Δημιουργός Πολιτικής Απορρήτου

Δημιουργήστε με ένα κλικ

Για ιστότοπους και εφαρμογές, συμβατό με ένα ευρύ φάσμα συσκευών και λειτουργικών συστημάτων.

  • Για το GDPR και το FADP (Ελβετία)
  • Διατίθεται σε 8 γλώσσες
  • Εύκολη ενσωμάτωση επικολλώντας τον κώδικα στον ιστότοπό σας
  • Αυτο-ενημέρωση “ζωντανό” έγγραφο
  • Ενσωματώνεται άψογα με το banner cookie consentmanager
Datenschutzerklärung Generator consentmanager

Γιατί είναι σημαντική μια πολιτική απορρήτου;

Με μια πολιτική απορρήτου, η εταιρεία σας μπορεί να διαβεβαιώσει τους χρήστες ότι τα δεδομένα τους συλλέγονται νόμιμα. Αυτή είναι μια γραπτή δήλωση με τη μορφή πολιτικής ή ειδοποίησης που παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπός σας συλλέγει, επεξεργάζεται και αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα από τους χρήστες του. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να ασκήσουν τα δικαιώματά τους σχετικά με την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.

Οι νόμοι περί προστασίας δεδομένων, όπως ο GDPR της ΕΕ, ο Ομοσπονδιακός Νόμος για την Προστασία Δεδομένων ( FADP ) στην Ελβετία και ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια (CCPA) απαιτούν από τους ιστότοπους να παρέχουν πολιτική απορρήτου για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.

Πώς μπορεί να βοηθήσει το πρόγραμμα δημιουργίας πολιτικής απορρήτου του consentmanager

Το πρόγραμμα δημιουργίας πολιτικής απορρήτου του consentmanager προσφέρει μια προσαρμοσμένη προσέγγιση για τη δημιουργία της πολιτικής απορρήτου σας, διασφαλίζοντας ότι είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις μοναδικές ανάγκες της εταιρείας σας και συμμορφώνεται με διάφορους κανονισμούς. Το εργαλείο μας προσφέρει ευελιξία στην επιλογή του νομικού πλαισίου που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για τον GDPR, το FADP ή άλλους ισχύοντες νόμους.

Με το πρόγραμμα δημιουργίας πολιτικής απορρήτου, μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε το έγγραφο απορρήτου σας στον ιστότοπό σας, ενισχύοντας τα μέτρα προστασίας δεδομένων σας. Με την απλή αντιγραφή και επικόλληση κώδικα στον ιστότοπό σας, αυτή η ενσωμάτωση διασφαλίζει ότι η πολιτική απορρήτου σας παραμένει δυναμική και ενημερώνεται αυτόματα ώστε να συμμορφώνεται με τις νομικές απαιτήσεις και προθεσμίες και τη διαχειρίζονται οι διακομιστές μας στην ΕΕ. Οι πρόσθετες λειτουργίες περιλαμβάνουν τη δυνατότητα επιλογής της μορφής κειμένου του συμβολαίου σας από “απλή” σε “μόνο νομική”.

Ενεργοποιήστε με ένα κλικ στον πίνακα ελέγχου σας

Για τους χρήστες πακέτων Agency ή Enterprise , η επιλογή ενεργοποίησης του προγράμματος δημιουργίας πολιτικής απορρήτου περιλαμβάνεται στο πακέτο σας. Απλώς μεταβείτε στο CMP στη νέα διεπαφή και επιλέξτε Μενού> ΔΕΑ> Πολιτική απορρήτου για την ενεργοποίησή του.

Για όλους τους άλλους χρήστες, ξεκινώντας από το Basic μας πακέτο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ευέλικτα τη δημιουργία πολιτικής απορρήτου ως πρόσθετο κάτω από το μενού> λογαριασμός> Προσθήκη πρόσθετων:

Συχνές Ερωτήσεις

Δεν είστε σίγουροι αν χρειάζεστε CMP;

Για να σας βοηθήσουμε με θέματα όπως το GDPR, το CMP και η συναίνεση, συγκεντρώσαμε εδώ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.

Για να δημιουργήσετε μια πολιτική απορρήτου για τον ιστότοπό σας που να είναι συμβατή με σημαντικούς κανονισμούς προστασίας δεδομένων, όπως ο GDPR για την ΕΕ και το CCPA ή το VCDPA στις ΗΠΑ, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι περιέχει μερικά βασικά στοιχεία. Εάν δεν είστε σίγουροι για τις δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων του ιστότοπού σας και χρειάζεστε μια επισκόπηση των cookies που χρησιμοποιούνται ήδη στον ιστότοπό σας για να γνωρίζετε ποια πρέπει να αναφέρονται στην πολιτική σας, μπορείτε να τα ελέγξετε με έναν δωρεάν έλεγχο συμμόρφωσης με τα cookie .

Η πολιτική απορρήτου σας θα πρέπει πρώτα να περιέχει μια λίστα με όλους τους τύπους προσωπικών δεδομένων που συλλέγει η εταιρεία σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναγνώριση ενός ατόμου, όπως ονόματα, διευθύνσεις, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πληροφορίες πληρωμής, βιομετρικά δεδομένα και άλλα. Στη συνέχεια, απαιτείται μια σαφής εξήγηση σχετικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από τους χρήστες σας. Αυτό περιλαμβάνει, για παράδειγμα, σκοπούς μάρκετινγκ, βελτίωση των δικών σας υπηρεσιών, δημιουργία προφίλ, στοχευμένη διαφήμιση ή διαβίβαση δεδομένων σε τρίτους. Εάν επιθυμείτε να διαβιβάσετε προσωπικά δεδομένα σε τρίτους ή διασυνοριακά, πρέπει επίσης να το καταστήσετε σαφές στη δήλωση προστασίας δεδομένων σας. Ενημερώστε τους χρήστες σας για τα δικαιώματά τους. Ενημερώστε τους χρήστες σας για τυχόν ενημερώσεις ή αλλαγές στην πολιτική απορρήτου σας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι η πολιτική απορρήτου σας είναι ενημερωμένη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα χρειαστεί να λάβετε εκ νέου τη συναίνεση του χρήστη. Τέλος, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι η πολιτική απορρήτου σας είναι πάντα εύκολο να βρεθεί στον ιστότοπό σας.

Ναι, ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) απαιτεί από τους ιστότοπους να παρέχουν σημαντικές πληροφορίες, με τη μορφή πολιτικής απορρήτου ή ειδοποίησης, ιδίως όσον αφορά τη συλλογή, τη μεταφορά ή την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από χρήστες στην ΕΕ. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα άρθρα 13 και 14 του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων.

Η χρήση μιας γενικής πολιτικής απορρήτου στον ιστότοπό σας είναι δυνατή, αλλά γενικά δεν συνιστάται. Οι πολιτικές απορρήτου θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες πρακτικές επεξεργασίας δεδομένων της εταιρείας σας. Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό των διαφορετικών τύπων προσωπικών πληροφοριών που συλλέγετε, πώς τις χρησιμοποιείτε, με ποιους τις μοιράζεστε και πώς τις διατηρείτε ασφαλείς. Επειδή οι διαφορετικοί ιστότοποι έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά, μια γενική πολιτική απορρήτου ενδέχεται να μην ανταποκρίνεται σε όλες τις συγκεκριμένες νομικές ανάγκες σας, κάτι που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να εκτεθείτε σε νόμους όπως ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) στην Ευρώπη, ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια (CCPA). ), και άλλα δεν πληρούν.

Εάν ο ιστότοπος ή η εταιρεία σας επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα και δεν έχετε πολιτική απορρήτου, παραβιάζετε τους νόμους περί προστασίας δεδομένων, όπως ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων της ΕΕ (GDPR). Ο GDPR προβλέπει πρόστιμα έως 20 εκατ. ευρώ ή έως και 4% του ετήσιου παγκόσμιου τζίρου μιας εταιρείας, όποιο είναι μεγαλύτερο. Άλλες χώρες έχουν παρόμοιες κυρώσεις. Επιπλέον, η έλλειψη διαφάνειας στην προστασία δεδομένων μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης μεταξύ των χρηστών και των πελατών και σε βλάβη της εικόνας της εταιρείας.

Η ίδια η πολιτική απορρήτου δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά θα πρέπει να αναθεωρείται και να ενημερώνεται τακτικά, ώστε να εξακολουθεί να αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες πρακτικές συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων. Εάν αλλάξετε τις μεθόδους συλλογής ή επεξεργασίας δεδομένων σας, η πολιτική απορρήτου σας πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις αλλαγές. Οι νόμοι και οι κανονισμοί μπορούν επίσης να αλλάξουν. Η δήλωση προστασίας δεδομένων σας πρέπει πάντα να συμμορφώνεται με τις τρέχουσες νομικές απαιτήσεις.

Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε νομικές συμβουλές. Ορισμένα σημεία αυτού του FAQ ενδέχεται επίσης να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου ή να ερμηνευτούν διαφορετικά από τα δικαστήρια. Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον δικηγόρο σας!