Βίντεο

Βίντεο: διαχειριστής συναίνεσης & IAB TCF v2


Webinar στις 8 Δεκεμβρίου 2020

Χρησιμοποιήστε το CMP του consentmanager με το IAB TCF v2

Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο θα μάθετε:

  • Τι είναι το IAB TCF;
  • Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσω το IAB TCF – πότε όχι;
  • Πώς ορίζετε το IAB TCF στον λογαριασμό διαχειριστή συναίνεσης;
  • Ενσωμάτωση του κώδικα CMP στον ιστότοπό σας

Τα έγγραφα για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να τα βρείτε σε μορφή PDF εδώ .

IAB TCF v2 εν συντομία:

Το IAB TCF V2 είναι ένα τυποποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους εκδότες, τους διαφημιστές και άλλες διαδικτυακές επιχειρήσεις να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς απορρήτου, όπως ο GDPR και ο νόμος περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια (CCPA). Παρέχει επίσης στους χρήστες μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους, δίνοντάς τους την ευκαιρία να συναινέσουν στην επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων για στοχευμένη διαφήμιση.
Το πλαίσιο περιλαμβάνει τυποποιημένες διεπαφές χρήστη, πεδία δεδομένων και πρωτόκολλα για τη μετάδοση σημάτων συναίνεσης μεταξύ μερών στον κλάδο της διαδικτυακής διαφήμισης.

Άρθρα για παρόμοια θέματα:


περισσότερα σχόλια

Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]
Webinar Google Consent Mode v2
Βίντεο, Νέος

Webinar: Google Consent Mode v2

Το διαδικτυακό σεμινάριο “Google Consent Mode v2” πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024. Το PDF για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να βρείτε εδώ για λήψη . Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Όλοι μιλούν για τη Λειτουργία συναίνεσης Google v2. Από τον Μάρτιο του 2024, η Google θα απαιτεί από όλους τους ιστότοπους και τις εφαρμογές […]