Γενικός

αναφορά consentmanager στο επίκεντρο: Ροή κυκλοφορίας


consentmanager αναφοράς ροής επισκεψιμότητας

Φανταστείτε ένα σενάριο όπου το banner σας για τα cookie όχι μόνο συμμορφώνεται, αλλά έχει και αυξημένα έσοδα. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς η Αναφορά ροής επισκεψιμότητας του consentmanager μπορεί να σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε αυτό το σενάριο. Θα σας δείξουμε πώς να βρείτε την αναφορά απευθείας στον πίνακα ελέγχου σας και μαζί θα εξετάσουμε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα σας για να αυξήσετε σημαντικά το ποσοστό συναίνεσης για τα cookie.

Ποια είναι η αναφορά ροής κίνησης από consentmanager ;

Η αναφορά “Ροή επισκεψιμότητας” δείχνει το ιστορικό της “συναίνεσης” ενός επισκέπτη σε έναν ιστότοπο. Είτε κάνουν κλικ στο κουμπί αποδοχή ή απόρριψη, είτε το αγνοούν είτε αποχωρούν απευθείας από τον ιστότοπό σας.

Στον πίνακα ελέγχου σας, η αναφορά μοιάζει με αυτό:

Αναλυτικά η ροή της κυκλοφορίας

Η αναφορά “Ροή επισκεψιμότητας” δείχνει πολύ περισσότερα από τις 4 μετρήσεις που μόλις αναφέραμε. Θα βρείτε συνολικά 10 μετρήσεις στην αναφορά σας.

Μετρήσεις στην αναφορά ροής επισκεψιμότητας

  1. Όλες οι πλευρικές όψεις
  2. Διαθέσιμη επιλογή
  3. Δεν απαιτείται επιλογή
  4. Δεν είναι δυνατή η επιλογή
  5. Εμφανίζεται το banner
  6. Αποδεκτό
  7. Απορρίφθηκε
  8. Προσαρμοσμένη επιλογή
  9. Αγνοήθηκε
  10. Ποσοστό αναπήδησης

Εδώ μπορείτε να βρείτε τον ορισμό όλων των μετρήσεων που αναφέρονται παραπάνω.

Όπου μπορείτε να βρείτε την αναφορά ροής επισκεψιμότητας στον πίνακα ελέγχου του consentmanager

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην αναφορά, απλώς ανοίξτε τον πίνακα ελέγχου . Στη συνέχεια, μεταβείτε στην ενότητα Αναφορές και θα πρέπει να βρείτε την αναφορά κάτω δεξιά στην αναφορά επισκόπησης .

consentmanager Πίνακας ελέγχου - Ροή κυκλοφορίας

Πώς να ερμηνεύσετε τα δεδομένα ροής κυκλοφορίας

Τα δεδομένα στην Αναφορά ροής επισκεψιμότητας μπορεί να είναι χρήσιμα από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Παρακάτω θα εξηγήσουμε τι μπορείτε να μάθετε από την αναφορά, πώς να ερμηνεύσετε ορισμένα δεδομένα και ποιες ενέργειες μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το banner συναίνεσής σας και τα ποσοστά αποδοχής.

Προσδιορίστε υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης

Ο εντοπισμός υψηλών ποσοστών εγκατάλειψης σε τομείς όπως ο Απορρίφθηκε, ο Εγκαταλελειμμένος ιστότοπος (ποσοστό εγκατάλειψης) και η επιλογή Δεν είναι δυνατή η επιλογή είναι σημαντικοί δείκτες ότι το banner cookie ή ίσως οι σελίδες προορισμού σας μπορούν να βελτιωθούν. Κάντε κύλιση προς τα κάτω για μερικές γενικές προτάσεις σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης του banner cookie σας.

Η μέτρηση “Η επιλογή δεν είναι δυνατή” υποδεικνύει ότι η CMP επέλεξε να μην εμφανίσει το banner. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε επειδή το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη δεν υποστηρίζει cookies είτε επειδή ο χρήστης έχει αγνοήσει το banner cookie πάρα πολλές φορές όταν το banner θα πρέπει να εμφανιστεί ξανά, είτε επειδή ο χρήστης δεν έχει κάνει ακόμη επιλογή ή έχει νέες ρυθμίσεις διαθέσιμες για επιλογή -σε.

Εάν δείτε μεγάλο αριθμό χρηστών στη φάση “Δεν είναι δυνατή η επιλογή”, σημαίνει ότι οι χρήστες βλέπουν ορισμένες επιλογές συναίνεσης ως περιοριστικές ή πολύ ασαφείς.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα μπορούσατε να απλοποιήσετε και να αποσαφηνίσετε τις επιλογές συναίνεσης για να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες που αντιμετωπίζουν τις ανησυχίες των χρηστών, ειδικά εάν έχουν προστεθεί νέες ρυθμίσεις.

Αναλύστε προσαρμοσμένες επιλογές

Μια προσαρμοσμένη επιλογή προκύπτει όταν εμφανίζεται στον χρήστη ένα banner συμμετοχής για cookie και ο επισκέπτης έχει κάνει μια προσαρμοσμένη επιλογή. Για παράδειγμα, ο χρήστης αποφασίζει να συναινέσει σε ορισμένες κατηγορίες δεδομένων και σημειώνει το αντίστοιχο πλαίσιο. Εάν παρατηρήσετε ότι οι προσαρμοσμένες συναινέσεις είναι πιο κοινές, σημαίνει ότι οι χρήστες αναζητούν ενεργά προσαρμοσμένες επιλογές συναίνεσης πέρα ​​από αυτό που προσφέρεται. Για να μεγιστοποιήσετε την υιοθέτηση των χρηστών, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το banner σας για να παρέχετε πρόσθετες εξατομικευμένες επιλογές συναίνεσης. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να συλλέγετε δεδομένα από τους επισκέπτες σας, αλλά τους δίνετε την ευκαιρία να αποφασίσουν τι είδους δεδομένα θέλετε να συλλέξετε. Αυτό είναι καλύτερο από το να δίνετε στους επισκέπτες λιγότερες επιλογές και να μην λαμβάνετε καθόλου συναίνεση.

Δεν είστε σίγουροι πώς να προχωρήσετε; Μίλα σε έναν ΟΗΕ εδώοι ειδικοί μας.

Κατανόηση αιτημάτων που αγνοούνται

Ο όρος “Παράβλεψη αιτημάτων” στην αναφορά “Ροή επισκεψιμότητας” σημαίνει τον αριθμό των banner cookie που εμφανίστηκαν αλλά για τα οποία ο επισκέπτης δεν έκανε επιλογή.

Εάν έχετε υψηλό ποσοστό αγνοημένων αιτημάτων, γνωστό και ως υψηλό ποσοστό χρηστών που “αγνοούν” την προτροπή συναίνεσης, αυτό υποδηλώνει ότι ο τρέχων σχεδιασμός και το κείμενο του banner cookie ενδέχεται να μην είναι αρκετά εντυπωσιακά ή ελκυστικά, ώστε να προσελκύουν τους χρήστες σας προσοχή.

Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό; Βελτιστοποιήστε τη σχεδίαση και το κείμενο του banner συναίνεσης για να το κάνετε πιο ελκυστικό οπτικά και συναρπαστικό. Αυτό παρακινεί τους χρήστες να λάβουν μια ενεργή απόφαση και μειώνει τον αριθμό των χρηστών που αγνοούν το αίτημα συναίνεσης.

Γενικές προτάσεις για τη βελτίωση του ποσοστού αποδοχής του banner συγκατάθεσής σας

Εκτός από τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε από την ανάλυση της αναφοράς ροής επισκεψιμότητας, μπορείτε επίσης απλώς να ακολουθήσετε τις γενικές συστάσεις μας για τη βελτιστοποίηση του banner cookie σας.

Ωστόσο, προτού προχωρήσουμε περαιτέρω, θα πρέπει να ελέγξετε εάν το banner σας για τα cookie είναι νομικά συμβατό. Μπορείτε να το διασφαλίσετε αυτό με τη δωρεάν λίστα ελέγχου cookie εδώ.
Δωρεάν λίστα ελέγχου banner cookie με δυνατότητα λήψης

Κάντε το σαφές και κατανοητό

Μην απογοητεύετε τους χρήστες σας. Σχεδιάστε το banner συγκατάθεσής σας ώστε να είναι σύντομο και κατανοητό. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να συναινέσουν εάν κατανοήσουν γρήγορα τον σκοπό του αιτήματος συναίνεσης. Το σαφές και συνοπτικό αντίγραφο μειώνει την ασάφεια και επιτρέπει στους χρήστες σας να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις χωρίς να αισθάνονται υπερβολικοί.

Τοποθετήστε τα πανό στρατηγικά

Πειραματιστείτε με την τοποθέτηση του banner συγκατάθεσής σας. Η τοποθέτηση του banner σας παίζει σημαντικό ρόλο στην ορατότητα και την αφοσίωση των χρηστών. Για να αυξήσετε την ορατότητα του banner, θα πρέπει να το τοποθετήσετε σε εμφανές σημείο, όπως: Για παράδειγμα στο επάνω μέρος της σελίδας. Η στρατηγική τοποθέτηση αυξάνει την πιθανότητα οι χρήστες να δουν και να απαντήσουν στο banner. Δοκιμάστε διαφορετικές θέσεις για να βρείτε τη βέλτιστη τοποθέτηση για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και το κοινό-στόχο σας.

Αξιοποιήστε τη δύναμη της δοκιμής A/B

Εκτελέστε δοκιμές A/B με διαφορετική διατύπωση και σχέδια. Οποιοδήποτε από τα παραπάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δοκιμές A/B. Η δοκιμή A/B είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να βελτιώσετε το banner cookie σας. Αυτή η επαναληπτική διαδικασία δοκιμής σάς βοηθά να προσδιορίσετε την πιο αποτελεσματική διαμόρφωση banner συναίνεσης με βάση τις προτιμήσεις των χρηστών. Είτε βελτιστοποιείτε τη γλώσσα για να την κάνετε πιο φιλική προς το χρήστη είτε προσαρμόζετε τα οπτικά στοιχεία για να την κάνετε πιο ελκυστική, η δοκιμή A/B σάς επιτρέπει να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση του banner συναίνεσής σας.

Κάντε το banner σας οπτικά πιο ελκυστικό

Βελτιστοποιήστε την οπτική ελκυστικότητα του banner σας. Χρησιμοποιήστε οπτικά ελκυστικά στοιχεία, χρώματα και γραφικά που ταιριάζουν με την επωνυμία σας, ενώ είστε σαφείς. Ένα οπτικά ελκυστικό banner συναίνεσης δεν είναι μόνο εντυπωσιακό, αλλά μεταδίδει επίσης επαγγελματισμό και αξιοπιστία, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των χρηστών και τα ποσοστά αποδοχής.

Εισαγάγετε συνδέσμους για να μάθετε περισσότερα

Συμπεριλάβετε συνδέσμους “Μάθετε περισσότερα” για χρήστες που θέλουν περισσότερες πληροφορίες. Ορισμένοι χρήστες μπορεί να θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις επιλογές συναίνεσης. Συμπεριλαμβάνοντας συνδέσμους “Μάθετε περισσότερα”, δίνετε στους χρήστες την ευκαιρία να λάβουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις πρακτικές επεξεργασίας δεδομένων. Αυτό προάγει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη και μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά συναίνεσης καθώς οι χρήστες αισθάνονται καλύτερα ενημερωμένοι και πιο σίγουροι για τις αποφάσεις τους. Η ισορροπία μεταξύ της απλότητας και της πολυγλωσσίας διασφαλίζει ότι η δήλωση συναίνεσής σας απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων των χρηστών.

Επωφεληθείτε από τα δεδομένα του ιστότοπού σας με consentmanager

Με consentmanager μπορείτε να κάνετε πράξη τις γνώσεις σας σχετικά με τα δεδομένα. Προσφέρετε στους χρήστες σας μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη. Ξεκινήστε τώρα με μια δωρεάν σάρωση ιστοτόπου cookie !


περισσότερα σχόλια

Webinar mit Google: Google Consent Mode v2 verstehen und nahtlos integrieren
Βίντεο

Webinar με την Google: Κατανόηση και απρόσκοπτη ενσωμάτωση Google Consent Mode v2

Λόγω της μεγάλης ζήτησης για πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση και την αντιμετώπιση των νέων απαιτήσεων του Google Consent Mode v2, consentmanager μαζί με την Google, φιλοξένησε άλλο ένα διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με αυτό το θέμα στις 12 Ιουνίου 2024. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα γερμανικά. Σας έλειψε; Κανένα πρόβλημα! Το PDF για το διαδικτυακό […]
Νέος

Ενημερωτικό δελτίο 05/2024

Νέα ενοποίηση για το Slack, το MS Teams και άλλα Με την τρέχουσα ενημέρωση, μια νέα λειτουργία ενσωμάτωσης για τα Slack, MS Teams, Zapier και n8n είναι πλέον διαθέσιμη στο σύστημα. Η λειτουργία σάς ειδοποιεί εύκολα στο Slack, στο Teams ή σε οποιοδήποτε άλλο εργαλείο για σημαντικές αλλαγές και νέα (π.χ. νέα cookie που βρέθηκαν) […]