σωστά

IAB TCF 2.0: Χρήση cookies συμβατή με την προστασία δεδομένων


Δεδομένου ότι ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων της ΕΕ (GDPR) τέθηκε σε ισχύ το 2018 και επίσης με τον επερχόμενο Κανονισμό Ηλεκτρονικής Απορρήτου, οι πάροχοι ιστοτόπων υποχρεούνται να λαμβάνουν τη συγκατάθεση του επισκέπτη : Μόνο τότε μπορούν να οριστούν cookies, τα οποία, μεταξύ άλλων, παρακολουθεί τη συμπεριφορά σερφ του χρήστη και αναλύει. Οι χρήστες του ιστότοπου έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν τους σκοπούς για τους οποίους ρυθμίζονται τα cookies και για ποιον σκοπό χρησιμοποιούνται τα δεδομένα που συλλέγονται. Επιπλέον, πρέπει να δοθεί στον χρήστη η δυνατότητα να αρνηθεί τη χρήση cookies σε μια διαδικασία επιλογής. Για το σκοπό αυτό, τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί λύσεις και πλαίσια που προσφέρουν ακριβώς αυτό το φάσμα λειτουργιών: αναζήτηση συναίνεσης για τη χρήση cookies, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης και της τεκμηρίωσης. Για το σκοπό αυτό ιδρύθηκαν οι λεγόμενοι πάροχοι διαχείρισης συναίνεσης (CMP), οι οποίοι προσφέρουν τις κατάλληλες πλατφόρμες και λύσεις για τον χειριστή της ιστοσελίδας. Αλλά ποιος χρειάζεται πραγματικά CMP, τι κάνουν τα εργαλεία, ποιες είναι οι διαφορές – και τι σχέση έχει το Interactive Advertising Bureau (IAB) με αυτό; Μπορείτε να μάθετε αυτό και περισσότερα σε αυτήν την ανάρτηση.

Διάλυμα συναίνεσης για το πρότυπο IAB και TCF

Τι κάνει ένας πάροχος διαχείρισης συναίνεσης;

Η διεθνής επιχειρηματική ένωση του κλάδου της διαδικτυακής διαφήμισης IAB ανέπτυξε και δημοσίευσε το Πλαίσιο Διαφάνειας και Συναίνεσης (TCF) το 2018. Στόχος του είναι να τυποποιήσει τη διαδικασία λήψης συγκατάθεσης για cookie και να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συναίνεση των χρηστών κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής της ψηφιακής διαφήμισης . Μεγάλος αριθμός παρόχων διαφημιστικής τεχνολογίας ασχολείται πλέον με την ηλεκτρονική διανομή ενός διαφημιστικού μέσου. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα εργαλεία για να δείτε πόσα cookies ορίζονται ταυτόχρονα από πολλούς διαφημιστικούς συνεργάτες, για παράδειγμα σε ιστότοπους μεγάλων εκδοτικών οίκων. Όλοι χρειάζονται πληροφορίες σχετικά με το εάν έχει δοθεί συναίνεση ή εάν η χρήση των cookies έχει απορριφθεί.

Οι πάροχοι διαχείρισης συναίνεσης όπως το Consentmanager προσφέρουν ακριβώς αυτή τη λύση με τα εργαλεία τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι διαφημιστές και οι διαχειριστές ηλεκτρονικών καταστημάτων λαμβάνουν έγκριση από τον χρήστη για το εάν τα δεδομένα χρήσης τους μπορούν να αποθηκευτούν και να υποβληθούν σε επεξεργασία με χρήση cookies. Αναδυόμενα παράθυρα και πανό αυτού του τύπου που συμβουλεύουν ότι μπορούν να συλλεχθούν δεδομένα είναι πανταχού παρόντα στον Ιστό σήμερα. Προσφέρονται κουμπιά ή/και επιλογές επιλογής με τα οποία ο χρήστης συμφωνεί με τους όρους χρήσης – ή όχι. Εδώ, μια ΔΕΑ διασφαλίζει συμβατή με την προστασία δεδομένων και νομικά άψογη διαχείριση των δηλώσεων συναίνεσης καθώς και για σύγκριση δεδομένων με άλλους διαφημιστικούς συνεργάτες.

Οι πάροχοι διαχείρισης συναίνεσης με βάση το Πλαίσιο Διαφάνειας και Συναίνεσης (IAB TCF) του Interactive Advertising Bureau καθορίζουν ποιες συγκεκριμένες χρήσεις και διαφημιστικούς συνεργάτες έχει συναινέσει ο χρήστης. Μια συμβολοσειρά συναίνεσης δημιουργείται από αυτά τα δεδομένα και αποθηκεύεται σε ένα cookie προγράμματος περιήγησης. Αυτό επιτρέπει σε άλλα CMP να διαβάσουν εάν ο χρήστης έχει ήδη δώσει τη συγκατάθεσή του.

Κάθε διαδικτυακή επιχειρηματική εταιρεία που θέλει να προσεγγίσει ευρωπαίους χρήστες και συλλέγει δεδομένα χρηστών σχετικά με αυτούς χρειάζεται ένα εργαλείο διαχείρισης συναίνεσης όπως το consentmanager . Αυτό του επιτρέπει να χρησιμοποιεί εργαλεία ανάλυσης ή γραφικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να επιδιώκει σκοπούς επαναστόχευσης. Δεν μπορείτε να αποφύγετε ένα πραγματικό opt-in, δηλαδή μια ενεργά δοθείσα συναίνεση χρήστη για τη χρήση cookies. Το IAB TCF 2.0 προσφέρει την απαραίτητη υποστήριξη για αυτό.

Ιστορικό του IAB TCF 2.0

Το Interactive Advertising Bureau είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα τη Νέα Υόρκη και ιδρύθηκε το 1996. Είναι μια παγκόσμια ενεργή εμπορική ένωση για τη βιομηχανία της διαδικτυακής διαφήμισης. Σύμφωνα με τη δική του περιγραφή, η ένωση εκπροσωπεί τα συμφέροντα των διαδικτυακών επιχειρήσεων διασφαλίζοντας την τυποποίηση και τους κανόνες στην ανταλλαγή δεδομένων που σχετίζονται με τη διαφήμιση. Με αυτόν τον τρόπο, το IAB χρησιμεύει για τη βελτιστοποίηση της χρήσης διαδικτυακών διαφημιστικών καναλιών για τη διαφημιστική βιομηχανία. Περισσότεροι από 40 διεθνείς υποοργανισμοί είναι επί του παρόντος οργανωμένοι στο IAB. Στη Γερμανία, το IAB αντιπροσωπεύεται από τον Online Marketers Circle (OVK).

Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, ο οργανισμός IAB δημοσίευσε το Πλαίσιο Διαφάνειας και Συναίνεσης (IAB TCF) , το οποίο έχει πλέον αναπτυχθεί περαιτέρω στην έκδοση TCF 2.0 . Το IAB TCF 2.0 κατανοεί την έννοια του παρόχου διαχείρισης συναίνεσης ως πλατφόρμας με την υποστήριξη της οποίας οι διαφημιστικές εταιρείες συγκεντρώνουν και διαχειρίζονται τη διαφάνεια που συμμορφώνεται με την προστασία δεδομένων καθώς και τις αντιρρήσεις και τις συναινέσεις των τελικών χρηστών.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Τα τρία μέρη στο IAB TCF/TCF 2.0

Κατά τη χρήση του πλαισίου IAB TCF, τρεις συμμετέχοντες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους: εκδότες, πάροχοι (προμηθευτές) και πάροχος διαχείρισης συναίνεσης (CMP) . Ο εκδότης είναι ο πραγματικός πάροχος Ιστού και επομένως το πρώτο σημείο επαφής με το οποίο έρχεται σε επαφή ο χρήστης. Οι εκδότες δημοσιεύουν πληροφορίες (π.χ. οίκοι μέσων ενημέρωσης, εκδότες κ.λπ.) και χρηματοδοτούν το έργο τους εν μέρει ή πλήρως από διαφημίσεις τρίτων. Αυτό συνήθως υλοποιείται χρησιμοποιώντας ένα διαφημιστικό δίκτυο που εμφανίζει σχετικές διαφημίσεις στους επισκέπτες του ιστότοπου. Στο πλαίσιο του IAB-TCF ή του TCF 2.0, οι διαφημιστές και τα δίκτυα ορίζονται ως πάροχοι.

Οι πάροχοι ή οι πωλητές ονομάζονται διαφημιστές με τους οποίους ο εκδότης έχει συνάψει συνεργασία. Οι πάροχοι εμφανίζουν διαφημιστικό περιεχόμενο στις ιστοσελίδες του εκδότη και ορίζουν cookies στο πρόγραμμα περιήγησης του επισκέπτη του ιστότοπου. Αυτό επιτρέπει στους παρόχους να τοποθετούν διαφημίσεις σχετικές με την ομάδα-στόχο με τη μορφή εξατομικευμένης διαφήμισης.

Ο πάροχος διαχείρισης συναίνεσης (CMP) παρέχει την τεχνολογία που διασφαλίζει ότι λαμβάνεται η συγκατάθεση του χρήστη για την αποθήκευση και περαιτέρω επεξεργασία εξατομικευμένων δεδομένων. Στο πλαίσιο IAB-TCF, οι μεμονωμένες ρυθμίσεις συναίνεσης των αντίστοιχων τελικών χρηστών μεταδίδονται στους παρόχους που είναι ενεργοί στον τρέχοντα ιστότοπο.

Πώς λειτουργεί το πλαίσιο IAB TCF

Στην πράξη, το πλαίσιο IAB TCF 2.0 λειτουργεί ως ένα σύστημα επικοινωνίας που μεσολαβεί στις δηλώσεις συναίνεσης των χρηστών μεταξύ του εκδότη, των τρίτων παρόχων και των CMP που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπο του εκδότη. Στην εφαρμογή που έχει δημιουργηθεί πάνω από το πλαίσιο IAB (π.χ. Consentmanager), ο εκδότης επιλέγει τους προτιμώμενους παρόχους του που έχουν εγγραφεί στο πλαίσιο. Αυτά εμφανίζονται στη λεγόμενη Παγκόσμια Λίστα Προμηθευτών (GVL) . Για να συμμετάσχει στο IAB TCF, ο διαφημιζόμενος πρέπει να αποδεχτεί μια σειρά από προϋποθέσεις, όπως η ενημέρωση του κωδικού. Με αυτόν τον τρόπο, ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα cookies ορίζονται μόνο εάν υπάρχει σήμα συναίνεσης από έναν πάροχο διαχείρισης συναίνεσης (CMP) ή εάν άλλη νομική βάση επιτρέπει τη ρύθμιση ενός cookie. Επιπλέον, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προσωπικά δεδομένα που βασίζονται στη συγκατάθεση έως ότου ληφθεί σήμα συναίνεσης από μια συμμετέχουσα ΔΕΑ. Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει ότι στην Παγκόσμια Λίστα Προμηθευτών εμφανίζονται μόνο οι πάροχοι “ενδιάμεσης λίστας” που συμμορφώνονται με τους κανόνες του IAB TCF.

Μόλις ένας εκδότης εγγραφεί στο TCF 2.0, επιλέγει τους αξιόπιστους παρόχους από την GVL με τους οποίους θα ήθελε να συνεργαστεί.

Η κατάσταση συναίνεσης ενός χρήστη αποθηκεύεται με τη μορφή cookie εκδότη (πρώτου μέρους) και στη συνέχεια κοινοποιείται στην αλυσίδα πληροφοριών διαφημιστή στο IAB TCF. Αφού ο επισκέπτης του ιστοτόπου έχει επιλέξει τις συναινέσεις του, οι συνεργαζόμενοι πάροχοι διαφημίσεων έχουν πρόσβαση στην επεξεργασία των δεδομένων χρήστη για τους σχετικούς και θεμιτούς από τους σκοπούς τους σκοπούς.

Στόχοι του IAB TCF και καινοτομίες στο TCF 2.0

Η αναβάθμιση TCF 2.0 που κυκλοφόρησε το 2020 είναι μια αναθεωρημένη έκδοση με νέες δυνατότητες και έναν αριθμό προσαρμογών στο τρέχον νομικό πλαίσιο του GDPR της ΕΕ. Προηγουμένως, η έκδοση 1.1 του «Πλαισίου Διαφάνειας και Συναίνεσης GDPR» είχε δημοσιευτεί τον Μάρτιο του 2018, περίπου την εποχή που τέθηκε σε ισχύ ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων. Το TCF προσφέρει μια τυποποιημένη πλατφόρμα λογισμικού για την ηλεκτρονική αναζήτηση και τη μετάδοση της έγκρισης χρήστη για την εμφάνιση εξατομικευμένων διαφημίσεων και τη σχετική ρύθμιση των cookies. Τα αντίστοιχα δεδομένα ανταλλάσσονται μεταξύ των εκδοτών, των εκδοτών, των διαφημιζόμενων και των τεχνολογικών συνεργατών τους.

Σκοπός του πλαισίου είναι να δημιουργήσει πρότυπα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες, οι διαφημιστές και οι πάροχοι AdTech για τη διανομή διαδικτυακών διαφημίσεων μέσω προγραμματισμού εντός του πεδίου εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων χωρίς να παραβιάζεται το νομικό πλαίσιο. Εάν θέλετε να συλλέξετε προσωπικά δεδομένα σε έναν ιστότοπο και να τα αναλύσετε για διαφημιστικούς σκοπούς, πρέπει όχι μόνο να ενημερώσετε τους επισκέπτες του ιστότοπου για τη χρήση των συλλεγόμενων δεδομένων, αλλά και να λάβετε τη συγκατάθεσή τους για τη χρήση των δεδομένων.

Με το νέο TCF 2.0 , οι εκδότες έχουν μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο κατά την ενοποίηση και τη συνεργασία με τεχνολογικούς συνεργάτες. Μια νέα λειτουργία εκδότη καθιστά δυνατό τον περιορισμό των μεμονωμένων σκοπών για τους οποίους γίνεται επεξεργασία προσωπικών δεδομένων ανά πάροχο. Με το TCF 2.0, δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες του ιστότοπου να χορηγήσουν ή να απορρίψουν τη συγκατάθεσή τους λεπτομερώς και να ασκήσουν το δικαίωμά τους να αντιταχθούν στην περαιτέρω επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων. Ο χρήστης μπορεί να δώσει λεπτομερή συγκατάθεση ως προς τη μορφή με την οποία ο πάροχος μπορεί να χρησιμοποιήσει ορισμένες λειτουργίες επεξεργασίας δεδομένων, για παράδειγμα κατά τη λήψη ακριβών δεδομένων γεωγραφικής θέσης.

Nicht sicher ob Sie ein CMP brauchen?


Wenn Sie sich nicht sicher sind, ob Sie ein CMP brauchen oder nicht, treten Sie gern in Kontakt mit uns – wir werden Ihnen helfen die richtige Lösung für Ihr Unternehmen zu finden!


Το TCF 2.0 δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα νόμιμα συμφέροντα . Με αυτόν τον τρόπο, οι πωλητές μπορούν να αναφέρονται στο έννομο συμφέρον τους για μεμονωμένους σκοπούς, αλλά ο χρήστης εξακολουθεί να έχει τη δυνατότητα να αντιταχθεί σε αυτό. Επιπλέον, ο αριθμός των πιθανών σκοπών για τη χρήση και ανάλυση δεδομένων παρακολούθησης έχει αυξηθεί από πέντε σε δέκα. Δύο από αυτούς είναι οι λεγόμενοι ειδικοί σκοπούς – πρόκειται για σκοπούς που εξυπηρετούν την ασφάλεια του ιστότοπου και στους οποίους ο χρήστης δεν μπορεί επομένως να αντιταχθεί. Από το TCF 2.0, τα μεμονωμένα ειδικά χαρακτηριστικά απαιτούν τη δική τους συμμετοχή, για παράδειγμα κατά τον προσδιορισμό και την επεξεργασία δεδομένων γεωγραφικής θέσης. Και ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους “Πρώτα στο κινητό”: Το TCF 2.0 περιέχει συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την τυποποιημένη αποθήκευση των cookies σε εφαρμογές smartphone .

Για ποιον έχει νόημα η χρήση ενός παρόχου διαχείρισης συναίνεσης;

Οι μορφές διαφήμισης που βασίζονται σε cookies είναι ιδιαίτερα σημαντικές για εκδοτικούς οίκους που, για παράδειγμα, πρέπει να χρηματοδοτούν το δημοσιογραφικό τους περιεχόμενο με διαδικτυακή διαφήμιση. Ωστόσο, οι πύλες του κλάδου ή οι ιστότοποι περιοδικών μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το TCF 2.0 και τις υπηρεσίες ενός παρόχου διαχείρισης συναίνεσης. Εν ολίγοις: όλοι οι εκδότες που ζουν σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης .

Η χρήση ενός CMP είναι εξίσου χρήσιμη, για παράδειγμα, για ηλεκτρονικά καταστήματα, ιδιωτικούς ιστότοπους ή παρόχους υπηρεσιών, όπως παρόχους υπηρεσιών πληρωμών. Επειδή τα cookies συνήθως ορίζονται και εκεί, μπορούν να πραγματοποιηθούν αναλύσεις χρηστών και πρέπει να ληφθεί νομικά αποτελεσματική συναίνεση χρήστη.

 

Μείνετε ενημερωμένοι!

Εγγραφείτε στο Newsletter

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το Consentmanager εφαρμόζει το TCF 2.0 σε συμμόρφωση με τον GDPR

Το Consent Manager βασίζεται στο IAB TCF 2.0. Η ομάδα διαχείρισης συναίνεσης εργάζεται ενεργά στην ομάδα προγραμματιστών TCF 2.0 της IAB Europe και έχει συμβάλει σημαντικά στις προδιαγραφές για το TCF 2.0. Έτσι, ο διαχειριστής συγκατάθεσης έρχεται πρώτος για όλες τις περαιτέρω εξελίξεις και τροποποιήσεις των τεχνικών δεδομένων.

Με έναν δωρεάν λογαριασμό, μπορείτε να δοκιμάσετε αμέσως τον διαχειριστή συναίνεσης και να τον ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας . Το σύστημα υποστηρίζει όλα τα κοινά συστήματα CMS. Το σύστημα είναι πολύ εύκολο στη χρήση. Αμέσως μετά την εγγραφή μπορείτε ήδη να εισάγετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας και να επιλέξετε από αξιόπιστους παρόχους από τη λίστα GVL. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε την οπτική σχεδίαση της δήλωσης συναίνεσης για cookies και διαδικασίες παρακολούθησης με λίγα μόνο κλικ του ποντικιού.

Σχετικές απαιτήσεις GDPR για TCF 2.0

Ο Γενικός Κανονισμός της ΕΕ για την Προστασία Δεδομένων ορίζει αυστηρές απαιτήσεις ως προς τον τρόπο αποθήκευσης και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων. Προκειμένου η διαχείριση της συγκατάθεσής σας να συμμορφωθεί με τις νομικές απαιτήσεις, πρέπει να ενημερώσει τον χρήστη του ιστού ποια δεδομένα υφίστανται επεξεργασία και για ποιο σκοπό. Επιπλέον, πρέπει να δοθεί στον χρήστη μια επιλογή επιλογής – δεν πρέπει να αναγκαστεί να αποδεχτεί cookies για τη χρήση του ιστότοπου. Η συγκατάθεση για την επεξεργασία δεδομένων πρέπει να παρέχεται μέσω μιας σαφούς ενέργειας – ακόμη και πριν πραγματοποιηθεί η πρώτη επεξεργασία δεδομένων ή ρυθμιστεί το πρώτο cookie. Επιπλέον, είναι επιτακτική ανάγκη να δοθεί στον χρήστη η ευκαιρία να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του μόλις δοθεί.

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Όσον αφορά το επίπεδο τιμωρίας, ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων καθορίζει σαφείς κατευθυντήριες γραμμές. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τον GDPR, τα πρόστιμα ορίζονται σύμφωνα με τους ακόλουθους κανόνες: είτε 4 τοις εκατό του παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών της εταιρείας είτε κατ’ αποκοπή ποσό έως 20 εκατ. ευρώ – ανάλογα με το ποσό που είναι υψηλότερο. Με το Consentmanager είστε πάντα στην ασφαλή πλευρά.

όχι Ο νομοθέτης κάνει διάκριση μεταξύ των τεχνικά απαραίτητα cookies και εκείνων που έχουν οριστεί για οικονομικούς λόγους , όπως για σκοπούς συνδεδεμένης εταιρείας, cookie παρακολούθησης ή εργαλεία ανάλυσης. Μόνο οι τελευταίες απαιτούν τη συγκατάθεση (ή την απόρριψη, εάν υπάρχει) από την πλευρά του χρήστη. Τα τεχνικά απαραίτητα cookies, από την άλλη, χρησιμοποιούνται για τη σωστή λειτουργία ενός ιστότοπου, π.χ. Β. το καλάθι αγορών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτά δεν απαιτούν συναίνεση.

όχι Πρέπει να προσφέρονται κουμπιά αποδοχής, απόρριψης ή δημοσίευσης, αλλά δεν πρέπει να είναι δυνατή η λεπτομερής επιλογή με την πρώτη ματιά. Στο πρώτο επίπεδο, πρέπει να εμφανίζονται μόνο οι σκοποί επεξεργασίας δεδομένων των τρίτων παρόχων (Purposes). Επί του παρόντος, δεν υπάρχει υποχρέωση για τις ΔΕΑ να προσφέρουν ήδη αναλυτικές επιλογές σε αυτό το σημείο. Ωστόσο, ο εκδότης μπορεί και πάλι να το προσφέρει μέσω του CMP και, εάν είναι απαραίτητο, να κάνει προσαρμογές εάν το απαιτεί μια αλλαγή στη νομοθεσία.

Βασικά οποιοσδήποτε εκτελεί έναν ιστότοπο μπορεί να επωφεληθεί από το TCF 2.0 . Ωστόσο, το TCF ενδιαφέρει πρωτίστως τη διαφημιστική βιομηχανία και τους εκδότες που έχουν άμεση σύνδεση με τελικούς πελάτες και των οποίων η βασική δραστηριότητα συνίσταται στη χρηματοδότηση του δικού τους περιεχομένου μέσω διαφήμισης. Αυτές μπορεί να είναι ορατές διαφημίσεις στον ιστότοπο, αλλά οι πληροφορίες των χρηστών που λαμβάνονται και οι αναλύσεις της συμπεριφοράς σερφ μπορούν επίσης να κερδίζουν χρήματα. Οι επαφές με τρίτους παρόχους δημιουργούνται για αυτόν τον σκοπό μέσω μιας CMP όπως το Consentmanager.


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]