Γενικός

IAB TCF 2.2: Όλα τα γεγονότα, το χρονοδιάγραμμα και πώς να το χρησιμοποιήσετε τώρα


Το IAB κυκλοφόρησε την τελευταία του έκδοση του Πλαισίου Διαφάνειας και Συναίνεσης (IAB TCF 2.2) και φέρνει μαζί του ορισμένες σημαντικές αλλαγές για τους εκδότες.

Τι είναι το IAB TCF;

Το IAB TCF είναι ένα πλαίσιο οδηγιών και τεχνικών προτύπων που επιτρέπει στους εκδότες και τους παρόχους να συλλέγουν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες συναίνεσης ή με απλά λόγια: Το TCF είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας πάροχος (π.χ. ένας διαφημιζόμενος στον ιστότοπό σας) κατανοεί ποιες αποφάσεις λαμβάνονται από τους επισκέπτες . Το TCF τυποποιεί τη συλλογή, την επικοινωνία και την κατανόηση των πληροφοριών συναίνεσης. Αυτό επιτρέπει στον πάροχο να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του, π.χ. Β. Για την εμφάνιση μη εξατομικευμένων διαφημίσεων αντί για εξατομικευμένες διαφημίσεις βάσει δεδομένων.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσω το IAB TCF στον ιστότοπό μου;

Κατ’ αρχήν, όλες οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες υποστηρίζουν το IAB TCF ως Standard και συμμετέχουν ως προμηθευτές στην παγκόσμια λίστα προμηθευτών TCF (GVL). Για να εμφανίσουν τις διαφημίσεις τους, αυτές οι εταιρείες βασίζονται στα σήματα που λαμβάνουν μέσω του IAB TCF. Εάν αυτά τα σήματα συναίνεσης (η λεγόμενη “συμβολοσειρά TC”) λείπουν, οι περισσότεροι διαφημιστές αρνούνται να εμφανίσουν οποιαδήποτε διαφήμιση . Ως εκδότης, εάν δεν χρησιμοποιείτε το TCF, είναι πιθανό να χάσετε έσοδα από διαφημίσεις στον ιστότοπό σας.

Τι σχέση έχει το IAB TCF με την Google;

Η Google είναι μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο. Με υπηρεσίες όπως το Google AdWords, το Google AdSense, το Google Ad Manager, το Google AdMob ή το Google AdX, η Google διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για τους περισσότερους ιστότοπους όσον αφορά τη διαφήμιση στον ιστότοπό τους. Πρόσφατα , η Google ανακοίνωσε ότι θα αυστηροποιήσει την πολιτική διαφήμισης και θα προβάλλει διαφημίσεις μόνο όταν υπάρχει έγκυρο σήμα IAB TCF 2.2 . Αυτό επηρεάζει τις πλατφόρμες AdSense, Ad Mob ή Ad Manager για χρήστες στον ΕΟΧ και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ το 4ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους . Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές που θέλουν να εμφανίζουν διαφημίσεις Google πρέπει να εφαρμόζουν ένα CMP που υποστηρίζει το IAB TCF 2.2 και είναι πιστοποιημένο από την Google .

Είναι πιστοποιημένο consentmanager Google TCF 2.2;

Ναι, consentmanager έχει ήδη περάσει από τη διαδικασία πιστοποίησης τόσο για την πιστοποίηση IAB TCF όσο και για την πιστοποίηση Google TCF.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ TCF 2.0/2.1 και 2.2;

Το IAB TCF 2.0 δημοσιεύτηκε το 2019. Λόγω της σύγκρουσης με το βελγικό APD, το IAB κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του IAB (έκδοση 2.2) για να αντιμετωπίσει ορισμένα από τα ζητήματα που τέθηκαν. Οι κύριες διαφορές είναι:

  • Υψηλότερες απαιτήσεις για εμφανιζόμενες πληροφορίες για παρόχους (π.χ. κατηγορίες δεδομένων, περίοδοι διατήρησης, …)
  • Υψηλότερες απαιτήσεις έννομου συμφέροντος και αφαίρεση έννομου συμφέροντος για συγκεκριμένους σκοπούς
  • Κατάργηση ορισμένων τεχνικών χαρακτηριστικών (π.χ. εντολή IAB TCF CMP API getTCData)

Για έναν κάτοχο ιστότοπου ή εφαρμογής, οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές δεν θα έχουν κανένα αντίκτυπο εκτός από μια μικρή αλλαγή στις πληροφορίες που εμφανίζονται.

Χρονοδιάγραμμα: πότε μπορώ να ξεκινήσω; Πότε πρέπει να αρχίσω να το χρησιμοποιώ;

Το “παλιό” TCF 2.0/2.1 εξακολουθεί να ισχύει και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι το τέλος της μεταβατικής περιόδου, η οποία παρατάθηκε έως τις 20 Νοεμβρίου 2023 . Από αυτό το σημείο και μετά, ισχύει μόνο το TCF 2.2. Ο consentmanager έχει ήδη αρχίσει να υποστηρίζει το TCF 2.2 – οι ιστότοποι μπορούν ήδη να αλλάξουν από 2.0 σε 2.2 εάν είναι απαραίτητο .

Όμως: Όλοι οι πάροχοι πρέπει να ενημερώσουν την εγγραφή τους στο IAB GVL. Επιπλέον, οι πάροχοι πρέπει να ενημερώσουν την τεχνολογία τους για να κατανοήσουν και να υποστηρίξουν τα σήματα TCF 2.2. Αυτό απαιτεί μια μη αυτόματη διαδικασία με τους περισσότερους παρόχους και επομένως απαιτεί χρόνο. Ως εκ τούτου, είναι αναμενόμενο ότι πολλοί πάροχοι θα χρειαστούν χρόνο για να προσαρμοστούν. Επομένως, σας συνιστούμε να μην μεταβείτε στο IAB TCF 2.2 πριν από τον Νοέμβριο , καθώς αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλειες διαφημιστικών εσόδων για τους εκδότες.

Πώς μπορώ να ξεκινήσω;

Εάν θέλετε να μετακινηθείτε στο TCF 2.2, μπορείτε να το κάνετε στον λογαριασμό consentmanager μεταβαίνοντας στη διεύθυνση:

μενού (παλιά προβολή).> ΔΕΑ> Επεξεργασία> Αλλες επιλογές> IAB TCF:

(νέα προβολή) μενού> ΔΕΑ> Αλλες επιλογές> IAB TCF:

Θα ερωτηθούν ξανά όλοι οι χρήστες εάν κάνω αναβάθμιση σε TCF 2.2;

Οχι. Τα παλιά σήματα συναίνεσης εξακολουθούν να ισχύουν και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται από τη ΔΕΑ μετά τον Νοέμβριο του 2023.

Γιατί υπάρχουν νέοι πωλητές με την αναβάθμιση; Ειναι ΕΝΤΑΞΕΙ αυτο?

Δεν είναι όλοι οι πάροχοι που ήταν εγγεγραμμένοι στο IAB TCF 2.0 επίσης εγγεγραμμένοι στο 2.2. Με τη μετάβαση στο 2.2, αυτοί οι πάροχοι έχουν πλέον χάσει την ιδιότητά τους ως παρόχων IAB. Αυτό σημαίνει ότι το αναγνωριστικό IAB έχει χαθεί (αναγνωριστικό χωρίς “s” ή “c” μπροστά) και μόνο το αναγνωριστικό συστήματος (αυτό με ένα “s” μπροστά) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον πάροχο.

Δυστυχώς, αυτό σημαίνει επίσης ότι χάνεται η αυτόματη εκχώρηση σκοπών. Αυτό σημαίνει ότι οι σχετικοί πάροχοι πρέπει τώρα να εκχωρηθούν χειροκίνητα σε έναν σκοπό.


περισσότερα σχόλια

Webinar mit Google: Google Consent Mode v2 verstehen und nahtlos integrieren
Βίντεο

Webinar με την Google: Κατανόηση και απρόσκοπτη ενσωμάτωση Google Consent Mode v2

Λόγω της μεγάλης ζήτησης για πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση και την αντιμετώπιση των νέων απαιτήσεων του Google Consent Mode v2, consentmanager μαζί με την Google, φιλοξένησε άλλο ένα διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με αυτό το θέμα στις 12 Ιουνίου 2024. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα γερμανικά. Σας έλειψε; Κανένα πρόβλημα! Το PDF για το διαδικτυακό […]
Νέος

Ενημερωτικό δελτίο 05/2024

Νέα ενοποίηση για το Slack, το MS Teams και άλλα Με την τρέχουσα ενημέρωση, μια νέα λειτουργία ενσωμάτωσης για τα Slack, MS Teams, Zapier και n8n είναι πλέον διαθέσιμη στο σύστημα. Η λειτουργία σάς ειδοποιεί εύκολα στο Slack, στο Teams ή σε οποιοδήποτε άλλο εργαλείο για σημαντικές αλλαγές και νέα (π.χ. νέα cookie που βρέθηκαν) […]