Βίντεο

Βίντεο: GDPR και παρακολούθηση ιστού – Πώς μπορώ να το λύσω με τρόπο που να προστατεύεται από το μέλλον;


Webinar την 1η Ιουνίου 2021

Μέσα σε δύο χρόνια, ο κόσμος των διαδικτυακών εμπόρων και των αναλυτών δεδομένων έχει ανατραπεί. Ο GDPR και οι εθνικοί νόμοι για τις τηλεπικοινωνίες με την Οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες μοιράστηκαν τις κάρτες με νέο τρόπο – και έτσι προκάλεσαν μεγάλη αβεβαιότητα στον κλάδο. Βρείτε τις απαντήσεις στο διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με τον τρόπο επίλυσης της παρακολούθησης ιστού με έναν ασφαλή τρόπο.

Μπορώ πραγματικά να πάρω τις σωστές αποφάσεις με βάση δεδομένα που συλλέχθηκαν μόνο νόμιμα; Σε ποια δεδομένα μπορώ να βασιστώ;
Οι συμβατικές λύσεις δεν υπόσχονται ακόμη νομικά ασφαλείς απαντήσεις. Δεν βασίζονται μόνο στον GDPR, αλλά και στις επιμέρους εθνικές εφαρμογές της Οδηγίας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος Thomas Tauchner από το JENTIS εξηγεί πώς να λάβετε σωστά τη συναίνεση για την επεξεργασία δεδομένων, τι σημαίνει αυτό για τη συλλογή δεδομένων και πώς να χειρίζεστε σωστά τα δεδομένα που μεταδίδονται σε αμερικανικές εταιρείες όπως η Google.

Εν συντομία: τι είναι ο ιχνηλάτης;

Εάν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο, μπορείτε να αναλύσετε τις δραστηριότητες των χρηστών σας χρησιμοποιώντας εργαλεία παρακολούθησης που εκτελούνται στο παρασκήνιο του ιστότοπού σας. Αυτοί οι ιχνηλάτες μπορούν να σας εμφανίσουν διάφορα δεδομένα, π.χ. Για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέφτηκαν οι χρήστες, πόσο καιρό ήταν σε κάθε σελίδα, πώς αλληλεπιδρούσαν με κάθε σελίδα και ακόμη και ποια προϊόντα αγόρασαν. Αυτοί οι μηχανισμοί παρακολούθησης μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών σας και στη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και των προσπαθειών μάρκετινγκ ανάλογα. Κατανοώντας καλύτερα το κοινό με τη βοήθεια της τεχνολογίας, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες που οδηγούν σε υψηλότερη διατήρηση και ικανοποίηση πελατών στον ιστότοπο.


περισσότερα σχόλια

New regulations US 2024
σωστά

Οι νέοι νόμοι περί απορρήτου των ΗΠΑ τίθενται σε ισχύ το 2024: Ενημερώστε τις ρυθμίσεις απορρήτου που αφορούν τις ΗΠΑ

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, νέοι νόμοι για την προστασία δεδομένων θα τεθούν σε ισχύ το δεύτερο εξάμηνο του 2024 – στη Φλόριντα, το Τέξας, το Όρεγκον και τη Μοντάνα . Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτές τις πολιτείες ή έχουν πελάτες σε αυτές τις πολιτείες πρέπει να επανεξετάσουν τις πρακτικές προστασίας δεδομένων τους για να εξασφαλίσουν […]
Γενικός, Νέος

consentmanager Tool Spotlight: Επιλογές ενσωμάτωσης στον πίνακα εργαλείων CMP

Στο Tool Spotlight αυτού του μήνα, ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις δυνατότητες ενσωμάτωσης που θα βρείτε στον πίνακα ελέγχου CMP του consentmanager . Αυτά είναι το αποτέλεσμα εκτεταμένης εργασίας ανάπτυξης μεταξύ consentmanager και των αντίστοιχων εργαλείων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους χρήστες μας την ευκαιρία να ενεργοποιήσουν την ενοποίηση με ένα […]