Βίντεο

Βίντεο: Διαχείριση συναίνεσης στο διαδικτυακό μάρκετινγκ


Webinar στις 24 Μαρτίου 2021

Διαχείριση συναίνεσης στο διαδικτυακό μάρκετινγκ

Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο θα μάθετε:

  • Κατανόηση του ποσοστού αποδοχής: Πώς διαβάζω τις αναφορές;
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το ποσοστό αποδοχής;
  • Νομικές πτυχές
  • Χρησιμοποιήστε το Google Analytics, το etracker και άλλα συστήματα

Τα έγγραφα για το διαδικτυακό σεμινάριο μπορείτε να τα κατεβάσετε εδώ σε μορφή PDF .

Ένα αποτελεσματικό και καλά σχεδιασμένο banner cookie είναι σημαντικό για το διαδικτυακό μάρκετινγκ, καθώς βοηθά τους διαχειριστές ιστότοπων να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων και αυξάνει τις πιθανότητες απόκτησης της συναίνεσης του χρήστη για τη χρήση cookies και άλλων τεχνολογιών παρακολούθησης. Αυτός είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας για την ενθάρρυνση της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας μεταξύ των χρηστών του ιστότοπου, και εάν μια εταιρεία δεν το κάνει, κινδυνεύει με πρόστιμο και πιθανώς ζημιά στη φήμη. Επιπλέον, τα cookie banner μπορούν να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών καμπανιών μάρκετινγκ, καθώς οι χρήστες που απορρίπτουν ή αγνοούν το banner ενδέχεται να μην παρακολουθούνται, γεγονός που περιορίζει τη δυνατότητα παροχής εξατομικευμένου περιεχομένου και στοχευμένης διαφήμισης. Μέσω της δοκιμής A/B, η οποία περιλαμβάνει πειραματισμούς με διαφορετικά σχέδια banner, περιεχόμενο και τοποθέτηση, οι κάτοχοι ιστοτόπων μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα ποσοστά αποδοχής τους και να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία χρήστη.

Άρθρα για παρόμοια θέματα:


περισσότερα σχόλια

Νέος

Ενημερωτικό δελτίο 03/2024

ΝΕΟ: Εργαλείο Whistleblower Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την κυκλοφορία του νέου μας λογισμικού καταγγελίας. Το λογισμικό αναπτύχθηκε για να πληροί τις απαιτήσεις της Οδηγίας της ΕΕ για την καταγγελία πληροφοριών. Το λογισμικό μας προσφέρει τώρα έναν απλό και ασφαλή τρόπο για τους υπαλλήλους σας να αναφέρουν ανησυχίες. Οι Whistleblowers μπορούν εύκολα και ανώνυμα […]
Βίντεο

Webinar: Χωρίς cookies = απώλειες εσόδων;

Ο διαδικτυακός κόσμος αντιμετωπίζει μεγάλες αλλαγές, ειδικά για εκδότες και διαφημιστές. Στις 11 Μαρτίου, διοργανώσαμε από κοινού το διαδικτυακό σεμινάριο «No Cookies = Revenue Losses» με το Refinery89.com για να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον. Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα αγγλικά. Συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα: ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ Το διαδικτυακό σεμινάριο παρείχε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με […]