Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον.
Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά.
Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα:
- Νέοι κανονισμοί προστασίας δεδομένων (DSA, DMA): Οι εκδότες πρέπει να προσαρμοστούν στους νέους κανονισμούς όταν ασχολούνται με δεδομένα και cookies.
- Καμία χρήση cookies – ισοδυναμεί με απώλεια εισοδήματος; Η άμεση σύνδεση μεταξύ της εξάλειψης των cookies και της απώλειας εσόδων.
- Λύσεις ασφαλείς για cookie: Και οι δύο ομιλητές παρουσίασαν καινοτόμες προσεγγίσεις, όπως Contextual+ και τεχνικές σχεδιασμού περιεχομένου που μπορούν να βοηθήσουν εκδότες και διαφημιστές σε έναν κόσμο χωρίς cookie.
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς οι εκδότες και οι διαφημιστές μπορούν να προετοιμαστούν για τους νέους κανονισμούς προστασίας δεδομένων και ποιες λύσεις ασφαλείς για cookie υπάρχουν.
Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη .