Κάντε το Facebook Pixel GDPR συμβατό

Ο Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) έχει τεθεί σε ισχύ από τις 25 Μαΐου 2018. Έχει σημαντικό αντίκτυπο στην προστασία δεδομένων στον διαδικτυακό χώρο. Αυτό ισχύει για ιστότοπους και ηλεκτρονικά καταστήματα καθώς και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το cookie pixel του Facebook επηρεάζεται επίσης από τη μεταρρύθμιση της προστασίας δεδομένων της ΕΕ, η οποία ορίζει περίπλοκους κανονισμούς για τα cookies και την προστασία δεδομένων. Μια σημαντική ρύθμιση σε αυτό το πλαίσιο είναι η συναίνεση των χρηστών που επηρεάζονται από την παρακολούθηση από τα pixel.

Αυτό το άρθρο σας προσφέρει μια πολύτιμη περίληψη του εξαιρετικά επίκαιρου θέματος του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να κάνετε το Facebook Pixel GDPR συμβατό. Έχετε ερωτήσεις; Ως επαγγελματίας πάροχος διαχείρισης συναίνεσης (CMP), ο Consentmanager είναι ειδικός σε όλα τα θέματα που σχετίζονται με τα εικονοστοιχεία και τα cookie του Facebook.

Τι ρυθμίζει ο GDPR;

Ακόμη και χρόνια μετά την εισαγωγή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων της ΕΕ, πολλοί χειριστές εμπορικών ιστότοπων εξακολουθούν να μην γνωρίζουν ποια είναι η σχέση μεταξύ των κανόνων και του cookie pixel του Facebook ειδικότερα και της διαδικτυακής παρακολούθησης γενικά. Επομένως, αυτή η πρώτη ενότητα σάς παρέχει μια επισκόπηση της σύνδεσης μεταξύ του Facebook Pixel και του απορρήτου.

Ο GDPR αναπτύχθηκε για την προστασία των προσωπικών δεδομένων όλων των ανθρώπων που έρχονται σε επαφή με εταιρείες, δημόσιους οργανισμούς, ιδρύματα, συλλόγους, ενώσεις και άλλα παρόμοια ιδρύματα. Η συλλογή, η επεξεργασία, η αποθήκευση και η διαγραφή αυτών των δεδομένων – συμπεριλαμβανομένου του cookie pixel του Facebook – υπόκειται πλέον σε ολοκληρωμένους κανονισμούς. Η μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς του GDPR, ο οποίος συμπληρώνει τον Ομοσπονδιακό Νόμο για την Προστασία Δεδομένων (BDSG) στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας, ενδέχεται να υπόκειται σε αυστηρές κυρώσεις. Επομένως, συνιστάται να γνωρίζετε και να ακολουθείτε επακριβώς τους κανονισμούς εάν θέλετε να κάνετε το Facebook Pixel GDPR συμβατό. Αυτό το άρθρο προορίζεται να σας υποστηρίξει στη νομικά συμβατή εφαρμογή.

Facebook Pixel και GDPR – έτσι συνδέονται τα πάντα

Τι σχέση έχει το pixel του Facebook με τον GDPR; Πανεύκολα! Το εικονοστοιχείο Facebook μπορεί να τορπιλίσει τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων εάν η παρακολούθηση δεν χρησιμοποιείται με νομικά ασφαλή τρόπο.

Τι ακριβώς είναι όμως αυτή η παρακολούθηση;

Παρακολούθηση στο Διαδίκτυο σημαίνει ότι οι διαχειριστές ιστοτόπων χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία για να ακολουθούν τα «ίχνη σερφ» των χρηστών. Συγκεκριμένα, συλλέγουν δεδομένα από χρήστες, τα οποία χρησιμοποιούν για να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με το πρόσωπο και τη συμπεριφορά τους . Σκοπός τέτοιων μέτρων είναι να καταστήσουν το διαδικτυακό μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικό για την ομάδα-στόχο και, φυσικά, να δημιουργήσουν περισσότερες πωλήσεις ως αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, μπορεί να προσδιοριστεί εάν το κλικ σε μια διαφήμιση προκάλεσε την αγορά του αντίστοιχου προϊόντος.

Το πρόβλημα με την παρακολούθηση είναι τα ευαίσθητα δεδομένα που συλλέγονται μέσω μεθόδων όπως το cookie pixel του Facebook. “Ευαίσθητο” σε αυτό το πλαίσιο σημαίνει ότι το άτομο πίσω από τον χρήστη θα μπορούσε να ταυτιστεί μαζί του. Αυτό είναι δυνατό χρησιμοποιώντας προσωπικά δεδομένα, αλλά και, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση IP του υπολογιστή ή του smartphone που χρησιμοποιείται. Και αυτό ακριβώς δεν επιτρέπεται, γι’ αυτό και για το Facebook pixel cookie απαιτείται η «συγκατάθεση», δηλαδή η συναίνεση των ενδιαφερομένων.

Συμμορφώνεται ο ιστότοπός σας; Μάθετε με τη λίστα ελέγχου μας

Λήψη λίστας ελέγχου

Η άδεια από τους χρήστες είναι το be-all και το end-all

Ένας από τους βασικούς κανόνες του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, ο οποίος φυσικά καλύπτει και το θέμα του Facebook Pixel και του GDPR, είναι ότι ο χρήστης πρέπει να δίνει πάντα την άδειά του εάν τα δεδομένα του αποθηκεύονται. Και: Εάν κάνει διαθέσιμα τα δεδομένα του, έχει επίσης το δικαίωμα να διαγραφούν ξανά τα περισσότερα από αυτά. Στο πλαίσιο αυτό, ο GDPR προβλέπει το λεγόμενο « δικαίωμα στη λήθη» . Αλλά αυτό ακριβώς είναι το προβληματικό. Τελικά, πώς μπορεί κάποιος να διεκδικήσει τέτοια δικαιώματα αν δεν γνωρίζει καν ότι συλλέγονται δεδομένα από αυτόν; Επειδή η παρακολούθηση από το cookie pixel του Facebook είναι κάτι που πολλοί χρήστες δεν παρατηρούν καν. Και γι’ αυτό ακριβώς είναι δύσκολο να ρυθμίσετε το Facebook Pixel GDPR συμβατό.

Facebook Pixel Privacy

Η κριτική που έχει ασκηθεί στο pixel είναι ότι τα cookies παρακολούθησης διαβάζουν προσωπικά δεδομένα – χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη. Και για ένα cookie pixel του Facebook, η συναίνεση του χρήστη είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Ο GDPR το ρυθμίζει ξεκάθαρα στην παράγραφο 13 του συνολικού συνόλου κανόνων:

Υποχρέωση παροχής πληροφοριών κατά τη συλλογή προσωπικών δεδομένων από το υποκείμενο των δεδομένων

Εάν συλλέγονται προσωπικά δεδομένα από το υποκείμενο των δεδομένων, το υπεύθυνο πρόσωπο ενημερώνει το υποκείμενο των δεδομένων για τα ακόλουθα κατά τη στιγμή της συλλογής αυτών των δεδομένων:

  • το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου και, κατά περίπτωση, του εκπροσώπου του·
  • κατά περίπτωση, τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου προστασίας δεδομένων·
  • τους σκοπούς για τους οποίους πρόκειται να υποβληθούν σε επεξεργασία τα προσωπικά δεδομένα…”

Ο χρήστης πρέπει επίσης να ενημερώνεται για τη νομική βάση και τυχόν αποδέκτες προσωπικών δεδομένων.

Για την περιοχή του Facebook Pixel και του GDPR, όλα αυτά σημαίνουν ότι ο χρήστης α) πρέπει να ενημερώνεται για τη συλλογή των cookies σε έναν ιστότοπο και β) πρέπει επίσης να συμφωνήσει με αυτό.

Θα προτιμούσατε να κάνετε χωρίς το cookie pixel του Facebook;

Φυσικά, για να γίνει συμβατό με το Facebook Pixel GDPR απαιτείται μια ολόκληρη σειρά από ακριβή και κατάλληλα μέτρα. Αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο αν σκεφτείτε την ακόλουθη λίστα πλεονεκτημάτων από τη χρήση ενός cookie pixel του Facebook με τη συναίνεση του χρήστη.

Το cookie pixel του Facebook σάς επιτρέπει:

  • την αποτελεσματική εικόνα της συμπεριφοράς των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών της εταιρείας σας
  • την ανάπτυξη στοχευμένων καμπανιών στον τομέα των social media, που είναι τόσο σημαντικός σήμερα
  • ο ιδανικός τρόπος για να προσεγγίσετε τη σχετική ομάδα-στόχο με μια προσαρμοσμένη στρατηγική διαδικτυακής διαφήμισης
  • βελτίωση των διαδικτυακών πωλήσεων

Οι σημερινές επαγγελματικές στρατηγικές για το διαδικτυακό μάρκετινγκ χρειάζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κρίσιμο κανάλι στο οποίο εντάσσεται η ομάδα-στόχος σας. Ως εκ τούτου, το να προσεγγίζετε και να αντιμετωπίζετε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες με βελτιστοποιημένο τρόπο είναι το καλύτερο και το τέλος. Δεν είναι σκόπιμο να κολλήσετε το κεφάλι σας στην άμμο λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν γύρω από το Facebook Pixel και το DSGVO και να παραιτηθείτε από μια τόσο αποτελεσματική μέθοδο διαδικτυακής διαφήμισης. Επειδή η διαδικτυακή διαφήμιση έχει γίνει το καλύτερο και το τέλος για την επιχειρηματική επιτυχία. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός μελετών που αποδεικνύουν εντυπωσιακά ότι οι πελάτες -είτε είναι B2B είτε B2C- χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σήμερα για να ερευνήσουν κατάλληλες εταιρείες, προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει ότι οι ιστότοποι και τα ηλεκτρονικά καταστήματα καθώς και η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία.

Μείνετε ενημερωμένοι!

Εγγραφείτε στο Newsletter

Ενδιάμεσο συμπέρασμα

Το cookie pixel του Facebook είναι μια χρήσιμη μέθοδος για την παρακολούθηση των χρηστών ως βάση για τη δημιουργία διαδικτυακών καμπανιών από τις οποίες εσείς και η εταιρεία σας θα επωφεληθείτε μακροπρόθεσμα. Επειδή όμως το Facebook Pixel συλλέγει δεδομένα από χρήστες, ισχύουν οι διατάξεις του GDPR σε σχέση με τα cookies. Τι σημαίνει αυτό ειδικά για εσάς ως δυνητικό χρήστη του Facebook Pixel; Ως διαχειριστής ιστότοπου, τι πρέπει να λάβετε υπόψη για να ρυθμίσετε το Facebook Pixel GDPR συμβατό;

Αυτά τα δέκα σημεία σάς δίνουν τη δυνατότητα να εφαρμόζετε cookies pixel του Facebook με τη συγκατάθεση του χρήστη σε συμμόρφωση με την προστασία δεδομένων. Φυσικά, αυτό είναι ένα γενικό πρότυπο. Μπορείτε να λάβετε την εξατομικευμένη λύση για ένα cookie pixel του Facebook από το Consentmanager ως εξειδικευμένο πάροχο διαχείρισης συναίνεσης.

1. Η σωστή πολιτική απορρήτου του Facebook Pixel

Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το συμμορφούμενο με το Facebook Pixel GDPR, μια δήλωση προστασίας δεδομένων Facebook Pixel για τον ιστότοπο, το ηλεκτρονικό κατάστημα ή την εν λόγω σελίδα Facebook αποτελεί απαραίτητη βάση. Σε αυτήν τη δήλωση προστασίας δεδομένων πρέπει να δηλώσετε ότι χρησιμοποιείτε cookies. Περιγράφουν τι είδους cookies – όπως ένα cookie pixel του Facebook – είναι και ποιος είναι ο σκοπός τους. Ένα πράγμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό: ενημερώστε τον χρήστη ότι έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί στη χρήση των pixel του Facebook και άλλων μεθόδων παρακολούθησης ανά πάσα στιγμή. Αυτό το δικαίωμα αντίρρησης είναι ένα βασικό δικαίωμα που πρέπει να τηρείται σχετικά με τη χρήση των κανονισμών Facebook Pixel και GDPR.

2. Το κείμενο συγκατάθεσης

Πολλοί χειριστές ιστοτόπων είναι της γνώμης ότι το σημείο 1 (η αναφορά στη δήλωση προστασίας δεδομένων στη χρήση εικονοστοιχείων Facebook για τη συμμόρφωση με τον GDPR της παρακολούθησης) είναι επαρκής. Αλλά αυτό δεν ισχύει. Ο χρήστης πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή του για τη χρήση του Facebook Pixel Cookie Consent, δηλαδή να συμφωνήσει ενεργά ότι εγκρίνει τη χρήση της παρακολούθησης. Αυτή η συγκατάθεση αποτελεί ουσιαστικό κριτήριο προκειμένου ένας ιστότοπος να συμφωνήσει σχετικά με το Facebook Pixel και τον GDPR με νομικά ασφαλή και πλήρη τρόπο, καθώς τα δικαιώματα του χρήστη εφαρμόζονται με νομικά ασφαλή και πλήρη τρόπο. Η συγκατάθεση του επισκέπτη της ιστοσελίδας συντάσσεται με το κείμενο της συγκατάθεσης.

3. Η τοποθέτηση του κειμένου συγκατάθεσης

Είναι σημαντικό οι χρήστες να αναγνωρίζουν πραγματικά το κείμενο για συναίνεση ή αντίρρηση. Επομένως, η τοποθέτηση του κειμένου συναίνεσης σε εμφανές σημείο είναι το be-all και το end-all. Υπάρχουν δύο επιλογές για αυτό, οι οποίες είναι επίσης συμβατές με τον GDPR. Είτε χρησιμοποιείτε το κλασικό banner για το Facebook Pixel Cookie Consent είτε εμφανίζετε ένα αναδυόμενο παράθυρο στον ιστότοπο που διευκολύνει τον επισκέπτη να δώσει τη συγκατάθεσή του για παρακολούθηση. Σε αυτό το πλαίσιο, οι επισκέπτες μπορούν συνήθως να επιλέξουν διάφορες επιλογές επιτρεπόμενης παρακολούθησης.

4. Καθορίστε το εύρος της παρακολούθησης

Ο βαθμός στον οποίο εσείς ως διαχειριστής του ιστότοπου σχεδιάζετε την παρακολούθηση είναι επίσης σημαντικός για τη δήλωση προστασίας δεδομένων και το κείμενο συναίνεσης. Ένας σημαντικός όρος σε αυτό το πλαίσιο είναι η λεγόμενη “εκτεταμένη σύγκριση” . Το όνομα είναι πρόγραμμα. Τα δεδομένα που συλλέγονται από το Facebook Pixel θα πρέπει επίσης να συγκρίνονται με δεδομένα από πελάτες που έχουν ήδη συλλεχθεί από την ίδια την εταιρεία. Ένα παράδειγμα είναι οι λίστες πελατών, αλλά και οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορεί να έχουν δημιουργηθεί από συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία. Αυτός ο συνδυασμός δεδομένων και εικονοστοιχείων Facebook μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην προστασία δεδομένων, καθώς μπορεί να είναι δυνατός ο εντοπισμός των χρηστών.

5. Κάντε τη σωστή επιλογή μεταξύ των διαδικασιών opt-in και opt-out

Πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζετε αυτές τις δύο διαδικασίες. Επειδή έχουν μεγάλη σημασία για τη σωστή εφαρμογή της συμβατότητας του Facebook Pixel DSGVO. Οι δύο μέθοδοι συναίνεσης για παρακολούθηση από τον χρήστη διαφέρουν στο ότι ο χρήστης αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στη διαδικασία συμμετοχής προκειμένου να δώσει τη συγκατάθεσή του. Αυτό δίνεται, για παράδειγμα, επιλέγοντας ενεργά τις επιλογές (και τη σχετική έκταση) της παρακολούθησης. Οι απαιτήσεις σχετικά με τη χρήση των εικονοστοιχείων Facebook όσον αφορά την προστασία δεδομένων εφαρμόζονται καλύτερα στις διαδικασίες συμμετοχής . Σε περίπτωση εκτεταμένης σύγκρισης δεδομένων, η διαδικασία της ρητής συγκατάθεσης από τον χρήστη είναι νόμιμη υποχρέωση. Με τη διαδικασία εξαίρεσης, από την άλλη πλευρά, η συγκατάθεση θεωρείται δεδομένη από προεπιλογή και ο χρήστης μπορεί να χρειαστεί να αντιταχθεί ενεργά σε αυτήν.

6. Επιλογή ημερομηνιών

Ως διαχειριστής ενός εμπορικού ιστότοπου, θα πρέπει να αναλύσετε προσεκτικά τα δεδομένα που συλλέγετε από τους χρήστες. Αυτή είναι επίσης μια από τις αρχές του GDPR ότι συλλέγονται μόνο δεδομένα που εξυπηρετούν συγκεκριμένο σκοπό . Παράδειγμα από τον τομέα των συνδρομών σε ενημερωτικά δελτία: Για να εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο, είναι φυσικά απαραίτητο να ζητήσετε τη διεύθυνση e-mail του χρήστη. Αλλά ο αριθμός τηλεφώνου ή το φύλο είναι απαραίτητα στοιχεία. Η κατάσταση είναι παρόμοια με τα εικονοστοιχεία Facebook και την προστασία δεδομένων: Όσο περισσότερα πρόσθετα είναι κατάλληλα για το γεγονός ότι το ανώνυμο ψευδώνυμο των χρηστών δεν διατηρείται πλέον στο Διαδίκτυο, τόσο πιο αμφισβητήσιμη και κρίσιμη είναι η διαδικασία από την άποψη των υπευθύνων προστασίας δεδομένων .

7. Τηρείτε τη χρονολογική σειρά

Υπάρχουν εταιρείες που χρησιμοποιούν τη λειτουργία εργαλείου παρακολούθησης πριν ο χρήστης αποσύρει τη συγκατάθεσή του. Αυτό δεν επιτρέπεται νομικά και συνήθως τιμωρείται ήδη με δυσάρεστα πρόστιμα. Κατ’ αρχήν , πρέπει πρώτα να ληφθεί η συναίνεση του χρήστη πριν χρησιμοποιηθούν οι μέθοδοι παρακολούθησης. Αυτό είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό εάν υπάρξει αργότερα λεπτομερής σύγκριση με λίστες πελατών και άλλα δεδομένα που συλλέγονται από την ίδια την εταιρεία. Εάν ένας χρήστης δεν δώσει τη συγκατάθεσή του και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο και το περιεχόμενο, αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνεί με το cookie pixel του Facebook!

8. Εφαρμογή αποδεικτικών στοιχείων σύμφωνα με τον GDPR

Προκειμένου να γίνει δίκαιο το Facebook Pixel DSGVO, είναι επίσης απαραίτητο ο χρήστης να μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες ανά πάσα στιγμή σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγονται, αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από αυτόν. Δύο πτυχές του GDPR είναι ιδιαίτερα σημαντικές για να μπορέσουμε να αποδείξουμε τέτοια επεξεργασία δεδομένων. Το ένα είναι η λεγόμενη εκτίμηση επιπτώσεων στην προστασία δεδομένων και το άλλο ο κατάλογος των διαδικαστικών δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται από την εταιρεία. Και τα δύο πρέπει να γίνονται από επαγγελματία υπεύθυνο προστασίας δεδομένων. Ο διαχειριστής συναίνεσης μπορεί επίσης να εκπληρώσει μια τέτοια λειτουργία ως πάροχος διαχείρισης συναίνεσης.

9. Διορίστε υπεύθυνο προστασίας δεδομένων

Είναι απαραίτητο να εφαρμόσετε τις οδηγίες σχετικά με το Facebook Pixel και το GDPR. Ωστόσο, είναι επίσης ένδειξη σοβαρότητας και διαφάνειας ότι ο χρήστης ενημερώνεται όσο το δυνατόν καλύτερα για το είδος και τη λειτουργία της παρακολούθησης . Επομένως, ο υπεύθυνος προστασίας δεδομένων που αναφέρεται στο αποτύπωμα και στη δήλωση προστασίας δεδομένων θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να χειρίζεται επαγγελματικά και με ακρίβεια τα μεμονωμένα ερωτήματα των επισκεπτών στους σχετικούς ιστότοπους. Αυτό είναι συχνά ένα πλεονέκτημα στον διαδικτυακό ανταγωνισμό, καθώς οι χρήστες ή οι πελάτες προτιμούν και εμπιστεύονται ιδιαίτερα εταιρείες που λαμβάνουν υπόψη τη σύγχρονη προστασία δεδομένων.

10. Χρησιμοποιήστε υποστήριξη

Η σωστή σύνδεση των pixel του Facebook και της προστασίας δεδομένων απαιτεί τόσο τεχνικές όσο και νομικές γνώσεις. Και αυτή η τεχνογνωσία είναι σημαντική. Επειδή η μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς του GDPR τιμωρείται από τις αρχές προστασίας δεδομένων. Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενσωματώσετε τη ζωτική προστασία του απορρήτου στις διαδικτυακές διαφημιστικές σας προσπάθειες.

Παρέχετε υποστήριξη σε εσάς:

  • Έτοιμες προσθήκες που συνδυάζουν το Facebook Pixel Cookie και το ερώτημα συναίνεσης
  • ο αρμόδιος υπεύθυνος προστασίας δεδομένων που εφαρμόζει τη σύνδεση του Facebook Pixel και του GDPR με νομικά συμμορφούμενο τρόπο
  • το εξειδικευμένο διαδικτυακό γραφείο που λαμβάνει επίσης υπόψη την προστασία δεδομένων όταν πρόκειται για δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Διαχειριστής συναίνεσης ως πάροχος διαχείρισης συναίνεσης

Οι πάροχοι διαχείρισης συναίνεσης, όπως το Consentmanager, προσφέρουν υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης όταν πρόκειται για τη συναίνεση των ατόμων να συλλέγουν και να αποθηκεύουν τα δεδομένα τους μέσω παρακολούθησης. Εάν αποφασίσετε να προσλάβετε έναν ειδικό CMP, έχετε το αποφασιστικό πλεονέκτημα ότι ενσωματώνουν επίσης τις νομικές αλλαγές στο Facebook Pixel και στο GDPR που εισάγονται κατά καιρούς. Οι διαφημιστικές σας δραστηριότητες στο Διαδίκτυο έχουν ρυθμιστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων και μπορείτε να επικεντρωθείτε αποκλειστικά στις βασικές σας ικανότητες.

Συχνές ερωτήσεις: συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Facebook Pixel και το GDPR

[sp_easyaccordion id=”3340″]