Βίντεο

Βίντεο: GDPR και παρακολούθηση ιστού – Πώς μπορώ να το λύσω με τρόπο που να προστατεύεται από το μέλλον;


Webinar την 1η Ιουνίου 2021

Μέσα σε δύο χρόνια, ο κόσμος των διαδικτυακών εμπόρων και των αναλυτών δεδομένων έχει ανατραπεί. Ο GDPR και οι εθνικοί νόμοι για τις τηλεπικοινωνίες με την Οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες μοιράστηκαν τις κάρτες με νέο τρόπο – και έτσι προκάλεσαν μεγάλη αβεβαιότητα στον κλάδο. Βρείτε τις απαντήσεις στο διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με τον τρόπο επίλυσης της παρακολούθησης ιστού με έναν ασφαλή τρόπο.

Μπορώ πραγματικά να πάρω τις σωστές αποφάσεις με βάση δεδομένα που συλλέχθηκαν μόνο νόμιμα; Σε ποια δεδομένα μπορώ να βασιστώ;
Οι συμβατικές λύσεις δεν υπόσχονται ακόμη νομικά ασφαλείς απαντήσεις. Δεν βασίζονται μόνο στον GDPR, αλλά και στις επιμέρους εθνικές εφαρμογές της Οδηγίας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος Thomas Tauchner από το JENTIS εξηγεί πώς να λάβετε σωστά τη συναίνεση για την επεξεργασία δεδομένων, τι σημαίνει αυτό για τη συλλογή δεδομένων και πώς να χειρίζεστε σωστά τα δεδομένα που μεταδίδονται σε αμερικανικές εταιρείες όπως η Google.

Εν συντομία: τι είναι ο ιχνηλάτης;

Εάν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο, μπορείτε να αναλύσετε τις δραστηριότητες των χρηστών σας χρησιμοποιώντας εργαλεία παρακολούθησης που εκτελούνται στο παρασκήνιο του ιστότοπού σας. Αυτοί οι ιχνηλάτες μπορούν να σας εμφανίσουν διάφορα δεδομένα, π.χ. Για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέφτηκαν οι χρήστες, πόσο καιρό ήταν σε κάθε σελίδα, πώς αλληλεπιδρούσαν με κάθε σελίδα και ακόμη και ποια προϊόντα αγόρασαν. Αυτοί οι μηχανισμοί παρακολούθησης μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών σας και στη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και των προσπαθειών μάρκετινγκ ανάλογα. Κατανοώντας καλύτερα το κοινό με τη βοήθεια της τεχνολογίας, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες που οδηγούν σε υψηλότερη διατήρηση και ικανοποίηση πελατών στον ιστότοπο.


περισσότερα σχόλια

Νέος

Newsletter 12/2024

Νέα πρόσθετα για πολλά συστήματα CMS / καταστημάτων Με την τελευταία ενημέρωση, αναθεωρήσαμε τα πρόσθετα για τα διάφορα συστήματα CMS και καταστημάτων. Συγκεκριμένα, εξετάσαμε πώς μπορούμε να κάνουμε την ενσωμάτωση στις προσθήκες ευκολότερη για τους πελάτες: Για παράδειγμα, αντί για μη αυτόματη αντιγραφή των αναγνωριστικών κωδικών, το κατάλληλο CMP και οι ρυθμίσεις μπορούν να επιλεγούν […]
Barrierefreiheit in Deutschland - consentmanager
σωστά

Ψηφιακή προσβασιμότητα στη Γερμανία: Απαιτήσεις για ιστότοπους και εφαρμογές

Η ψηφιακή προσβασιμότητα έχει ήδη εισαχθεί στη Γερμανία μέσω κανονισμών όπως το διάταγμα 2.0 για την τεχνολογία πληροφοριών χωρίς φραγμούς (BITV 2.0) και ο νόμος για την ισότητα με ειδικές ανάγκες (BGG). Πάνω απ ‘όλα, οι ομοσπονδιακές αρχές ήταν υποχρεωμένες να κάνουν τους ιστότοπους και τις εφαρμογές τους προσβάσιμες σε όλους τους χρήστες. Με την […]