδομένων. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στον οργανισμό σας να μετριάσει τους νομικούς κινδύνους και να αποδείξει τη δέσμευσή του για υπεύθυνη χρήση δεδομένων. Αυτό όχι μόνο προστατεύει τους χρήστες, αλλά διατηρεί επίσης την ακεραιότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας σας.

Ορισμένοι νόμοι, όπως η ολλανδική απαγόρευση της μη στοχευμένης διαφήμισης για τυχερά παιχνίδια στο διαδίκτυο για την πρόληψη του εθισμού των ανηλίκων στον τζόγο, απαιτούν επαλήθευση ηλικίας για ιστότοπους που προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία.

συμπέρασμα

Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να χρησιμεύσουν ως γερά θεμέλια για την επιλογή του ιδανικού εργαλείου διαχείρισης συναίνεσης για τις μοναδικές επιχειρηματικές σας ανάγκες. Σας επιτρέπουν να δοκιμάσετε και να προσαρμόσετε τις διαδικτυακές εμπειρίες για να βελτιώσετε τις επιχειρηματικές σας στρατηγικές.

Εάν η επιχείρησή σας θα μπορούσε να επωφεληθεί από οποιαδήποτε από αυτές τις προηγμένες λειτουργίες, επικοινωνήστε με έναν από τους ειδικούς μας σήμερα ή απλώς δοκιμάστε μόνοι σας το δωρεάν banner μας για cookie. Ξεκινήστε εδώ!


περισσότερα σχόλια

Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
Βίντεο, Γενικός, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2 με την Google και consentmanager

Λάβετε μέρος στο αποκλειστικό μας διαδικτυακό σεμινάριο που φιλοξενείται από consentmanager σε συνεργασία με την Google στις 12 Ιουνίου 2024 στις 11:00 π.μ. CET. Λόγω της μεγάλης ζήτησης για πληροφορίες σχετικά με τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις της Google, αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα Google Consent Mode v2. Ο Dennis Gingele […]
Image for the anniversary of the GDPR on 25 May with
σωστά

6 χρόνια GDPR: Μια γιορτή για τον εκτεταμένο αντίκτυπό του

Πλησιάζουμε στην έκτη επέτειο, στις 25 Μαΐου 2024, του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) , ο οποίος έχει επηρεάσει τα πρότυπα προστασίας δεδομένων παγκοσμίως από την έναρξη ισχύος του στις 25 Μαΐου 2018. Ο GDPR όχι μόνο άλλαξε θεμελιωδώς την ασφάλεια και τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων, αλλά ενίσχυσε επίσης τα δικαιώματα των […]